Last news in Fakti

5 Юли, 2024 14:28 4 227 15

Новото X3 вече се продава у нас (БГ ЦЕНИ)

  • bmw-
  • x3-
  • цени-
  • българия

Кросоувърът започва от 110 100 лева

Новото X3 вече се продава у нас (БГ ЦЕНИ) - 1

След като новото BWM X3 дебютира предпремиерно у нас, сега кросоувърът вече се продава и официално, става ясно от сайта на марката за България. Както ви споделихме и при представянето на колата, тя за момента ще се предлага в четири версии, съответно с един дизелов, два бензинови и един plug-in хибриден вариант.

Започвайки с най-евтиния вариант – изпълнението X3 xDrive 20, то разполага с 2.0-литров бензинов двигател с 208 к.с., което позволява спринт от 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди. Другата бензинова опция е X3 M50i xDrive, което за момента е и най-мощното предложение за модела. То разполага с от най-мощния редови шестцилиндров бензинов двигател, виждан някога в M Performance автомобил, този 3,0-литров мотор, съчетан с 48-волтова мека хибридна технология, осигурява максимална мощност от 398 к.с.. Благодарение на 8-степенната трансмисия Steptronic Sport и системата за задвижване на всички колела X3 M50 се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди. Тази модификация започва от 156 500 лева.
При дизелите 2,0-литровият четирицилиндров двигател в X3 20d xDrive предлага максимална мощност от 197 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди. Очаква се през лятото на 2025 г. към гамата да се присъедини и по-мощен редови шестцилиндров дизелов двигател. Цените започват 113 500 лева за очаквано един от най-предпочитаните варианти.
Завършваме и с plug-in хибридната версия, комбинираща 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с електромотор за комбинирана системна мощност до 299 к.с.. Той може да се похвали с електрически пробег от 81 до 90 км (WLTP). Цените тук стартират от 121 400 лева.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    15 3 Отговор
    не е за всеки

    Коментиран от #3

  • 2 Мижав Интерес

    18 6 Отговор
    Голям дебют . С 5 човека в залата
  • 3 определено

    15 3 Отговор

    До коментар #1 от "Град Козлодуй":

    не е за всеки джоб
  • 4 Друго си е дизела!

    21 14 Отговор
    Поредната лятна количка, хем чуплива,хем трушлива!!!
  • 5 Фарс

    24 6 Отговор
    Супер грозна кола! Наподобява глава на прасе... даже и по цвят.
  • 6 ю ка ка

    7 10 Отговор
    Страхотна аеродинамика на предницата! 😄

    Като Кадилак Ескалейд.
  • 7 мърррр

    21 1 Отговор
    Наблегнали са на ДВГ , голямото завръщане след електрическата грешка .Цената разбира се е като за двустаен , не казвам че е висока , просто в България стандарта е нисък за последните 34 години
  • 8 Гачо

    20 5 Отговор
    Автоматични мигачи сложили ли са най-накрая за Бе Ге шафьорите тире селяци БМВ-джий? И ограничители на скоростта, че са на всяко кръстовище в нарушения тези уонаби шафьорчета ...
  • 9 Пестелиев

    16 7 Отговор
    Кой купува такова недоразумение, па ако ще дори пари да има?!!
  • 10 Рускии москвич

    5 2 Отговор
    Кога ша ги стигнем, германците
  • 11 Перо

    4 2 Отговор
    Веднага да си уволнът дизайнерите
  • 12 Спас

    3 0 Отговор
    Я за тия пари си купих новото ×5
  • 13 Деса поетеса клати двата песа

    3 1 Отговор
    Статията е объркана!!!!
    Това е новата красива Фият Мултипла за 110 100лв.Каква цена само.Трябваше да е 110 99.99лв.така изглежда в пъти по ниска цената.Кой рокамбол е сложил на сто и десет бона още 100лв.😂Все едно да продават хляба за 1лв.и една ст..
  • 14 Харесвам Х3

    3 0 Отговор
    Наистина универсални автомобили, а с 6-цилиндровият дизел 326кс, дори можеш взимаш завоите с дрифт. Безсмислено, разбира се за ежедневно каране, но може. Когато сравнявам техническите характеристики, не виждам никакво подобрение в сравнение с G01. По размери може да е леко пораснала, повече джаджи и променен дизайн, но G01 технически е по-добра при сравнение. За какъв дявол ти е батерията и хибрид, когато колата става по-тежка и съответно, разхода на гориво се увеличава а динамиката влошава.

    Коментиран от #15

  • 15 Антон

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Харесвам Х3":

    Слагат хибриди за да влезат в евронормите. Примерно: можеш да минеш ма ток 40 км. Останалите 60 ги минаваш на ДВГ. Обаче нормите са за изминати 100 км. Така дефакто, законно лъжат за количеството отделени изгорели газове. ЕС са особено добро в това - да измислят
    бюрократични рестрикции, и после да мислят вратички за заобикалянето им. Все пак уядените
    брюкселски столаджии трябва да си оправдаят заплатите. Страшно недоразумение са това хибридите, казвам го от личен опит с БМВ G70.