Собственик на Tesla Cybertruck се е сблъскал с неочаквано износване на гумите, което е наложило тяхната смяна след само 10 хиляди километра пробег. Въпреки че е следвал препоръките за поддръжка на Tesla и е шофирал предпазливо, гумите Goodyear Territory All-Terrain на пикапа са показали значително износване, като дълбочината на протектора е достигнала почти минималните стойности.
Опитът на собственика не е изолиран. Други собственици на тежки електромобили като Rivian R1T са съобщили за подобни проблеми, особено при използване на режима „Conserve“, който на практика превръща автомобилите с предно предаване. Това може да доведе до по-голямо натоварване на предните гуми, което води до ускорено износване.
Изборът между живота на гумите и производителността е компромис за собствениците на мощни електрически превозни средства. По-твърдите гуми могат да издържат по-дълго, но правят компромис със сцеплението, което води до по-бавно ускорение, спиране и управление. От друга страна, по-меките гуми предлагат по-добри характеристики, но се износват по-бързо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Субар
Ми, оди си купи нисан микра, бе!
12:18 11.09.2024
2 екоталибанс
12:21 11.09.2024
3 ФАКТИ
12:24 11.09.2024
4 Анти сиромах
12:29 11.09.2024
5 Вземи си Дачия
12:30 11.09.2024
6 Гост
Коментиран от #12
12:32 11.09.2024
7 Сръб и чук
Дайте ги насам.
Ще изкарат в Бг още 50-60 хиляди.
12:47 11.09.2024
8 Е па големо чудо
13:45 11.09.2024
9 битак
14:23 11.09.2024
10 МЪСК 🚀
Hankook iON evo AS са твоите гуми, колега. Не слагай гуми от Зайо Байо на мегаватова ракета.
И без мрън-мрън.
По-малко с устенцата, повече с ръчичките и краченцата!
15:49 11.09.2024
11 Тити
16:48 11.09.2024
12 гост
До коментар #6 от "Гост":
Тировете с над 40 тона общо тегло карат с едни гуми по 100 000 км и отгоре ! И после ги рециклират и карат още толкова ! Просто производителите трябва да си намерят правилните смеси ! И пикапите на Форд и Шевролет с подобни показатели са не 3,5 тона , ами по 4 и отгоре !! Откажете се от глупавите опорки щото само ставате за смях !Коментиран от #14, #15
18:55 11.09.2024
13 бай Даньо
19:27 11.09.2024
14 Опорчо
До коментар #12 от "гост":
именно за теглото на ТИР-овете говорим…. и колко е сцепното тегло при тях и колко при сайдер-кашона!??Иначе 100 000 км се кара с евтините алтернативи, като SAVA….
21:21 11.09.2024
15 Жеко
До коментар #12 от "гост":
Е.. все пак да добавим, че подходящите за ел. автомобили гуми са по-скъпи.16:21 12.09.2024
16 джо
09:56 27.09.2024