Шеф във VW сподели как компанията се справя с високите разходи

2 Декември, 2024 11:41 497 5

  • vw-
  • volkswagen-
  • golf-
  • разходи-

Компанията намалява времето за разработка

Шеф във VW сподели как компанията се справя с високите разходи - 1

Volkswagen, някогашният гигант в автомобилната индустрия, е изправен пред критичен момент. Засегнат от „структурни проблеми, продължаващи десетилетия“, германският автомобилен производител се бори да възвърне конкурентното си предимство.

За да рационализира дейността си и да намали разходите, VW предприема драстични мерки. Една от тях е ускоряване на процеса на разработване на нови модели. Чрез съкращаване на времето за разработка до 30-36 месеца VW цели да пусне продуктите на пазара по-бързо и да избегне остаряването им.

Шеф във VW сподели как компанията се справя с високите разходи

За да постигне това, компанията разчита в голяма степен на цифрови инструменти и виртуални тестове. Въпреки че този подход обещава да намали разходите, възникват опасения за потенциални компромиси с качеството. Въпреки това VW твърди, че увеличаването на цифровите симулации и намаляването на физическите прототипи няма да повлияе на стандартите за качество.

Освен това VW се фокусира върху предоставянето на функции, които наистина са от значение за потребителите, като избягва ненужната сложност и разходи. Компанията също така проучва начини за оптимизиране на производствените процеси, включително намаляване на времето за производство и укрепване на взаимоотношенията с доставчиците.

Шеф във VW сподели как компанията се справя с високите разходи

Тези мерки, макар и необходими, не са лишени от своите предизвикателства. Профсъюзите се противопоставят на потенциалното съкращаване на работни места и намаляване на заплатите. Докато VW се ориентира в този бурен период, предстои да видим дали тези агресивни мерки за намаляване на разходите ще бъдат достатъчни, за да осигурят бъдещето на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хихи

    2 2 Отговор
    "Някогашния гигант"

    В Кремъл ли ги пишат тия статии?
  • 2 Оги

    6 2 Отговор
    Само симулации, тестовете на пътя ги оставят на балъците, които ще си купят бракмите им. Който иска да е тестов пилот на фауве, да изсипва 30 бона евраци и да сяда да кара прототипите им.
  • 3 средна заработка на час

    4 0 Отговор
    над 60 ойро ! чекайте нормални вагени с нормална поддръжка
  • 4 Механик

    2 0 Отговор
    Как се справя, как се справя? Ами продадоха 2 завода и затвориха още 3. Генилано се справят.
  • 5 тъй шъй

    0 0 Отговор
    При тези възможности на компютрите, фейслиф може да се направи за часове. А и пренастройването на поточните линии не е като преди години, явно става автоматично и много бързо. Затова вече върви фейслифт след фейслифт. На някой по мащабен фейслифт обявяват смяна на модел. Интериорът става все по шик, с дънков плат, вероятно рециклиран.