25 Май, 2024 12:00 3 648 7

Bugatti ще строи бензиностанции по домовете на собствениците, ако това е нужно

  • bugatti-
  • rimac-
  • римац

Мате Римац сподели, че ще направи всичко нужно, за да запази ДВГ

Bugatti ще строи бензиностанции по домовете на собствениците, ако това е нужно - 1

Главният изпълнителен директор на Bugatti Мате Римац потвърди подкрепата си за двигателите с вътрешно горене (ДВГ) по време на срещата на върха на FT Future of the Car. Римац не се притеснява от потенциалните забрани за производство на тези двигатели след 2035 г., като заяви, че Bugatti ще продължи да ги произвежда, дори ако това означава да бъде глобен. Той дори лансира идеята за инсталиране на частни бензиностанции, захранвани със синтетично гориво, в домовете на клиентите.

Тази позиция се откроява в момент, когато автомобилната индустрия се движи към електрификация. Въпреки това Римац, който току-що представи новия мощен двигател V16 на Bugatti, не е готов да се откаже от бензина. Той съобщи, че на срещата на върха, цитиран от AutoExpress, е заявил, че не виждат причина да спрат да произвеждат тези автомобили, тъй като са инвестирали в нов двигател.

Римац признава потенциалните санкции за производството на автомобили с ДВГ след крайния срок, но не изглежда твърде притеснен. За да се справи с проблема с по-малкия брой бензиностанции в едно бъдеще, доминирано от електромобили, той предлага решение: домашни бензиностанции със синтетично гориво за собствениците на Bugatti. Това не е напълно нереалистично - компаниите вече предлагат услуги за зареждане на гориво по домовете, а с нарастването на домашното зареждане на електромобили визията на Римац може да представлява бъдеще, в което едновременно съществуват и електрически, и бензинови автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    12 2 Отговор
    На какви ли цени ще зареждат по тези бензиностанции,богатите парвенюта...?

    Коментиран от #2

  • 2 РЗС

    21 0 Отговор

    До коментар #1 от "Един":

    не ги мисли тия с бугатитата, ако знаеш колко им е поддръжката на тия коли на година спрямо колко се карат, и да ги зареждат на тройна цена им е все тая на собствениците.

    Коментиран от #4

  • 3 тъй шъй

    12 2 Отговор
    По социализма, особено последните години, когато почнаха големи кризи за гориво всеки имаше частна бензиностанция в гаражи, изби, килера. Мъкнеха се туби, преливаше се, миришеше на бензиностанция. Най-добре беше ако имаш по-голям метален съд. А тогава колите харчеха 2пъти повече от сегашните- като Бугати.

    Коментиран от #7

  • 4 КПД

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "РЗС":

    Е да ама човека мрази богатите и за него е важно само да ги оплюе! Нищо че има насрещен вятър и плюе себе си!
  • 5 Нищо няма да строи Бугати

    11 5 Отговор
    Защото решенията се взимат и изпълняват от Фолксваген
  • 6 Синеокия шейх

    5 1 Отговор
    За най специалните клиенти, частен петролен кладенец, частна рафинерия, частна бензиностанция.
  • 7 любопитен

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "тъй шъй":

    И кои коли по соца са харчели два пъти повече от Бугати?