16 Юни, 2024 13:15 8 947 21

Новото Renault Captur - по-евтино от конкурентите

  • renault-
  • captur-
  • цени

Станаха известни европейските цени на новото Renault Captur

Новото Renault Captur - по-евтино от конкурентите - 1

Новият Captur вече е пуснат в продажба в Обединеното кралство, където цената му за базова конфигурация е под 25 000 евро, което го прави по-евтин от такива конкуренти като Ford Puma и Volkswagen T-Roc.

Според Autoevolution във Великобритания компактният кросоувър се предлага в три конфигурации с две опции за задвижване. Базовата версия, наречена Evolution, има стандартни функции като LED предни и задни светлини, тонирани задни стъкла, сензор за дъжд, отопляеми странични огледала и автоматичен климатик.

Новото Renault Captur - по-евтино от конкурентите

Списъкът включва също 7-инчов цифров инструментален панел за водача, 10.4-инчов екран за информация и развлечения, подложка за безжично зареждане на смартфон, множество USB-C портове, 17-инчови джанти и задни сензори за паркиране.

Techno от среден клас започва от малко над 26 000 евро и разполага с 18-цолови джанти, ролбари, допълнителни странични и предни сензори за паркиране, електрически странични огледала, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане, модулен под на багажника, 48-цветно амбиентно осветление, 10.25- инчова мултимедия с вградени функции на Google и още два USB-C порта за задния ред.

Новото Renault Captur - по-евтино от конкурентите

Върховият модел Esprite Alpine има цена от почти 33 000 евро и се предлага с 19-цолови алуминиеви джанти, двуцветна боя с черен покрив, специален интериорен стил, алуминиеви спортни педали, отопляеми електрически предни седалки, отопляем волан и адаптивен круиз контрол с ограничител на скоростта.

Базовата и средната комплектация се предлагат с 1.0-литров двигател с мощност 90 к.с. или с хибридната силова установка E-Tech Hybrid 145, докато флагманската версия се предлага изключително в хибридната версия с мощност от 145 коня.

Новото Renault Captur - по-евтино от конкурентите


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НВа

    9 3 Отговор
    Един литър двигател с 90 к.с. на предно:)). T-Roc май понеше имаше нещо като 44.

    Коментиран от #3

  • 2 Хейт

    14 1 Отговор
    Изглежда точно като новите Дачии.
  • 3 Гост

    12 5 Отговор

    До коментар #1 от "НВа":

    Не само има модел със 4x4, ами и със 2.0 TSI което е 190 коня! И това за 68000! За R варианта няма да коментираме изобщо! Каптюр е в един клас със ТРока само по размер, може би! За другото не коментираме..., няма смисъл!

    Коментиран от #5

  • 4 И кво....?!

    25 4 Отговор
    Дисплей има, двигател - нема !!! Идиоти...

    Коментиран от #13

  • 5 Факт

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    И колко харчи тая двулитрова версияя на т крока че ми стана интересно То иначе има и Силверадо 5.7 ве 8

    Коментиран от #10

  • 6 НВа

    6 4 Отговор
    И четох някъде коментар, май тук даже, че на Рено хибридите сами си решавали кога да пълнят батерията и оборотите на двигателя си играели както си искат.
  • 7 Дачия Сандеро

    7 2 Отговор
    Оригиналната версия
  • 8 Гориил

    3 6 Отговор
    По отношение на качеството Nissan (Renault има контролен пакет акции) отстъпва на всички световни конкуренти.
  • 9 Факт

    7 7 Отговор
    ФВ изобщо не могат да се сравняват с Рено.Рено е фирма за и дивидуалисти ФВ е масовка евтиния колкото КК се сравнява с Ролекс

    Коментиран от #19

  • 10 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Между 6 до 8 бензин А95! Колата е 1400 кг., колко очакваш? А и е със 7 степенен автомат...

    Коментиран от #12

  • 11 Рено

    12 3 Отговор
    Captur-а със този трицилиндров 1,0л мотор не може да бъде никаква конкуренция на Т-Рок. При волксвагена имаш избор от двулитрови бензинови и дизелови мотори съответно със 190 и 150к.с., както и 4х4.
  • 12 Факт

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    А това горе харчи 4-5литъра.

    Коментиран от #14

  • 13 Ми пусни си някой

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "И кво....?!":

    сериал докато набере колата бе колега!
  • 14 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Факт":

    Може, щом така пише! Ама сравняваш кон с магаре!

    Коментиран от #15

  • 15 Факт

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Аз ти казах има и 5.7 ве осем Силверадо там не знам какво сравнявам може би състезателен кон с катър ако сметнем че катъра е фау вето.А иначе при хибридите всичко е автоматик а 140кс са екстра.

    Коментиран от #18, #20

  • 16 Рено

    4 5 Отговор
    Поръчах си, вече имам 1 такъв на газ, много съм доволен, карам си доволно всеки ден :) Фейсовият каптюр, техно ниво с таз + всички екстри за нивото е под 50к :)
  • 17 145 коня

    7 2 Отговор
    Малеййй как ли се обуздават...как ли се кара тоя дзвер 😂😂😂
  • 18 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Факт":

    Не знам колко В8 Силверадо има, ама ако мислиш че е по бърз от R серията, то явно си бягал от часовете по физика!
  • 19 Кочо Честименски

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Факт":

    Само как включи Ролекс и Рено в едно изречение, небрежно! Общото е буквата "Р". Ако ще сравняваш Рено с часовници, потърси марка часовници, която не показва точно времето, но за сметка на това, често дефектира.
  • 20 Кочо Честименски

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Факт":

    Не съм фен на VW, но все пак да не забравяме, че в групата им са Bentley и Bugatti, както и Lamborghini. Ако това са катъри, то Desperado-то на какво го оприличаваш?
  • 21 Кочо Честименски

    0 0 Отговор
    Колата изглежда страхотно, но дотам. Двигателят едва ли ще изкара гаранцията, а задното окачване е от каруца. За 60 хиляди лева има не малко истински автомобили. И сега, имам два въпроса за всички фенове на марката с много букви, известна просто като Рено. Кой е последният велик автомобил, създаден от тези френски калпазани? Така. Вторият въпрос е: А кой е първият велик автомобил, създаден от тях? Отговорът и на двата въпроса изглежда като малък контейнер за боклук, в който някой хобит си е изхвърлил мебелите от детската и двигателя от косачката си за трева.