Започва се: VW продаде един от китайските си заводи

28 Ноември, 2024 10:28 5 402 32

  • vw-
  • volkswagen-
  • завод-
  • китай

Предприятието бе съвместно с местна компания

Започва се: VW продаде един от китайските си заводи - 1

Volkswagen е изправен пред труден период, характеризиращ се с намаляващи продажби и нарастващи разходи. В отговор на това автомобилният производител обмисля драстични мерки, включително потенциално затваряне на германски заводи за първи път.

За да рационализира дейността си и да намали разходите, Volkswagen обяви продажбата на завод на съвместно предприятие в китайския регион Синдзян. Това решение идва на фона на международен контрол по отношение на загрижеността за правата на човека в региона. Въпреки това Volkswagen подчерта ангажимента си към китайския пазар и планира да представи 18 нови модела до 2030 г. чрез партньорството си със SAIC.

В допълнение към потенциалното закриване на фабрики, Volkswagen проучва и варианти за съкращаване на работни места и намаляване на заплатите. Тези мерки имат за цел да подобрят финансовите резултати на компанията и нейната конкурентоспособност на световния автомобилен пазар.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 сектант

    47 5 Отговор
    Докато Дачия и Донгфенг процъфтяват! ХаресАл съм Донгфенг M4 Яхта Фортинг - ЕС класа на 1/3 от цената.

    Коментиран от #21, #22, #30

  • 3 Нищо

    73 13 Отговор
    Важно е на Путин да му е зле. А някъде в Австрия или Германия неизвестен млад художник се подсмихва под мустак.

    Коментиран от #8

  • 4 Механик

    81 16 Отговор
    Няма да се плашите, ей! Важното е, че "унижихте" Путин. Спукахте го от смях тоя човек, еййй! Милост нямате, начи.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Да живее

    27 6 Отговор
    нерушимата германо-китайска дружба. Ура другари!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Механик

    57 5 Отговор

    До коментар #3 от "Нищо":

    Мдааа! Има за какво да се сърди мустакатия австриец. Той създаде Фолксваген, а тия го баталясаха за нема нищо.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Механик

    69 7 Отговор
    В ЕС навсякъде се налагат ограничения от всевъзможен характер, привидно за благото на гражданите,а действително за захранване на лобитата.Отделно и сепукото около Украйна.Не се очертава добро бъдеще за еврозоната.

    Коментиран от #27

  • 11 Чочо

    33 26 Отговор
    Епохата на Голфа отдавна залезе.Беше евтин,глупав автомобил.Пласираха го тук,в източния блок и Европа.Българския селян-дур беше лудо влюбен в Голфа.Но,отвориха границите и нашенеца прогледна,че има и други коли.
  • 12 Сиусайдскоут

    29 2 Отговор
    Браво добре го дават затварят продават скоро може да вземат да конкурират клошарите за някоя кофа за боклук кой първи да баберкува.
  • 13 Ню бийтъл

    45 0 Отговор
    Преди купуваха заводи от ГДР и Чехословакия, а сега продават на китайците.
  • 14 ДрайвингПлежър

    51 5 Отговор
    Ами да им пожелаем приятен път към ада!
    Скоро всички европейски производители ще ги последват, защото всички решиха да са политически коректни и да си кротуват за политическото бехаберие и чист индустриален тероризъм, който Брюксел им налага!

    А Европа е свършила курса! Еврофашизма с марка Брюксел ще го закопае! Политическите безумия, вместо рационализъм и ефикасност 100% водят до икономическа смърт! Все пак само в ПОЛУДЯЛА ЕВРОПА една от "най-престижните" нови специалности, изучавани в университетите е: "De-growth" (демек намаляване на икономическия ръст). Тия "западналите икономики" до една бачкат за увеличаването му... кой ли е по-глупавия? А ГЛУПОСТТА УБИВА!

    Коментиран от #16

  • 15 Гост

    45 1 Отговор
    Това е бъдещето на всички автомобилни производители, които се втурнаха да произвеждат електрокари, за които няма пазар.

    Коментиран от #19

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Доброзорлем

    19 0 Отговор
    Брей, как се сетиха за правата на човека...
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Бъдещето е на електрокарите

    16 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Щото ще могат да ги спират дистанционно
  • 20 Селянина с колелото

    16 0 Отговор
    "...Тези мерки имат за цел да подобрят финансовите резултати на компанията..."
    за мое съжаление в "новото модерно" значение имат само "резултатите на компаниите" и нищо друго, хората, държавите и всичко останало е без значение.
  • 21 Фена

    10 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Донгфенг M4 за 64К лв си е оферта, но не ми харесват комбита. Кефи ме седана от серията SHINE, особено как са вградили лед екрана зад волана, но за съжаление не ги внасят.

    Коментиран от #26

  • 22 знаещият джо

    19 2 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    До сега съм купил 3 коли на VW произведени след 2009 Евро-5 ? Не никога повече Немска кола ( даже не се обръщам да погледна след като разбера ,че е Немска - мнението е лично нека всеки сам да реши ). Слаба и проблемна електроника , много трудно откриване на не работещият модул , налага се да се сменят много неща докато се открие т в кой модул е проблемът . Имат 7 модула които работят като едно цяло тъй като нямат intellect software откриването е много трудно .(имах инсталирана full software до 2022 година колата беше 2016 година произведена ) . Немското автомобилно строение беше с високо качество до 2004 година при Европейските Емисионните норми 1.2.3 но от 15-01-2005 година задължителното въведеното EURO-4 при което целият горивен процес се контролира по електронен път беше Началото и Краят им .От тогава до днес нищо не се промени и благодарение на това ,че са 2- ри като най -голям Световен производител и като известна Марка я докараха до тук. Вече
    пътят е без изход - високи енергийни разходи , висока себестойност - ,високи цени на суровините заплати и материали силна конкуренция от страна на Китай особено при ЕV и т.н.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 факуса

    22 0 Отговор
    народен автомобил ама дръг път,много пари за нищо,потъвай
  • 25 Бай онзи

    4 8 Отговор
    Ей че много умници тука! До вчера карахте Гоуфове, Падате, Туарезе и Фаетоне, ама ся много знаете! Повече даже от мюхлюзите от дойчланд дето продадоха държавата си на хазарите.
  • 26 кй87ъ6трхуй

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "Фена":

    Провери пак- SHINE се продава у вас... И като гледам другите пазари цената му ще е някъде около 40-42 бона за големия мотор и автомата и около 32-34 бона за малкия мотор и ръчка... Малкия мотор отлично работи и на газ- мечтата на бакшиша...
  • 27 Специална Военна Опсерация

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    Здрасти!
    Напълно съм съгласен с тебе относно Европа.
    Но и в Русия ситуацията е подобна!
    Според мен Европа и Русия имат общо бъдеще!
    На дъното!
    Защото имат общо управление!
    Два "Хитлера" са се захванати да правят Перестройка - единият я нарича "Импортозамешение", а другият Зелен преход"!
    Резултатите от Перестройката ги знаем...
  • 28 левски

    2 0 Отговор
    Хаас-60 |официален представител и сервиз на Volkswagen = КЕНЕФ . Volkswagen в кенефа !
  • 29 И нокия

    0 0 Отговор
    така започнаха - затвориха завод в Румъния и след година изчезнаха от картата. Китайските еднодневки, брандирани като Нокия изобщо не коментирам. А първият телефон Самсунг 2002г. Samsung SGH-R220 бе едно мижаво копие на Нокия 2210 със синя подсветка.
  • 30 Бухаха

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Голям конкурент на Ес-класата - 4.85м с 1.5 моторетка, това ще го изпреварват и тротинетките. Ама има много 10 инчови дисплеи.
  • 31 Гост

    2 0 Отговор
    И VW ще преодолее кризата ,и Европа също ама за БГ с толкова умен народ нищо не е сигурно.
  • 32 Онуфри

    1 0 Отговор
    Фолксваген и Тойота са двата двигателя на автомобилостроенето в света. Китайките са със слаби заварки и бъглива електроника. Най добрите китайки са Омода, BYD Seal и SUV моделите на MG от последната модификация.