Чешкото поделение на VW не дочака изложението в Женева и представи прототип на бъдещото си купе с пет врати преди швейцарския автосалон. Серийната версия на VisionC ще попълни гамата на Skoda през 2016 г.
Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB и ще заеме нишата между Octavia и Superb. Според британското сп. Autocar в Skoda все още работят по дизайна на VisionC. Крайният вариант на колата ще запази конфигурацията с пет врати и стремителен силует, но задницата на серийното купе ще има друго оформление.
Официални данни за габаритите на новата Skoda все още няма, но се предполага, че дължината ще бъде около 4700 мм, а широчината - 1 820 мм при междуосие от 2.68 метра.
Прототипът за Женева ще бъде оборудван с 1.4-литров турбомотор с мощност 110 к.с., който ще може да работи както на бензин, така и на газ.
Серийният VisionC ще се екипира с широка гама от бензинови и дизелови двигатели с обем от 1.4 до 2.0 литра. Базовата модификация ще бъде с предно предаване, а срещу допълнително заплащане ще се предлага и двойно задвижване. Чехите не изключват появата на наточена версия с мощност 300 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
12:52 28.02.2014
2 Христо Христов
13:26 28.02.2014
3 Симеон Тасев
14:28 28.02.2014
4 Симеон Тасев
Коментиран от #15, #19, #20
14:29 28.02.2014
5 Симеон Тасев
14:29 28.02.2014
6 Симеон Тасев
14:30 28.02.2014
7 наско стоилов
15:39 28.02.2014
8 Николай Стоянов
16:24 28.02.2014
9 Troll
Коментиран от #10, #12, #16
17:57 28.02.2014
10 Симеон Тасев
До коментар #9 от "Troll":
грозни а добре щом казваш така да е само дето само доста заможните си ги позволяват тези грозни баварциКоментиран от #13
22:28 28.02.2014
11 Дошo
I'm back
Коментиран от #14
23:27 28.02.2014
12 Vasil Stoev
До коментар #9 от "Troll":
БНВ-та,00:24 01.03.2014
13 Lachezar Mateev
До коментар #10 от "Симеон Тасев":
Хммм... 1000 лв. 320 да не забравим и 20 не 18 или 16 щото са киопави 320 да е ... с газ климатик и ел. стъкла доста заможен трябва да е човек!!!!04:43 01.03.2014
14 Владислав Димитров
До коментар #11 от "Дошo":
От къде ?07:10 01.03.2014
15 Хрисофор Карамфилов
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
Когато чехите са имали автомобилна индустрия пра-дядо ти ти е ходил прав под масата ,и е викал:Мамо мамо небето е кафяво. Много по късно БМВ ще започнат да правят двигатели за самолети.Чехите са били най-умните славяни още по времето на Австро-Унгария.Коментиран от #29
07:50 01.03.2014
16 Shmeker
До коментар #9 от "Troll":
Абе те грозни, грозни ама дизайнът е непреходен. То и тва е идеята. Но качиш ли се веднъж на добро БМВ ще ти е трудно да минеш на друга марка. Просто са коли, които се карат най-добре. Най-балансирани и т.н.08:40 01.03.2014
17 Ivan2909
09:51 01.03.2014
18 Михаил Зарев
10:10 01.03.2014
19 Михаил Зарев
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
Stavat i shkodite ama inache si prav brato markata e edna BMW!10:14 01.03.2014
20 Михаил Зарев
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
Mejdodrugoto otpred prili4a na BMW po kapaka s tezi 4erti... nqkoi drug ne zabelqzva li prilikata.10:16 01.03.2014
21 TODOR STOYANOV
11:51 01.03.2014
22 The Bear
Да кажем - : "Марката е една" - марката е била една, когато се е появявал първият автомобил. Сега всяка марка която оцелява си има собствена клиентела - светът е шарен. Не се ли купува един автомобил или пък дори да се купува, ако компанията се ръководи зле - то тя фалира. Ако компанията цъфти (както например БМВ или Тойота - то значи колите им се купуват и носят печалба. Аз например страшно харесвах БМВ навремето. Дизайнът обаче с годините става все по-лош за моя вкус - е няма да си взема дори на старо. Волво са другите, които взеха според мен да си вложават дизайна - много обли взеха да стават, а за Волво винаги е била характерна ръбатата форма. От друга страна взеха да излизат красиви и интересни модели на Ситроен, Форд, Опел, Киа и др. марки, които традиционно не харесвах. Друг е въпросът каква кола си купува човек: Тръгвам да си определям компромиса между разума и сърцето - т.е. между нуждите и желанията - виждам какви алтернативи има на пазара в ценови диапазон по възможностите ми и внимателно сравнявам предимства и недостатъци - след това в зависимост от финансовите схеми - избирам начин на покупка. Така например - трябва ми 7-8 местен автомобил, който да става за извън пътя (не тежък офроу
Коментиран от #25, #27
15:50 01.03.2014
23 ани иванова
16:11 01.03.2014
24 ани иванова
16:17 01.03.2014
25 Хрисофор Карамфилов
До коментар #22 от "The Bear":
За Тойота съм съгласен ,че цъфти,малко по малко от 10 000 000авт. продадени за 2013г.ВАГ 9.7 000 000авт. с 5% ,растеж .БМВ 1.5 000 000авт. 10.5% растеж .За пример растежа само на АУДИ 11.5% Продажбите на БМВ и АУДИ са приблизително еднакви за 2013 .За останалото съм съгласен17:11 01.03.2014
26 наско стоилов
18:51 01.03.2014
27 zendera
До коментар #22 от "The Bear":
Значи,не е лоша колата която а всеки си има мнение.Не че матриала е лош в тоя случай ами става въпрос за това че повечето от тук пишещете или нямат книжки,или нямат и 5 км изминати с автомобил,или не притежават превозно средство зада могат реално да приценят какво точно дава автомобила от статията,и какво ще иска в замяна-подръжка...Пък какво точно искаше да кажеш за бмв-тата само ти си знаеш.Нямали дизаин.Можеби говориш за Е60-61.Но характера,тоест,принципа на БМВ не се е променил-вероятно не си истински запленен от марката.Незнам кво точно видя в Ситроен като ван освен визия...Ако е дизел си на загуба-френския дизел отдавна не е това което беше.Сега господства немския дизел.Дадох този пример защото ван в повечето случаи се избира с дизелов двигател.Ако е бензин,а ти си пресметлив,ще ти трябва газ-метан.Въпрас на вкус и предпочитания....22:02 01.03.2014
28 Споок Армин
00:56 02.03.2014
29 Shmeker
До коментар #15 от "Хрисофор Карамфилов":
Да ама не е баш така. Най-голямата автомобилна индустрия в соц-страните е в Словакия. Там се произвеждат най-много автомобили на глава от населението.В Унгарците правят пък спортни аудита. Там също с поколения са развивали автомобилно производство, автобуси и т.н.
11:56 02.03.2014
30 Eva Ivanova
Коментиран от #31
21:58 02.03.2014
31 Хрисофор Карамфилов
До коментар #30 от "Eva Ivanova":
Да ,ако нашите управници по онова време ,не се правиха на големи гяволи ,и Рено Булгар от кола за вътрешният пазар да се превърне в конкуренция на самата марка Рено на външният пазар.18:27 03.03.2014
32 Дошo
Коментиран от #34
19:41 03.03.2014
33 Shmeker
То след случая с Рено може би големите производители изобщо не поглеждат тук. Но лошото е че не само с колите е такав
Коментиран от #35
20:08 03.03.2014
34 ани иванова
До коментар #32 от "Дошo":
vw e skoda no i audi e vw taka che pak e viarno23:04 03.03.2014
35 ани иванова
До коментар #33 от "Shmeker":
da da razvalim hubavia avtomobil23:05 03.03.2014