АвтоВАЗ не смята да пенсионира култовата Lada 4x4 преди 2021 г., съобщава порталът Русский автомобиль. Ръководството на руската компания е отхвърлило досегашните планове да прекрати производството всъдехода през 2017 г.
В най-скоро време Niva ще получи нов салон с различна централна конзола и кори на вратите. Вентилационната система ще се сдобие с въздуховоди към задната седалка, а оборудването ще се обогати с климатик като на Kalina, електрически стъкла и огледала и подгряване на седалките.
Модернизираният всъдеход ще започне да се оборудва с осемклапанов двигател от Lada Priora, дефорсиран от 90 на 83 к.с. Niva ще се обзаведе също с нова подрама и кормилна рейка, заимствана от Renault/Dacia Logan. На модернизация ще бъдат подложени картерът и карданните шарнири.
16 Февруари, 2014 11:45 19 001 29
Niva остава на конвейера до 2021 г.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
12:22 16.02.2014
2 Владислав Димитров
Коментиран от #4, #5
12:44 16.02.2014
3 ани иванова
12:56 16.02.2014
4 Konstantin Yarosh
До коментар #2 от "Владислав Димитров":
Да, да ! Прав си , произвежданите у нас джипове, както и цялата гама компоненти към него са изключително напреднали спрямо НИВА-та !12:56 16.02.2014
5 ани иванова
До коментар #2 от "Владислав Димитров":
80 konq e napalno dostatachno dori mai e mnogo tova ne e sastezatelna kolaКоментиран от #8, #11
12:57 16.02.2014
6 гошо прупрунков
дори пристрастните англичани от topgear я признаха за най- проходимия автомобил
на който му трябва за работа няма да самисли дори преди да сия купи а вие тука си плюйте ладите и си хвалете новите коли(втора употреба) които никога няма да вкарате в гората защото нямате пари за шарнири
Коментиран от #7
13:08 16.02.2014
7 Никой
До коментар #6 от "гошо прупрунков":
Явно тоя епизод на топ гиър не си го доизгледал, защото още в началото заседнаха и трябваше един рейндж ровър да ги изтеглиКоментиран от #10
13:20 16.02.2014
8 Никой
До коментар #5 от "ани иванова":
80 коня в кола произвеждана през 2020г??? Осъзнай се бе. Това си е джип и 80 коня не са достатъчни, освен това въртящия момент е особено важен а с той малкия двигател хващам бас че ще е в "изобилие". Единствената причина, по която тоз смъртоносен капан ( който дори няма еърбегове) е горе-долу проходим, е че е доста лек (правен от подръчни материали) което ще си проличи при катастрофа. Ако исках проходима джипка, която да върши работа бих си купил употребяван за същите пари Джиип Чероки вместо тази "чисто нова" пародия на джип...13:25 16.02.2014
9 Симеон Тасев
13:41 16.02.2014
10 rosica kaleva
До коментар #7 от "Никой":
ХА ХА ХА явно много си БОС и нито си чел и нито видял за какво става въпрос. Най-вече ПАНДЖЕРО да тегли НИВА и то в калта.Коментиран от #12
14:06 16.02.2014
11 Владислав Димитров
До коментар #5 от "ани иванова":
Каква състезателна кола те гони тебе мари ?Коментиран от #13
14:23 16.02.2014
12 Никой
До коментар #10 от "rosica kaleva":
Еми добре бе... Изгледай епизода и после пак ще спорим. Ама първо поне я покарай или почети малко, за да видиш какъв боклук е. Без съмнение много по-добре е да си купиш втора ръка джийп или рейндж и то на 5 пъти по-ниска цена с по-мощен дизел с много повече въртящ момент и бавни предавки. Това не може да си оспори.15:00 16.02.2014
13 ани иванова
До коментар #11 от "Владислав Димитров":
kavam che ne e sastezatelna ..Коментиран от #14
16:01 16.02.2014
14 Владислав Димитров
До коментар #13 от "ани иванова":
Е добре де, ако му добавят на този двигател 20-30 коня, тогава какво, състезателна ли ще стане Нивата ?!Коментиран от #19
17:50 16.02.2014
15 лифта
18:14 16.02.2014
16 ннннн
Въпрос: Защо една морално остаряла кола ще продължи да се произвежда ощи куп години, макар и с някакви подобрения.
Отговор: Ами защото има пазар, има кой да я купува, нищо че основно това става на вътрешния пазар. Това означава работни места, заетост, данъци и труги такива "ДРЕБНИ НЕЩА", които са жизнено необходими за която и да е държава.
А тук какво? Какво остана да произвеждаме? Ако китайците не си бяха осигурили сами пазара на ловешките джипки в Италия, вярва ли ви се, че ние щяхме сами да го направим.
А колата си е сандък отвсякъде. 4 години карах такава служебна с 1,7 двигател, БЕЗ ХИДРАВЛИКА на волана. Меко казано си е ужас, пък каквото не се сетиш то не се развали. Ламарината изгни, все едно вечер я паркирам в морето. Имаме и още една, от първите с 1,6 двигател, която е в пъти по-свястна, но вече си морално остарял автомобил.
18:53 16.02.2014
17 Бай Иван
19:07 16.02.2014
18 WalioWalio Walio
19:54 16.02.2014
19 ани иванова
До коментар #14 от "Владислав Димитров":
v drug aspek go kazah kazvam che stiga 80 konia d si sluji na sopsvenika dobre ne e malko kone 80 k.c20:04 16.02.2014
20 Михаил Зарев
20:11 16.02.2014
21 Кобрата
21:08 16.02.2014
22 Vasik Atanasova
НЕ СЛУЧАЙНО ГЕРМАНЦИТЕ СИ ГИ КУПУВАТ ЗА ЛОВ
А ТЕ СА ПРАКТИЧНИ ХОРА
00:01 17.02.2014
23 Споок Армин
Коментиран от #24
08:37 17.02.2014
24 кара Лада
До коментар #23 от "Споок Армин":
Тия новите не вият при 110км/ч и са по-добре обезшумени и возят по-добре и са по стабилни... доколкото е стабилна Нива.Иначе е така както го казваш, но и Нивата не е джип и е значително по евтина.
Някой спомена че германците ги купували за лов по долу, че те и руснаците затова си ги купуват. Другите които не са за това са служебни.
08:49 17.02.2014
25 Борчо
15:13 17.02.2014
26 Владислав Димитров
18:07 17.02.2014
27 Хрисофор Карамфилов
21:36 17.02.2014
28 PROFESIONALISTA
06:15 18.02.2014
29 Бай Иван
06:54 18.02.2014