15 Юли, 2024 17:20 1 069 1

Ето го най-новия кросоувър на Ford

  • ford-
  • puma-
  • puma-e-
  • gen e

Електрическата версия на Puma вероятно ще дебютира скоро

Ето го най-новия кросоувър на Ford - 1

Популярният Ford Puma скоро ще получи и електрическа версия с предстоящото пускане Puma Gen-E. Този нов електрически SUV ще бъде най-достъпният вариант в разрастващото се електрическо семейство на Ford, присъединявайки се към редиците на Mustang Mach-E, Explorer на базата на ID.4 и наскоро представения Capri.

Изтеклите шпионски снимки от Auto Express ни дават най-ясния досега поглед към Gen-E. Както се очакваше, той много прилича на бензиновия си събрат, като вероятно ще се отличава със същите фини промени в дизайна, въведени при фейслифта на Puma през 2024 г. Тези корекции включват преработена емблема на Синия овал върху радиаторната решетка и нови фарове с ревизирани дневните светлини.

За разлика от поръчковите електрически платформи за Explorer и Capri, Gen-E ще заимства архитектурата от стандартната Puma и предстоящия ван E-Transit Courier. Тази споделена платформа предполага сходни задвижващи агрегати за Puma EV.

Ето го най-новия кросоувър на Ford

Въпреки че все още не сме виждали интериора на Gen-E, той вероятно ще отразява ориентираното към водача оформление на обновената Puma с 12-инчов сензорен екран, разположен под ъгъл към водача. Зад новия двуспицов волан е разположен 12,8-инчов цифров инструментален панел с възможност за персонализиране на оформлението.

Любителите на техниката ще оценят новата информационно-развлекателна система SYNC 4, която обещава по-бърза работа от конфигурацията на отиващата си Puma. Безжичната свързаност с Apple CarPlay и Android Auto добавя допълнително удобство, но лек недостатък за някои може да бъде отказът от физическите бутони за управление на климатика - регулирането на температурата вече ще се извършва чрез сензорния екран.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хаха

    7 1 Отговор
    Електрокар с някак си обявени за опасни опции като липса на физически бутони(Заради разсейването на водача и трудното опериране при каране ЕС вкара задължителни физически бутони от 2027.) в момент, когато интересът към новите такива тотално е изчезнал? Ще е яка инвестиция за гордите купувачи- като решиш да смениш колата, няма кой да я изкупи, няма вторичен пазар, подръжката е скъпа извън гаранцията(На Ionic батерията се сменя за 50000 долара.), самият тип коли иска по-скъпи гуми и ги яде за нула време заради тежестта, застраховките им се увеличават заради риска от самозапалване след удар, заради самозапалването вече ги забраняват в обществени паркинги в УК.... Не е ли време да се спре промотирането на тези боклуци? Видя се, че просто тази технология, както при предния опит през 80те, не е готова за масовия пазар. Ок, след 50 години може и да има пробив, но сега да вземат пример от Мерцедес и Крайслер, които обявиха закриване изцяло на производствата си на електромобили наскоро.