14 Август, 2024 11:20 1 101 8

VW отлага пускането на конкурент на Tesla със 7 години

  • vw-
  • volkswagen-
  • golf-
  • id.

Причината е забавянето в пазара на електромобили

VW отлага пускането на конкурент на Tesla със 7 години - 1

Volkswagen извършва значителна промяна в стратегията си за електрически превозни средства. Дългоочакваният електрически флагман Trinity, чието пускане на пазара преди това беше планирано за 2026 г., беше отложен за края на 2032 г. Това решение съответства на фокуса на главния изпълнителен директор Оливер Блуме върху намаляването на разходите и оптимизирането на разпределението на ресурсите.

За да ускори прехода си към електрически автомобили, Volkswagen планира да представи електрически Golf с кодово име ID. Golf още през 2029 г. Този ход бележи отклонение от предишната стратегия на компанията и позиционира емблематичната марка Golf начело на гамата от електрически автомобили.

Електрическият Golf ще бъде изграден върху новата платформа на Volkswagen Scalable Systems Platform (SSP), която ще бъде в основата и на бъдещи модели като наследника на ID.4 и кросоувъра T-Sport. Тази платформа е проектирана да подобри ефективността и гъвкавостта, което позволява по-бързото разработване и производство на електрически автомобили.

За да се справи с предизвикателствата при разработването на софтуер, Volkswagen си партнира с Rivian и Xpeng. Тези сътрудничества имат за цел да подобрят софтуерните възможности на нейните платформи за електрически превозни средства и да ускорят разработването на технологии за автономно управление.

Забавянето на проекта Trinity отразява предпазливия подход на Volkswagen към динамиката на пазара на електромобили и фокуса върху оптимизирането на съществуващите платформи, преди да инвестира сериозно в нови технологии. Като дава приоритет на електрическия Golf и използва платформата SSP, Volkswagen цели да затвърди позициите си на разрастващия се пазар на електромобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НеМците

    7 7 Отговор
    Немците винаги са били бавни и продаващи стари технологии на завишени цени. Ама било изпитано добре - ами да - други са го измислили, други са го тествали - те след 4-5 годинии са се натуткали да го доусъвършенстват. В софтуера са дори под нулевото ниво, но претенциите са големи. Признати са за механиката - спор няма, но до там, във високотехнологично отношени са назад, защото автоматиката и механиката вече не са нещо актуално за бъдешето. Не че няма нужда от тях, просто ще се води нискоквалифицирана работа.

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Мнение

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "НеМците":

    И като погледнеш картинката със световните продажби на ел пропаганда, установяваш, че обикновените хора масово мечтаят за механиката да се върне отново в магазините!

    Ако таблет на колела с последователно свързани батерии от GSM-и определяш за новите технологии, тогава с две ръце предпочитам старите, щото новите ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ!!!

    Коментиран от #3

  • 3 Ти не си

    7 7 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    решаващ фактор. Електриката е бъдещето, просто ще стигне по-бавно до селата на България защото там хората са с назаднало мислене. Въпрос на време

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Телевизионер

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ти не си":

    Освен ако пристигането на електричките по българските села не се развие по същия начин като пристигането на 3Д телевизорите например. Или на "смарт" хладилниците, че са от същата категория техника като ел. автомобилите.
  • 5 тъй шъй

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ти не си":

    То в богатите столици на Европа не се харчат елкарите, какво остава за провинциална България. Много е просто- сега е време на хибридите. Докога ще бъде, не е ясно. Или докато се направят нови, перфектни батерии или докато някакво ново задвижване се въведе. Кой можеше да предположи преди 25 години, че ще има такъв бум на хибридите през 20-те години. И да спре електрическата латерна да манипулира с разхода на хибридите. Средния т разход на хибридите е малко по-малък от аналогичен модерен дизел. Много хора имат хибриди и не върви и тази опорка. Да си измисли друга или благородно да спре да манипулира- да не вярваш. Изгорял цял паркинг в жилищна сграда с електрокари в Сеул и той казва-случва се, голяма работа, всичко гори.
  • 6 Йфйфх

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "НеМците":

    Хахаха Азиатците ли ползват нови технологии тогава ? Хаххаах смях. Софта на теслите ако имаш предвид..нз. По-скоро маркетинговият отдел на Тесла е иновативен.
  • 7 МЪСК

    2 2 Отговор
    Да, защото Фауве имат допотопната архитектура от модули и модулчета, които са в пълна какафония + 150 доставчици на софтуери, които са несъвместими помежду си. Една песен в Spotify на TESLA се пуска за 3 секунди, при флагмана ID.7 това става за 15.
    TESLA има 1 двоен суперкомпютър (второто ядро е резерва) с гениален софтуер, който управлява всичко - сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм.
    Фауве има километри кабелаци и безброй несъвместими модули и модулчета.

    TESLA има Model S от 2012 до ден днешен, Model X от 2015, Model 3 от 2017 и Model Y от 2020 и ВСИЧКО по тях се прави в Tesla Service Bulgaria на Ломско,
    Ел.Фауве като каже мяу, в Порше Изток-Запад го гледат като стpeляни у нива с морска сол.
  • 8 хах

    0 0 Отговор
    Конкурент след 7 години! От Тесла няма да ги чакат на място.