Сбогуваме се с "баничарките" Mercedes

12 Април, 2025 10:30 3 583 15

  • mercedes-
  • citan-
  • t-class-
  • баничарка

Citan и T-Class ще слязат от поточните линии

Сбогуваме се с "баничарките" Mercedes - 1

Mercedes-Benz предприема значително преструктуриране на портфолиото си от лекотоварни автомобили, което е знак за ясно отклонение от сегмента на компактните ванове. Моделите Citan и T-Class ще бъдат спрени от производство до средата на 2025 г., което ще отбележи края на участието на Mercedes в този пазарен сегмент. Това решение е в съответствие с по-широката стратегия на компанията за приоритизиране на рентабилността и фокусиране върху по-големи модели с по-висок марж.

Сбогуваме се с "баничарките" Mercedes - 2

Последните компактни ванове с марката Mercedes ще слязат от производствената линия на Renault във Франция, където споделят една платформа с Renault Kangoo. Този ход, потвърден от говорител на Mercedes, отразява стратегическото пренасочване към средните и големите ванове, в които компанията вижда по-голям потенциал за растеж и рентабилност. По същество Mercedes оптимизира гамата си, ориентирани към високите постижения, като същевременно се отказва от по-малко рентабилните автомобили.

Сбогуваме се с "баничарките" Mercedes - 3

Тази стратегическа промяна е подкрепена от данни за продажбите, които разкриват значителен спад в продажбите на Citan и T-Class. Продажбите на Citan, насочен към бизнес клиенти, са спаднали до 23 351 броя през миналата година, докато продажбите на T-Class са намалели с 31%, регистрирайки едва 5 117 броя. Тези цифри подчертават предизвикателствата, пред които е изправен Mercedes на пазара на така наречените баничарки, което подтиква компанията да консолидира ресурсите си и да се съсредоточи върху сегменти с по-силно търсене.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 12 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбо

    35 4 Отговор
    Рено Канго с емблема на Мерцедес.Не, мерси.

    Коментиран от #3

  • 2 незнайко

    15 3 Отговор
    Кой си е купувал тези скъпи баничарки ? Те затова се наричат така защото са "еднодневки", но не и на Мерцедес ! Това са коли (работни коне) ! Логично е да ги спрат от производство след като има много по евтини предложения .

    Коментиран от #11

  • 3 ик8йухъгтф

    15 9 Отговор

    До коментар #1 от "Турбо":

    Какво Канго бе- туй си е чиста Дачия Докер и от Рено забраниха на румънците да произвеждат Докер-а за да одерат няколко кожи от уфсити...

    И не се спира модела поради някво там "преструктуриране", а просто защото основата на модела в платформата В0 на Нисан която е от преди 2000г. и вече не покрива изискванията дето ги налагат урсулътъ и робите около нея... По същата причина и Дачия минаха на актуалната платформа на Рено...
  • 4 мурсула лайняянен

    20 2 Отговор
    дойче ауто каапут
  • 5 емил

    21 2 Отговор
    Не е нормално да купиш баничарка Мерцедес ! --- скъпа при покупка , скъпо поддържане , качествено скъпо масло и гориво при ремонт специализирани сервизи как ще ти остане печалба ? печалбата ще отиде за нейното поддържане , когато има много по евтини коли за същата работа.

    Коментиран от #7

  • 6 Йдвоп

    10 5 Отговор
    Абе, не е лишено от смисъл са има баничарка Мерцедес, защото бусовете Спринтер ги има от 40ина години поне и синсе харчат доволно. И камиони правят, така че по-полека с философията как тия от Даймлер и клиентите им нищо не разбират.

    Коментиран от #14

  • 7 така

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "емил":

    Емиле, май не разбра- това е Дачия с малки промени и друга емблема. Та особено ако е извън гаранция, няма как да е по-различна поддръжката- нито по-скъпи масла, нито специализиран сервиз.
  • 8 Порно

    17 2 Отговор
    Дачия с емблемата на Мерц, на двойна цена, яко
  • 9 Хаха

    16 1 Отговор
    Дачия докерче меркендез едишан
  • 10 Леш варна

    20 3 Отговор
    В алианс ауто не ги искат за смяна на масло. Нищо ме мотора в дачия. Пращат те на скъпото в силвър стар. 900 лева маслото вместо 400
  • 11 Ония с форда

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Не колега , никой неиска да купува тия трицилндрови пръдни !
  • 12 Новини

    1 1 Отговор
    Аз съм инфоиран човек и никога не съм виждал подобно нещо. Луда работа.
  • 13 Без коментар

    2 0 Отговор
    "...ванове с марката Mercedes ще слязат от производствената линия на Renault във Франция, където споделят една платформа с Renault Kangoo... Без коментар.
  • 14 Сладур

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Йдвоп":

    Умнико, те самите производители си спират производството на кошницата, не ние които казваме, че това е кошница. Ти като не си съгласен започвай да я сглобяваш във вас щом имало смисъл.
  • 15 Фена

    2 0 Отговор
    Баничарките Мерцедес са си ребрандирани Рено Канго.