Renault значително обновява Espace в средата на цикъла, като придвижва познатия доскоро ван към територията на SUV с обновен дизайн, модерно хибридно задвижване и набор от нови технологии. Обновяването има за цел да затвърди позицията на Espace като удобен семеен автомобил за дълги разстояния.
Визуално Espace получава преработена предна част, нови фарове и по-изразителна задна част, вдъхновена от Renault Rafale. Решетката е променена, а цялостният силует е по-динамичен. Към съществуващата цветова палитра се присъединява нова опция за боядисване в цвят „Балтийско сиво“. Задните светлини възприемат модерен светлинен подпис.

Вътре практичността остава основен акцент. Espace продължава да предлага пет или седем места със силно конфигурируемо оформление. Седалките на втория ред се плъзгат с 22 см, а облегалките се накланят. Третият ред се сгъва в пода на багажника, когато не се използва, увеличавайки максимално товарното пространство, което достига до 2224 литра в конфигурацията с пет места.
Renault също така е поставило като приоритет изтънчеността на интериора и намаляването на шума. Акустичното стъкло и подобрените уплътнения на вратите свеждат до минимум шума в купето. Нови климатични сензори подобряват регулирането на температурата. В най-високото ниво на оборудване „Iconic“ е добавена функция за масаж на водача, а по-качествените материали като Alcantara и дървена облицовка повишават атмосферата в купето.

Espace използва обновената система E-Tech Full Hybrid на Renault, която комбинира 1,2-литров трицилиндров бензинов турбодвигател с два електромотора за обща мощност от 200 к.с. Renault твърди, че разходът на гориво по WLTP е 4,9 литра на 100 км, а пробегът с един резервоар е до 1100 км.
Отличителна характеристика е опционалният стъклен покрив Solarbay, който може да се сегментира и затъмнява електронно, включително автоматично затъмняване, когато автомобилът е паркиран. Оптимизираната изолация допълнително намалява шума в купето, а новите ергономични седалки осигуряват подобрена странична опора.

Renault въвежда функция за разпознаване на водача чрез камера на А-колоната, която автоматично регулира настройките на седалките, огледалата и информационно-развлекателната система в зависимост от индивидуалните профили.
Мултимедийната система OpenR link, задвижвана от услугите на Google, разполага с два дисплея: 12-инчов сензорен екран за навигация и функции на автомобила и 12,3-инчов цифров инструментален панел. Като опция се предлага и 9,3-инчов head-up дисплей. Системата осигурява достъп до Google Maps, Google Assistant и различни приложения чрез Play Store, като актуализациите по въздуха поддържат софтуера актуален. Предлага се аудиосистема Harman Kardon за по-добро аудио изживяване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Отпред
15:54 21.03.2025
2 топ геар
Коментиран от #5
16:39 21.03.2025
3 Френска Макронка!
Коментиран от #6, #15
16:46 21.03.2025
4 Ввв
17:05 21.03.2025
5 БАРС
До коментар #2 от "топ геар":
ЗНАЕШ ЛИ НОВОТО БМВ Х3 СЪЩО Е ХИБРИД И МОТОР 1.2 БЕНЗИН.НЕЩО ПО ВЪПРОСА.ДРУГО НЯКОГА ТЕЛЕВИЗОРИТЕ БЯХА ЕДНИ ГОЛЕМИ СЬНДЬЦИ А СЕГА САМ ЗНАЕШ КАК ИЗГЛЕЖДАТ ,АМОЖЕ БИ ГЛЕДАШ ОЩЕ НА СТАРИЯТ СЬНДЬК.ТАКАЧЕ ТЕХНИКАТА СЕРАЗВИВА.НЕЗНАМ КОЛКО ГОДИНИ ВЕЧЕ ФОРМУЛА 1 БЯГАТ С ДВИГАТЕЛИ 1.6 ПОМОЩНИ НЕ ДОПУСКАТ.И ДРУГОВЪВ ФОРМУЛА 1 КОСТРУКТОРИТЕ ИЗПРОБВАТ НАЙ НОВИТЕ РАЗРАБОТКИ А ПОСЛЕГИ ВНЕДРЯВАТ В ГРАЖДАНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ КАТО ПОЧНЕШ ОТ ДВИГАТЕЛ РАЗПРЬСКВАТЕЛНА СИСТЕМАИ СТИГНЕШ ДОСПИРАЧКИТЕ КАКТО И ГУМИТЕИ Т Н.НЕ ПИШИ ПОВЕЧЕ ГЛУПУСТИ СЛЕД КА О НЯМАШ КОЛА .Коментиран от #7, #11, #18
18:13 21.03.2025
6 таксиджия 🚖
До коментар #3 от "Френска Макронка!":
Хибрида на Рено е различен! 1.2 мотора зарежда батерията, която задвижва двата електромотора - 200кс. Това е най-модерната хибридна технология. Само Рено и Нисан я имат. 1.2 двг НЕ задвижва колелата, единствено ел моторите.Коментиран от #14
18:24 21.03.2025
7 Хм...
До коментар #5 от "БАРС":
Сегашните телевизори са доста по-големи от старите, заемат доста повече място :)Коментиран от #8, #9
18:38 21.03.2025
8 БАРС
До коментар #7 от "Хм...":
А НЕ ВИЖДАШЛИ КОЛКО СА ТЬНКИ ,А СТАРИТЕ С КДИН КУП ЛАМПИ И Т.Н.ВСИЧКО Е ЕЛЕКТРОНИКА ВЕЧЕ.18:48 21.03.2025
9 БАРС
До коментар #7 от "Хм...":
НЯКОГА ЖИГУЛИТАТА БЯХА И ТЕ 1.2 ДВИГАТЕЛ И ОЩЕ ГИ КАРАТ.Коментиран от #10
18:51 21.03.2025
10 Йжлжнмбж
До коментар #9 от "БАРС":
Да, ама Жигулата колко тежи и колко тежи тоя кютук?19:41 21.03.2025
11 Куку
До коментар #5 от "БАРС":
Кви формули ,кви телевизори...ххааап пийте ги тия хапчета.. докато има марки като Мазда с 3.3 кубика 6 цилиндъра двигател 2025 модел няма сила на света да ме накара да си купя френски ке...еф с три цилиндърчета и два миксера .....Коментиран от #13
20:42 21.03.2025
12 факт
21:14 21.03.2025
13 Изненадан
До коментар #11 от "Куку":
Мазда още ли не са фалирали?21:17 21.03.2025
14 тъй шъй
До коментар #6 от "таксиджия 🚖":
Нищо не си разбрал за Рено хибрид. Седни- двойка. Всичко е точно обратно-двг задвижва колелата през 4-ри степенна скоростна кутия(роботизирана). Има и други подробности, но за оценка 3 това е достатъчно.Коментиран от #17
00:06 22.03.2025
15 това плаче за един
До коментар #3 от "Френска Макронка!":
редови шестак, а и да не забравяме, че навремето т този модел се предлагаха с четирицилиндров турбиниран двигател. Прилича на Борего 2023 г модела07:43 22.03.2025
16 Кочо Честименски
09:16 22.03.2025
17 кй87ъ6трхуй
До коментар #14 от "тъй шъй":
И ти не си разбрал баш всичко- 4-степенната кутия НЕ Е роботизирана, а си е дъртият боклук DP0 с модификациите нужни за хибридната част...Принципно тази схема има право на живот щото колата потегля на ток и няма натоварване на калпавият автомат, но схемата е ОК само за Клио и Джогър- коли които не предполагат голямо тегло и високи скорости, все неща които са типични за СУВ или ван...
11:31 22.03.2025
18 Този коментар е премахнат от модератор.