16 Септември, 2024 11:05 4 861 8

Новата Toyota използва батерия на BYD и електромотор с 268 к.с.

  • toyota-
  • bz3c-
  • електромобил-
  • китай-
  • prius

Моделът няма да се предлага в Европа

Новата Toyota използва батерия на BYD и електромотор с 268 к.с. - 1

Китайското министерство публикува нови изображения на серийния bZ3C - електрически кросоувър, разработен в сътрудничество с BYD и FAW. Моделът bZ3C много прилича на концепцията, показана преди пет месеца, и се очаква да започне да се произвежда през четвъртото тримесечие на 2024 г.

Дължината на bZ3C е 4780 мм, широчината - 1866 мм, а височината - 1510 мм, като междуосието е 2880 мм. Теглото му е внушителните 1920 кг. Въпреки че дизайнът черпи вдъхновение от други модели на Toyota, той има свои характеристики, като комбинира визията на bZ4x и Prius.

Новата Toyota използва батерия на BYD и електромотор с 268 к.с.

Задвижван от литиево-желязо-фосфатна батерия, доставена от подразделението за батерии FinDream на BYD, bZ3C се очаква да предложи пробег между 500-600 км по цикъла CTLC. Единичният електрически двигател произвежда 268 к.с. (200 kW), което позволява максимална скорост от 160 км/ч.

Купувачите ще имат възможност да избират между 18- и 21-цолови колела. Като опция ще се предлага и LiDAR, монтиран в горната част на предното стъкло.

Въпреки че не са публикувани снимки на интериора, предишни изображения разкриха цифров инструментален панел, голям централен дисплей за информационно-развлекателни системи, плаваща централна конзола и амбиентно осветление.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    10 2 Отговор
    ( Теглото му е внушителните 1920 кг. )
    Този абзац трябва да е в кавички . Тези килограми са малко за такъв електромобил.

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    За сведение Тесла модел х тежи 2400 кг.

    Коментиран от #4

  • 3 Абе

    6 5 Отговор
    Много тежки започнаха да си правят. Груби, големи танкове за дьомбели.
  • 4 гост

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    А бмв х5 колко тежи? а мерцедес ГЛ колко тежи? Аъди Q7 Колко тежи? По габарити са долу горе еднакви а по тегло? Я проверете в аутодата, и стига с тези глупости че електромобилите били много тежки, няколко смешни сайта писаха дори че мантинелите не можели да ги издържат ха ха х
  • 5 Ачо

    6 0 Отговор
    Кадилак ескалейд 2024 модел 6.2 бензин тежи 2820 кг, гори поне 30-35 на 100 бензин без да го настъпваш
  • 6 тъй шъй

    2 3 Отговор
    Тук е мястото, електрическата латерна да обясни това добра Тойота ли е. Този подход има ли бъдеще за марката. Ако направят октоподния клапан на Тесла или даже го подобрят, може да се окаже, че изведнъж са равни , а и по-добри от Тесла. Защото основното предимство на Тесла е този клапан.Като се има предвид евентуално и по-добрият батерии, най-логично е Тойота да стане конкурент на Тесла. Каквото и да направят това не означава, че елкарите ще се продават по-добре. Петното върху тях е много грозно и скоро няма да се изтрие, даже и да направят нещо много добро.

    Коментиран от #7

  • 7 Щом питаш

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "тъй шъй":

    Не знам кой питаш, но и аз мога да ти отговоря. Първо да питам за кой подход говориш? Да оставят две китайски марки да им разработват електромобилите? Да ползват батерии от едната, вместо свои? Пет години по-късно от Тесла да предложат по-къс, от есенно за сметка на това по- нисък автомобил с по-високо тегло, който вероятно ще има по малък пробег с по-голяма батерия? Но пък за сметка на това ще се зарежда по-бавно и ще е по-бавен. Вярно ли питаш за подхода за 160 км в час максимална скорост?

    Ама да ти кажа нещо не се впечатлявам и смятам, че е доказват по-скоро своята импотентност и я затвърждават. За батериите Не знам защо реши, че са по-добри от на Тесла, след като Тесла ползва батерии от същия доставчик. Това че ги инсталира в най-евтините си и простички модели, дали ти говори нещо?

    Toyota ще има успех единствено, ако наистина изпревари останалите с твърдотелните батерии, но там е една мътна и кървава! Дори на този фронт китайците обещават по кратки срокове от Toyota за масово производство.

    Коментиран от #8

  • 8 тъй шъй

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Щом питаш":

    Не се възпалявайте пак, чак толкова по темата. Отново много емоция. Точно когато питам, той отговаря. Стилът е един и същ. Всъщност, както казах по-горе, въобще не ме интересува какво правят и даже ще има ли размествания в продажбите, защото стръмно вървят надолу. И простичък пример-еднаква цена на Дачия Спринг и Ярис хибрид. Какво чудо трябва да стане -разлика в цена, че първата да има пазар, освен клиенти с ментални проблеми, които винаги ще ги има. За 1 година се сринаха елмечтите ви. Чак малко съчувствам.