Volkswagen е изправен пред труден период, характеризиращ се с намаляващи продажби и нарастващи разходи. В отговор на това автомобилният производител обмисля драстични мерки, включително потенциално затваряне на германски заводи за първи път.
За да рационализира дейността си и да намали разходите, Volkswagen обяви продажбата на завод на съвместно предприятие в китайския регион Синдзян. Това решение идва на фона на международен контрол по отношение на загрижеността за правата на човека в региона. Въпреки това Volkswagen подчерта ангажимента си към китайския пазар и планира да представи 18 нови модела до 2030 г. чрез партньорството си със SAIC.
В допълнение към потенциалното закриване на фабрики, Volkswagen проучва и варианти за съкращаване на работни места и намаляване на заплатите. Тези мерки имат за цел да подобрят финансовите резултати на компанията и нейната конкурентоспособност на световния автомобилен пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 сектант
Коментиран от #21, #22, #30
10:33 28.11.2024
3 Нищо
Коментиран от #8
10:34 28.11.2024
4 Механик
10:35 28.11.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Да живее
10:36 28.11.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Механик
До коментар #3 от "Нищо":
Мдааа! Има за какво да се сърди мустакатия австриец. Той създаде Фолксваген, а тия го баталясаха за нема нищо.10:36 28.11.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Механик
Коментиран от #27
10:39 28.11.2024
11 Чочо
10:41 28.11.2024
12 Сиусайдскоут
10:42 28.11.2024
13 Ню бийтъл
10:43 28.11.2024
14 ДрайвингПлежър
Скоро всички европейски производители ще ги последват, защото всички решиха да са политически коректни и да си кротуват за политическото бехаберие и чист индустриален тероризъм, който Брюксел им налага!
А Европа е свършила курса! Еврофашизма с марка Брюксел ще го закопае! Политическите безумия, вместо рационализъм и ефикасност 100% водят до икономическа смърт! Все пак само в ПОЛУДЯЛА ЕВРОПА една от "най-престижните" нови специалности, изучавани в университетите е: "De-growth" (демек намаляване на икономическия ръст). Тия "западналите икономики" до една бачкат за увеличаването му... кой ли е по-глупавия? А ГЛУПОСТТА УБИВА!
Коментиран от #16
10:46 28.11.2024
15 Гост
Коментиран от #19
11:12 28.11.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Доброзорлем
12:19 28.11.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Бъдещето е на електрокарите
До коментар #15 от "Гост":
Щото ще могат да ги спират дистанционно13:52 28.11.2024
20 Селянина с колелото
за мое съжаление в "новото модерно" значение имат само "резултатите на компаниите" и нищо друго, хората, държавите и всичко останало е без значение.
14:50 28.11.2024
21 Фена
До коментар #2 от "сектант":
Донгфенг M4 за 64К лв си е оферта, но не ми харесват комбита. Кефи ме седана от серията SHINE, особено как са вградили лед екрана зад волана, но за съжаление не ги внасят.Коментиран от #26
14:58 28.11.2024
22 знаещият джо
До коментар #2 от "сектант":
До сега съм купил 3 коли на VW произведени след 2009 Евро-5 ? Не никога повече Немска кола ( даже не се обръщам да погледна след като разбера ,че е Немска - мнението е лично нека всеки сам да реши ). Слаба и проблемна електроника , много трудно откриване на не работещият модул , налага се да се сменят много неща докато се открие т в кой модул е проблемът . Имат 7 модула които работят като едно цяло тъй като нямат intellect software откриването е много трудно .(имах инсталирана full software до 2022 година колата беше 2016 година произведена ) . Немското автомобилно строение беше с високо качество до 2004 година при Европейските Емисионните норми 1.2.3 но от 15-01-2005 година задължителното въведеното EURO-4 при което целият горивен процес се контролира по електронен път беше Началото и Краят им .От тогава до днес нищо не се промени и благодарение на това ,че са 2- ри като най -голям Световен производител и като известна Марка я докараха до тук. Вечепътят е без изход - високи енергийни разходи , висока себестойност - ,високи цени на суровините заплати и материали силна конкуренция от страна на Китай особено при ЕV и т.н.
17:05 28.11.2024
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 факуса
18:14 28.11.2024
25 Бай онзи
20:46 28.11.2024
26 кй87ъ6трхуй
До коментар #21 от "Фена":
Провери пак- SHINE се продава у вас... И като гледам другите пазари цената му ще е някъде около 40-42 бона за големия мотор и автомата и около 32-34 бона за малкия мотор и ръчка... Малкия мотор отлично работи и на газ- мечтата на бакшиша...06:59 29.11.2024
27 Специална Военна Опсерация
До коментар #10 от "Механик":
Здрасти!Напълно съм съгласен с тебе относно Европа.
Но и в Русия ситуацията е подобна!
Според мен Европа и Русия имат общо бъдеще!
На дъното!
Защото имат общо управление!
Два "Хитлера" са се захванати да правят Перестройка - единият я нарича "Импортозамешение", а другият Зелен преход"!
Резултатите от Перестройката ги знаем...
07:45 29.11.2024
28 левски
09:29 29.11.2024
29 И нокия
09:23 30.11.2024
30 Бухаха
До коментар #2 от "сектант":
Голям конкурент на Ес-класата - 4.85м с 1.5 моторетка, това ще го изпреварват и тротинетките. Ама има много 10 инчови дисплеи.09:33 30.11.2024
31 Гост
19:30 30.11.2024
32 Онуфри
12:26 01.12.2024