По-малко от две седмици след дебюта на електрическата G-Klasse на Mercedes, ръбатия офроуър вече се предлага у нас. Новата версия с името G-Klasse 580 с EQG технология допълва гамата на популярния у нас модел като се позиционира ценово между бензиновите G500 и G63 AMG със стартова цена от 288 хиляди лева.
На външен вид може да я отличите единствено по промените в решетката, която е осветена и почти изцяло „затапена“, както и по очевидните липси на ауспухови накрайници. Друг стилистичен елемент е липсата на резервна гума, която е заменена от квадратна кутия за зареждащите кабели.
Задвижването е поверено на четири електромотора с мощност от 579 конски сили, които позволяват ускорение от 0 до 100км/ч за само 4.7 секунди. Ограничената максимална скорост е 180км/ч, като изглежда от Mercedes са заложили повече на офроуд способностите, отколкото на високата производителност. Батерията е с капацитет 116 кВтч, което позволява пробег от 475 километра с едно зареждане .
Електрическият G580 с EQ технология може да се похвали с 24,9 см просвет и ъгъл на заход от 32,0 градуса. Допълнителните офроуд функции включват „бавни“, активирани от двустепенна трансмисия с възможност за смяна на предавките, функция за изкачване и възможност за "G-Turn", която му позволява да се върти на място.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Истината
Коментиран от #2
14:46 07.05.2024
2 Българин
До коментар #1 от "Истината":
В Белене няма нищо интересно, само един земетръсен гьол, в който червените затриха сума ти милиарди народна пара. За много по-малко пари от тези, някой с повече интелект може да си купи страхотно употребявано порше, а да сравняваш порше с мерцедес е като да сравняваш Павароти с Любо Киров.15:10 07.05.2024
3 Буха ха
15:11 07.05.2024
4 Един
09:20 08.05.2024