Защо състезатели сложиха 2.0-литров двигател от Honda в Lamborghini Huracan Super Trofeo?

27 Декември, 2024 12:00 6 179 9

  • lamborghini-
  • honda-
  • huracan-
  • super trofeo

Моторът е познатият K20 от Civic Type R

Защо състезатели сложиха 2.0-литров двигател от Honda в Lamborghini Huracan Super Trofeo? - 1

Тайландски състезателен отбор разбуни духовете в интернет пространството с радикален проект: Lamborghini Huracan с двигател Honda, създаден специално за изтощително 25-часово състезание за издръжливост.

Това творение може да звучи като автомобилно богохулство, но зад тази лудост се крие интелигентна причина. Местните правила не позволяват на екипа да се състезава със серийния Huracan Super Trofeo Evo и неговия атмосферно дишащ V10. Затова PSC Motorsport направиха немислимото: изтръгнаха сърцето на Lambo и го замениха с познатия 2,0-литров четирицилиндров турбодвигател K20C от Honda Civic Type R.

Защо състезатели сложиха 2.0-литров двигател от Honda в Lamborghini Huracan Super Trofeo?

Все пак не подценявайте този двигател на Honda. Макар и в по-голямата си част да е заводски, той получава някои нови части. Истинската магия се крие в специално разработеното за целта закрепване на двигателя, което безпроблемно интегрира агрегата на Honda с оригиналната шестстепенна секвенциална трансмисия Xtrac на Huracan. Този двигател на Honda генерира към задните колела 350 к.с. и 500 Нм въртящ момент, подпомогнати от малко по-голямо турбо в сравнение със заводското Civic Type R.

Разбира се, суровата мощност тук отстъпва място на надеждността. Двигателят на Honda е известен със своята издръжливост - решаващ фактор за оцеляване в това 25-часово състезание за издръжливост.

Защо състезатели сложиха 2.0-литров двигател от Honda в Lamborghini Huracan Super Trofeo?

Екипът зад проекта е направил всичко възможно с поръчков карбонов бодикит, който се отличава с агресивни аеродинамични подобрения, които засрамват дори серийния Huracan Super Trofeo Evo. Масивно задно крило, голям дифузьор от въглеродни влакна и колосален преден сплитер допълват заплашителната естетика.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Автоексперт Баце ЕООД

    20 1 Отговор
    По-голяма надеждност!
  • 2 Пилот на Ферари

    9 2 Отговор
    Много очукано това Ламбо . Сигурно бракувано са взели .
  • 3 Ами

    22 8 Отговор
    Защото искат да победят, а с ламбото нокакъв шанс😉
  • 4 Аз Бре

    17 6 Отговор
    На ламбото двигатела няма да издържи 25 часа на пълна газ...

    Коментиран от #7

  • 5 Дедо

    11 0 Отговор
    "4" чети що, и какви са изискванията за състезанието. Езика работи преди акъла , ама нищо де , да се изкажем.
  • 6 Защото Хонда

    4 1 Отговор
    Е супер
  • 7 Факт

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "Аз Бре":

    Нормално,двигателят на Фолксваген не може да се сравнява с този на Хонда.
  • 8 Охотник

    4 0 Отговор
    Honda се сливат с Nissan и Mitsubishi, за да оцелеят. А къде са Голфсфаген? За да се излагат по този начин. Относно K20 и К24 вече остаряващ двигател, на който Honda сега произвеждат заместник. Китайците купиха всички патенти, за ДВГ от японците. И сега мачкат конкуренцията. Да видим, след 5 години кой ще оцелее.
  • 9 Мирилай Лай

    3 6 Отговор
    Италианец да се засрами от тая разкована кошница на снимката? Ако търсеха надежност, можеха да сложат 1,9 JTD, спокойно ще ги надживее всички капацитети.