14 Август, 2024 10:34 1 822 33

Cybertruck вече изминава над 700 километра, но за сметка на товарното пространство

  • tesla-
  • cybertruck-
  • пикап

Допълнителна батерия намира място в багажника

Cybertruck вече изминава над 700 километра, но за сметка на товарното пространство - 1

Tesla представи плановете си за акумулаторен пакет за удължаване на пробега за своя кибертоварен автомобил, който предлага на собствениците възможност да увеличат пробега на автомобила си с около 200 километра. Това допълнително удобство обаче е свързано със значителни разходи и изисква да се жертва част от пространството на леглото на камиона.

Удължителят на пробега на стойност 16 000 USD, който се очаква да бъде наличен в началото на 2025 г., ще добави около 47 kWh използваем капацитет на батерията, с което общият пробег на Cybertruck ще достигне около 756 километра. Макар това да отговаря на опасенията на някои собственици за ограничаване на пробега, то е за сметка на ценното товарно пространство.

Cybertruck вече изминава над 700 километра, но за сметка на товарното пространство

Решението на Tesla да даде приоритет на пробега пред полезността подчертава продължаващите предизвикателства, пред които са изправени производителите на електромобили, за да балансират между производителност, ефективност и практичност. Удължителят на пробега на Cybertruck представлява потенциално решение за тези, които се стремят да увеличат максимално разстоянието на движение на своя автомобил, но това е скъп и изискващ много място вариант.

В крайна сметка привлекателността на удължителя на пробега ще зависи от индивидуалните предпочитания и приоритети на собственика. За тези, които често предприемат дълги пътувания и ценят пробега преди всичко, допълнителните разходи и намаленото пространство в леглото може да се окажат изгоден компромис. Въпреки това за тези, които отдават приоритет на товарния капацитет, стандартният Cybertruck може да се окаже по-практичният избор.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    12 8 Отговор
    Гениално решение. Да напълниш каросерията на камион с допълнитлени батерии. Не на какво да е, а на КАМИОН. Хахаха!
    Аз обаче имам още по-добра идея. Махнете допълнителната батерия и на нейно място сложете дизелов генератор. Така КАМИОНЪТ дори ще може да се зараежда във време на движение, за да не гуите по 2-3 часа на зарядните станции.
    п.п.
    Вземете и две туби нафта! Да имате за резерва.

    Коментиран от #3

  • 2 Автоджамбазин

    14 5 Отговор
    Кой кара такива грозотии бе ?
  • 3 Радо

    12 5 Отговор

    До коментар #1 от "Механик":

    Няма да те разберат, дебилите вече не са 80%, а поне 90% минимум!!

    Коментиран от #5

  • 4 омъскаряване

    7 5 Отговор
    Да боднат и един китайски бензинов или дизелов генератор и ще удвоят пробега, ако има още останало място в коша де 🤣
  • 5 Плевнелиев

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Радо":

    Не е точно така! Дебилите лаят тук, но в момента в който трябва да плащат.....амииии... Имате 700 000 електрички които никой не иска в Германия. Ганьо обаче е платежоспособен.😂😂😂
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 4 Отговор
    Дубрутру Тесльоооо❗
    Отдавна пиша, че точно така се движи и камионът на ИЛЮЗОН ❗
    Защо иначе само на ПЕПсИ е "продал" няколко бройки❓
    И никъде няма данни за товарния обем или тегло 🤔

    Коментиран от #7

  • 7 Не разбрах

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Какво имаш предвид? Как се движи камиона според тебе?

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 3 Отговор

    До коментар #7 от "Не разбрах":

    Нормално е дори това да не разбереш ‼️
    Въпросът не е
    Как се движи ❓
    а
    Колко и къде са му батериите❓
  • 10 Ако ти не можеш

    3 4 Отговор
    Ако ти не можеш да се разбереш сам себе си, защо се подиграваш на останалите, че не те разбират?


    "Отдавна пиша, че точно така се движи и камионът на ИЛЮЗОН ❗"

    А като те питат Как се движи отговаряш

    Въпросът не е
    Как се движи ❓



    Та какво пишеш последно? Какво пишеш отдавна? Писал ли си или не си писал Как се движи? Защото от толкова много приказки, освен че ти не се разбираш какво пишеш ние също не разбираме. Къде според тебе са му батериите и колко са? Или и това отдавна го пишеш, но не знаеш?

    Забелязал съм че си един заядливец който си върти мнението на 180% само за да дразни хората и постоянно твърди противоположни неща.

    Коментиран от #11

  • 11 Като страничен

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Ако ти не можеш":

    нсбюдател ти казвам, че ксмиона се оказа едно доста несполучливо тестово муле… за почти 2 години при Пепси и ако беше правилно проектиран от чертожната дъска още-щеше да е вязъл серийно и да се хвалят със заявки от други клиенти…
    А на теб как ти се струва за +16 000 долара да получиш само 200 км повече пробег и намален товарен и обемен капацитет!???
    Дори и с изкуствено намалените масови резервоари на новите ДВГ коли от 65-70 литра на 55-60 литра, пак имаш в пъти по-добра автономност!!!
    Нали ви гледам и сега сеира по Гърция…. влачите се и не смеете да карате и търсите да се доберете до зарядна…. аз с влачене 100-120 и съвременна дизелова кола съм на 1/4 изразходвано гориво….

    Коментиран от #12, #14, #17

  • 12 Друг страничен

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "Като страничен":

    Каква според тебе е причината да отлагат серийното производство на камиона, различна от официалната - забавянето на серийното производство на 4680 батерии с които трябва да е оборудван камиона, за да постигне обещаната цена, време за зареждане и пробег?

    Заводът за серийно производство се строи в момента и ще започне работа догодина. Отдела за батерии 4680 има срок до края на годината да усъвършенства процеса за масово производство, иначе ще бъде закрит и камиона ще започне производство с китайски батерии.

    Ако имаш някаква различна информация за причините за забавянето, моля да я споделиш? Примерно някакво недоволство на pepsi, за което говори бай уйа

    Коментиран от #13

  • 13 Тази

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Друг страничен":

    революция за която пишеш с батериите 4680 я обясняваш и я чакаме от Септември 2021….
    И я кажи като “тесен” тРесла спешълист бай у..е-когато построят завода, каква ке стане!?
    Трайкаш си за допълнителния пробег за 16 бинки в гущери….

    Коментиран от #15, #16

  • 14 Голям смях

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Като страничен":

    "А на теб как ти се струва за +16 000 долара да получиш само 200 км повече пробег и намален товарен и обемен капацитет!???
    Дори и с изкуствено намалените масови резервоари на новите ДВГ коли от 65-70 литра на 55-60 литра, пак имаш в пъти по-добра автономност!!!"


    Как ми се струва ли? Струва ми се че никога не си виждал пикап на живо. А не само практика а и теория ти липсва, за да прецениш Колко километра ще измине бензинов пикап с размерите и мощността на пикапа на Тесла. Не случайно им слагат малки моторчета които да харчат само 15 на 100 при по икономично каране. С 55-60 литров резервоар почти всеки пикап ще има по-малък пробег от този на Тесла. Дори с големите резервоари рядко има пикап който да изминава 750 км с едно зареждане. Предимството им не е пробега, а времето за зареждане.

    Колкото до товарното пространство, според статистиката над 80% от собствениците на пикапи в САЩ рядко или никога не го ползват по предназначение. В повечето случаи дърпат ремарке, ако въобще го ползват за товари.

    Коментиран от #21

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този онзи

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Тази":

    Това че всички я чакаме, не значи че скоро ще дойде. Те и от Toyota обещават твърдотелни батерии от 2008 година, които щяха да произвеждат серино от 2012 година, но на всеки три години отлагат старта с три години и тази също го отложиха за 2027 година.

    От Тесла поне ги произвеждат макар и в малък обем и с висока цена. Вече произвеждат второ подобрено поколение, което е по улиците в продадени автомобили. Toyota само лъже и няма нищо насреща. Дори работещ прототип в лаборатория. Да не говорим за реални тестове поне на тестово муле на тестов в полигон.

    За сметка на това, китайците мълчешком изпревариха както Тесла така и японците и вече произвеждат масово евтини, незапалими батерии с бързо зареждане и прилична енергийна плътност с хиляди цикли живот, който да продадат както на Тесла така и на японците и на европейските производители.
  • 17 Не разбрал

    1 6 Отговор

    До коментар #11 от "Като страничен":

    "Нали ви гледам и сега сеира по Гърция…. влачите се и не смеете да карате и търсите да се доберете до зарядна…. аз с влачене 100-120 и съвременна дизелова кола съм на 1/4 изразходвано гориво"



    Да не твърдиш, че имаш 4 пъти по-голям пробег с едно зареждане от съвременен електромобил за дълги пътувания при един е същ стил на шофиране? Колко километра минаваш с 1/4 резервоар?

    Коментиран от #22

  • 18 Гост

    1 1 Отговор
    Може и бензинов генератор да и сложат.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Нямаш ли четвърти ник

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Засега даде тази идея за генератора три пъти от три различни Ника. Много ще е оригинално да я повториш още четири пет пъти с различни никове. Ще изглеждаш още по-умен, повтаряйки 8 пъти глупава идея.
  • 21 Статистика

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Голям смях":

    силен си в кривите сметки и измислените статистики от щатите…. практика и познания = 0

    Коментиран от #24

  • 22 Много добре

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Не разбрал":

    си ме разбрал!!! Да, твърдя го и веднага идвам да ти го доказвам!!! С вашия лигав стил на каране за да минете зорлем 300 км и да се докопате до зарядна станция-350 км с 1/4 резервоара… къде да идвам и да ти показвам!??
    Една от любомите ти уай-ки клекна на зарядното в комплекса…. цяла нощ ще се точи, утре трябва да си ходи и зора е голям….
  • 23 Така е

    1 2 Отговор
    Много добре разбрах че лъжеш и затова ти зададох точно тези въпроси. Сега като им отговори, потвърди че лъжеш, защото всички караме автомобили и знаем, че дори да има автомобили които минават 1400 км с едно зареждане като "твоя" , те са по-скоро изключение, а масовите трудно минават 1000 км с едно зареждане.


    Второто което разбрахме е че си ходил на изключително далечно пътуване - 350 км, което според тебе недостижимо за автомобил при положение че ще мине поне покрай 10 зарядни станции на отиване и още толкова на връщане и няма нужда да зарежда точно в комплекса.

    Преди да се опиташ да излъжеш, че няма зарядни, нека ти задам следващия въпрос който ще те изобличи в лъжа. Кажи маршрута, а аз ще ти кажа къде са зарядните станции по него. В Гърция наистина зарядното инфраструктура е меко казано зле, но в България е една от най-добрите в Европа.
  • 24 Стъкмистика

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Статистика":

    Видяхме и твоите криви сметки, как всеки автомобил с ДВГ изминава 350 км с четвърт резервоар и 1400 км с пълен резервоар със 150 км в час сериозно каране, а не лигавене както тези с електромобилите по 500 - 1000 коня.

    По твоята статистика излиза, че караш по-бърз и икономичен автомобил.

    Вместо подигравки и обиди, очаквах да разговаряме за пробега на средностатистически американски пикап с един резервоар? Щом ти с твоя малък резервоар минаваш 1400 км, вероятно си мислиш че пикапите с два-три пъти по-голям резервоар ще минат два три пъти повече от тебе? Между 2800 и 4200 км? Казваш че моите сметки са криви, , а твоите се прави?

    Дай практически примери, щом си толкова добър в практиката и познанията?
  • 25 Любопитен

    0 2 Отговор
    Щом изминаваш 350 км с четвърт резервоар при агресивно шофиране, допускам че резервоарът ти е 85 литра и при агресивно шофиране автомобила харчи 6 на 100 и изминава 1400 км с един резервоар.


    Колко километра изминаваш с лига стил на шофиране и колко ти харчи автомобила? Допускам че при лигаво шофиране ще минеш поне 2000 км? Прав ли съм?

    Коментиран от #27

  • 26 Казвай

    0 0 Отговор
    кога и къде да дойда и да видим кой разбира, кой не разбира…кой какво и как кара!!! Същия разтегач на локуми от години си… дава
    ти се предизвикателство и биеш задна….. прочети и вникни какво ти пиша!!! Никъде не пиша за 160 и 6 на 100…. около 7-7.5/100 е…. никъде не ти пиша и за бензинов пикап и 50 литра гориво…че и бензин…лъжеца и фурнаджийската лопатка си ти ел.разбирачо… и в главата са
    ти само розови сънища с тостери по 1000 коня и как ги зареждащ “безплатно”…. да ама не…..
    Какво караш и колко!? И защо при вашето влачене да не е постижим разход от 4-4.5/100??? Много си умен и ги чуваш много нещата….сметна 350х4…..браво!!!
    Гледам ви по пътя и по зарадните в България и около нас достатъчно….скромно карам, не е като вас…около 50 на година….

    Коментиран от #28

  • 27 Не седнал

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Любопитен":

    си….ти кажи добре ли е - 16 000 долара за
    +200 км на теория???

    Коментиран от #29

  • 28 Казвам

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Казвай":

    Тоест съм познал, че се подиграваш за лигавото каране, но ти също караш лигаво щом отиваш с една четвърт резервоар на 350 км. Защо тогава се подиграваш на останалите? При такова каране електромобил изминава 500 км. Ако караш нормално както карат електромобилите за да им свърши тока за 350 км, то и ти ще стигнеш с половин резервоар и просто ще спестиш едно зареждане за което е цялото реване.

    А сравнението на разхода на твоя автомобил с огромен пикап с няколкостотин коня си беше твое дело, не ми го преписвай на мен.

    Защо не сравниш ябълки с ябълки?

    Коментиран от #30

  • 29 Вече ти отговорих

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Не седнал":

    За някой който дърпа товари ще е полезно. За някой който не превозва товари, но минава много километри на ден ще е полезно.

    Но като се има предвид каква е целта за купуване на точно този пикап, повечето клиенти биха си ги купили, за да се похвалят че са похарчили 16 000, дори тази батерия никога да не им потрябва. Този пикап по принцип не е много подходящ нито за работа, нито за офроуд засега.

    Ако някой толкова се замисля дали да похарчи 16 000 за 200 км, въобще няма да си е купил този пикап. Това е емоционална, а не рационална покупка, за да търсиш логика.

    Отговорите достатъчно подробни и откровени ли бяха или пак нещо си недоволен?
  • 30 Карам

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Казвам":

    бавно, защото возя 4-годишно дете, не мое… на връщане съм сам и ще ти споделя какво съм изхарчил за над 800 км каране и дали се е наложило да дозареждам изобщо….
    350 км изкарвате при поддържане на 140км/ч по магистрала и условия близки до идеалните… според теб с колко ще намаля пробега си при поддържане на 140, след като съм под 2000 об/мин с тази скорост?
    Ябълки с ябълки, круши с круши…. давай твоя ел. кар и да караме и да смятаме след това, на живо!!!
    И ще напишем реалния резултат тук, съгласен!?
    Къде съм ти писал колко км ще изкара бензинов V8 амер. пикап???

    Коментиран от #31, #32

  • 31 Ябълки с ябълки

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Карам":

    При каране с 90 км в час като тебе, електромобилът ще измине над 500 км. Съгласен ли си с това твърдение?

    При шофиране със 140 км в час ти не можеш да стигнеш с 1/4 резервоар. Съгласен ли си с това твърдение.


    Статията е за пикап с тегло три тона и около 500 коня, на който добавят допълнителна батерия за да измине 700 км , а ти го сравняваш с лек автомобил с 55 60 литра резервоар и пробегът който прави този лек автомобил? Съгласен ли си с това?

    Съгласен ли си че ако трябва да сравняваме ябълки с ябълки, би трябвало да го сравниш с подобен пикап и пробегът с едно зареждане на резервоара му?


    Ако не си съгласен с някое от тези твърдения, моля дай повече конкретика, защото очевидно не съм те разбрал или ти не си разбрал мен.

    Ако си съгласен с всичко казано, за какво точно спорим?
  • 32 От 700 станаха 800 км

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Карам":

    Нали от точка а до точка б бяха 350 км с четвърт резервоар, сега станаха 800 км отиване и връщане.

    Нека са 800 км. При движение със 140 км и разход 22kWh/100км са необходими 176kWh - приблизително две зареждания на 80kWh батерия. Всеки нормален човек би тръгнал със заредена батерия, така че ще е необходимо още едно допълнително пълно зареждане.

    Като добавим и резерва и малко работа на място на климатика, за цялото пътуване трябва да бъдат заредени максимум 100kWh за цялото пътуване. Напоследък минималната мощност на бързите зарядни е 150 kW. Това означава 40 минути зареждане, разпределени на 2 или 3 спирания. При движение със средна скорост 100 километра в час, разхода пада, а с него и времето за зареждане на 20 минути общо. По 10 на отиване и връщане.

    На тебе наложи ли ти се да спреш докато стигнеш? Ама то пък с четиригодишно дете за какво може да ти се наложи да спреш. Те нямат нужда от спиране, нали?

    В идеалния случай, в хотела или близо до него ще има зарядно и дори с максимална скорост, ще се наложи спиране за 5-10 минути по пътя на отиване и връщане.

    Коментиран от #33

  • 33 Ето и резултата

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "От 700 станаха 800 км":

    Отиване и връщане до една и съща колонка на една и съща бензиностанция са 852 км, като това е с всичкото возене, кратки разходки и т.н.
    Заредено количество: 38.26 литра, оставащ пробег според колата с този стил на каране: 360 км.
    Общ обем на резервоара според производителя: 55 л, на връщане съм карал общо взето 10-20 км/ч над позволеното, на границата около 30 мин без да се гаси колата и климатика…Според теб дали са възможни 1100-1200 км с 1 зареждане без особени ограничения и наистина 1300-1400 км ако се кара 100-110, като болшинството тостери на дълъг път?
    Апропо-от Благоевград до разклона за Перник се кали тесла 3 такси и покарахме малко по-темпово със 150-60, но беше за кратко и все пак до Сф са има-няма 100-на км…