27 53016

Литекс Моторс спира Great Wall VoleexС10

  • литекс моторс-
  • great wall-
  • voleexс10-
  • h6

През втората половина на 2013 година Great Wall Motors, партньор на българската компания "Литекс Моторс" в производството на автомобили край град Ловеч, преустанови производството на компактния хечбек Great Wall Voleex С10 във всички заводи на марката по света. Независимо от добрите резултати, на които най-малкият член в семейството на Great Wall се радва в България и в цяла Европа, той няма да се произвежда вече в завода на "Литекс Моторс".

По-рано през годината Great Wall Motors отдели като самостоятелен сегмент SUV моделите си. Компанията се фокусира основно върху пълната гама автомобили в този сегмент. Това е главната причина да се вземе решението за спирането на производството на компактния Great Wall Voleex С10. Промяната в производствения фокус на Great Wall Motors по никакъв начин няма да повлияе върху политиката на гаранционно и следпродажбено обслужване на всички клиенти, собственици на Voleex С10.

Great Wall Motors реализира автомобилите си в над 130 страни по целия свят, включително държави от Европейския съюз. GWM са първата и все още единствената независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС. Новият Great Wall H6, чието производство стартира в завода на "Литекс Моторс" АД на 27.11.2013 г., е най-продаваното SUV на най-големия пазар в света - китайския.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Славчо Димитров

    9 4 Отговор
    Жалко, хубава количка беше, а българската сглобка е доста по-добра от китайската. На цена пък биеше всичко с изключение на Дачия, но пък оборудването на Волекс е много добро.
  • 2 Shmeker

    3 4 Отговор
    Аве за кво им е да се фокусират върху SUV сегмента? Тва вече не е проект за народна кола, както се мислеше. На народа му трябва комби автомобил най-вече, а тия нямат и май няма и да имат
  • 3 Shmeker

    5 4 Отговор
    Аве за кво им е да се фокусират върху SUV сегмента? Тва вече не е проект за народна кола, както се мислеше. На народа му трябва комби автомобил най-вече, а тия нямат и май няма и да имат
  • 4 galaxy

    7 1 Отговор
    Това е грешка. Хубави малки и евтини автомобили винаги ще се купуват.

  • 5 Автокъща Данчо

    2 4 Отговор
    Тея най компактните колички ги продаваха на цената на Полото на Vw...Аз лично бих си взел Поло пред С10-ката,пък била и тя произведена в България.Много малко хора търсят вече такъв клас автомобил...Насочват се към средния клас,с предимство комби моделите...
  • 6 Джон Смит

    1 2 Отговор
    Грандоманщина!
  • 7 Бай Иван

    4 6 Отговор
    Робите как са се наредили около тази кошница! Трябва съвсем да съм закъсал,че да си купя такава прахосмукачка
  • 8 Отрепка и половина

    1 4 Отговор
    Спират тъпите кенефи хахаахх
  • 9 Георги Звездов

    3 1 Отговор
    Ходил съм на тест драйв на Voleex C10. Количката се държи доста прилично и според мен от Great Wall Motors предлагат добро съотношение между цена и качество. Все пак не трябва да забравяме, че Voleex-a е базиран на Toyota Yaris. Двигателят е VVT-i. Според мен е идеален градски автомобил, а фактът, че е с 97 конски сили осигурява добра динамика и при извънградски пътувания.
  • 10 stormtrooper

    2 3 Отговор
    Да, да, така е! Спират производсрвото на Voleex и започват да сглобяват спидери, а по-късно и "Хилядолетния Сокол", ха-ха....
  • 11 мечока

    0 4 Отговор
    Какви са теа мургавелки на снимката бе!
  • 12 ivaylo mihaylov

    2 1 Отговор
    А можеше да го оставят да се произвежда в завода край Ловеч, понеже там има база, а капацитета запълнен. Това действително е една от най-изгодните коли на пазара, офертата им беше с безлихвен лизинг и с много повече екстри от конкурентите. Като не изключваме и двигателя, реално добър двигател, а не 3 цилиндров с 60 к.с. както са масово колите на тази цена.
    Сега се ориентират към по-скъпите возила, които им носят и повече печалби.
  • 13 Христо Ковачев

    0 0 Отговор
    малката количка много бързо извади очите на гиганти като тоюта и фолксваген така че ,сори ама трябва да се насочите към джипове иначе ще ви резнат китайския лиценс менте
  • 14 Христо Ковачев

    0 0 Отговор
    ТОЙОТА

  • 15 Кобрата

    0 0 Отговор
    Ееее не е голяма загуба, че ги спират, и без тях си може
  • 16 ванката

    0 0 Отговор
    Беше си супер успешен на нашия пазар модела, жалко, че го спират, ама китайците като са решили Литекс нищо не могат да направят.Дано другите модели имат успех, Н6 изглежда добре.