Peugeot обяви плановете си да разшири портфолиото си от електрически автомобили с ориентирани към производителността версии на E-3008 и E-5008, които ще бъдат пуснати на пазара през следващите седмици. Тези модели ще бъдат оборудвани с двумоторна система за задвижване на всички колела, която ще осигурява комбинирана мощност от 325 конски сили, което е значително увеличение спрямо стандартните им аналози.
Конфигурацията на задвижването се състои от съществуващия преден двигател с мощност 210 к.с., допълнен от новоразработен заден двигател със 110 к.с. Това допълнение към задвижването на задните колела обещава подобрено сцепление и динамични характеристики, задоволявайки нуждите на водачите, които търсят по-завладяващо изживяване при електрическо шофиране.

Освен това Peugeot потвърди въвеждането на петместен вариант на E-5008 през първата половина на 2025 г. Тази конфигурация ще предлага значително 994 литра товарно пространство зад втория ред, което е със 78 литра повече в сравнение със седемместния модел. Сгъването на задните седалки разширява багажния обем до огромните 2310 литра, което увеличава максимално практичността за тези, които дават приоритет на товарния обем.
Въпреки че тези актуализации не представляват радикални отклонения, те отразяват нарастващата увереност на Peugeot в стратегията му за електрически превозни средства. Компанията отчете удвояване на поръчките на електромобили през миналата година, претендирайки за най-висок ръст в Европа при продажбите на дребно на електромобили и лидерство в електрическия сегмент B.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Оня с коня
Peugeot обяви плановете си да разшири портфолиото си от електрически автомобили
отразяват нарастващата увереност на Peugeot в стратегията му за електрически превозни средства.
Коментиран от #4
12:54 21.02.2025
2 скромна информация
13:36 21.02.2025
3 Брабус
13:41 21.02.2025
4 сектант
До коментар #1 от "Оня с коня":
ти си гледай 525тката тдс без катализатор +++ и китайска турбина "сажди има ли" "еко-катастрофа тайм" а тях не ги мислиКоментиран от #5
14:42 21.02.2025
5 таксиджия 🚖
До коментар #4 от "сектант":
Не всички имаме 90-110к лв за кола господине. Колегата с коня има бмв 325д, което може да се закупи за 3к лв и да ви вози до Гърция на климатик с един резервоар без спиране за зареждане. Това пежо след 20 години ще може ли да се употребява!? Не! За смяна батерия 🔋. А това 20 годишно бмв работи. Е къде е екологията тогаз!?15:08 21.02.2025
6 Знайко
Навремето имах приятел, горд притежател на старата тройка с никелираните брони и зимата карахме бавареца с един 60 кг радиатор от парно в багажника. С тунинга беше доста добре балансирано и управляемо.
Средата на ноември го слагаш на дъното на багажника на едни 4 гумички да легне, края на февруари го махаш, за да реализираш икономия и да имаш по-готини метлички на излизане от завоите.
12:58 22.02.2025