В Женева Volkswagen демонстрира интересения концептуалнен кросоувър T-ROC, който най-вероятно ще зададе нови стандарти в класа на градските автомобили с повишена проходимост.
От премиерата на колата стана ясно, че T-ROC е призван да даде начало на цяло ново направление в дизайна на бъдещите компактни SUV-та с марка VW. И докато прототипите CrossBlue и CrossBlue Coupe показват какви ще са големите кросоувъри на марката, които ще се продават основно в САЩ и Китай, T-ROC е концепция за автомобил, подходящ за градовете в Европа
Във външността на компактното джипче се откриват някои прилики с Range Rover Evoque, но всъщност T-ROC е доста по-малък. Габаритите му са 4 179 мм х 1 831 мм х 1 501 мм, а междуосието е 2 595 мм. Серийната версия ще бъде изградена на платформата MQB и ще бъде позиционирана под Tiguan. Под капака на прототипа се крие двулитров TDI мотор с мощност 184 конски сили.
Максималният въртящ момент на този агрегат е 380 Нм, които се предават на колелата през седемстепенна DSG трансмисия. Системата за предаване на тягата на четирите колела е 4MOTION и е снабдена с муфа Haldex от пето поколение. Автомобилът разполага с три режима на работа - Street, Offroad и Snow.
Не по-малък интерес представлява и интериорната част от Volkswagen T-ROC. Автомобилчето много лесно може да бъде превърнато в своеобразно кабрио. Това става механично, като водачът може бързо да отстрани два от панелите на тавана. За тях има специално място в багажното отделение. Освен това приборният панел е изцяло дигитален, с 12.3-инчов цветен екран, а вторият дисплей, разположен на централната конзола, представлява абсолютно пълноценен преносим таблет.
Като цяло концепцията е изключително интересна и компактните SUV-та на VW ги очаква едно наглед светло бъдеще. От компанията все още не споменават нищо за серийно производство, но в кулоарите на салона веднага плъзнаха слухове, че това ще се случи още през 2016 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кондофри иванов
14:01 05.03.2014
2 Споок Армин
Коментиран от #4
14:21 05.03.2014
3 Vasik Atanasova
14:24 05.03.2014
4 Дошo
До коментар #2 от "Споок Армин":
Още много време ще мине докато другите постигнат мащабността на дефектите на СОЦваген.Там са ненадминати.Коментиран от #5, #6
14:34 05.03.2014
5 Iaroslav Stanchev
До коментар #4 от "Дошo":
Хехе,абе за сега мащабите на отзоваване заради дефекти,на Тойота,никой не може да ги надмине.Мине една година и оп,върнат едно 2-3 милиона.Мине още една година и аааайййдееее,още 5-6 милиона.И така за 6-7 години върнаха за ревизия едно 20-тина милиона коли.Последно колко бяха,преди 3 седмици,към 2 милиона приуси май,а?И после цвагена били трошливи.
Коментиран от #10, #11
15:14 05.03.2014
6 alex xela
До коментар #4 от "Дошo":
Ооооооо Доше, къде се изгубе. Липсваше ни...16:04 05.03.2014
7 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
18:03 05.03.2014
8 гошо прупрунков
18:51 05.03.2014
9 Симеон Тасев
ооооооооооооооо дошо сети се да пишеш професоре евала бате голлем си
19:10 05.03.2014
10 Дошo
До коментар #5 от "Iaroslav Stanchev":
Както съм казвал и преди сервизните акции на Тойота са заради вероятност от възникване на проблем.Отдруга страна за всеизвестните проблеми с баталите на най-изостаналата фирмичка(СОЦваген) баламите, които са си ги купили трябва да се бръкнат лично.Ако СОЦваген/четири нули връща ,,колите" си заради дефекти и трябва да покрива разноските по ремонти на ДВГ, скоростна кутия, турбокомпресори и подмяна на дюзи ще фалират.Все пак дори китайците, които са свикнали на какви ли не ментета им върнаха милион от боклуците им заради проблеми със скоростна кутия, а Русия обмисля забрана за внос на тези безподобни батали с DSG.А да не забравяме и последващата акция за 2,6 милиона варела също заради проблеми със скоростите.В момента едва ли има по-голрми боклуци от тези на селската марка СОЦваген и дериватите му.19:16 05.03.2014
11 Дошo
До коментар #5 от "Iaroslav Stanchev":
Както съм казвал и преди сервизните акции на Тойота са заради вероятност от възникване на проблем.Отдруга страна за всеизвестните проблеми с баталите на най-изостаналата фирмичка(СОЦваген) баламите, които са си ги купили трябва да се бръкнат лично.Ако СОЦваген/четири нули връща ,,колите" си заради дефекти и трябва да покрива разноските по ремонти на ДВГ, скоростна кутия, турбокомпресори и подмяна на дюзи ще фалират.Все пак дори китайците, които са свикнали на какви ли не ментета им върнаха милион от боклуците им заради проблеми със скоростна кутия, а Русия обмисля забрана за внос на тези безподобни батали с DSG.А да не забравяме и последващата акция за 2,6 милиона варела също заради проблеми със скоростите.В момента едва ли има по-големи боклуци от тези на селската марка СОЦваген и дериватите му.Коментиран от #27
19:16 05.03.2014
12 Владислав Димитров
19:20 05.03.2014
13 Vasik Atanasova
АЗ ИСКАМ ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ
Коментиран от #19
19:56 05.03.2014
14 Красимир Кадийски
20:27 05.03.2014
15 Папур Шпеков
20:41 05.03.2014
16 васил димчев
21:06 05.03.2014
17 Peter P
21:17 05.03.2014
18 Георги Григоров
21:22 05.03.2014
19 comment
До коментар #13 от "Vasik Atanasova":
За кенеф ли, щото за друго трудно ще успееш. Освен ако не искаш и да спиш в кенеф!21:38 05.03.2014
20 Светослав Попов
10:31 06.03.2014
21 Михаил Зарев
11:23 06.03.2014
22 Михаил Зарев
11:31 06.03.2014
23 Shmeker
Коментиран от #29
12:14 06.03.2014
24 Анатоли Петков
15:23 06.03.2014
25 Милен Николов
15:53 06.03.2014
26 Антон Николов
16:39 06.03.2014
27 Iaroslav Stanchev
До коментар #11 от "Дошo":
Така де,така.Тя една такава вероятност от проблеми в Тойта,през 2009 г. предизвика 4 реални смъртни случая.Че даже и сенатска комисия в САЩ разследва "вероятните" проблеми довели до невероятни инциденти.Ама иначе много ланкаш,че фауветата били батали и сандъци.Може ама още никой не ги е разследвал заради вероятни проблеми,нали така.17:28 06.03.2014
28 Янислав Ангелов
01:14 07.03.2014
29 Дошo
До коментар #23 от "Shmeker":
Аз очаквам само всякакви кенефи от тая фирмичка16:22 07.03.2014