Xiaomi добавя още един нов модел в гамата си

25 Август, 2025 16:57 2 360 6

  • xiaomi-
  • yu7-
  • su7-
  • електромобил

Став въпрос за по-дълга версия на SU7

Xiaomi добавя още един нов модел в гамата си - 1

След успешното пускане на пазара на първите си два модела, седана SU7 и SUV-то YU7, Xiaomi вече разширява гамата си от автомобили. Следвайки шпионски снимки от Китай, се вижда, че се тества нова, по-дълга версия на електрическия седан, която се очаква да се нарича Xiaomi SU7 L. Настоящият SU7 е с дължина 4997 мм и междуосие 3000 мм. Новата версия с дълго междуосие се очаква да бъде с дължина около 5200 мм, с междуосие, удължено с 80 до 150 мм. Това значително увеличение ще осигури много по-просторно място за краката, превръщайки автомобила от седан, фокусиран върху водача, в луксозен автомобил.

Xiaomi добавя още един нов модел в гамата си

Стратегията отразява тази на Porsche с моделите Panamera Executive, насочени към пазара на луксозния транспорт. SU7 L с очакваното разполага с редица луксозни подобрения за задните седалки, като по-просторни седалки, независими екрани за забавление и вероятно малък хладилник.

За да се справят с допълнителната дължина и тегло, инженерите на Xiaomi вероятно ще трябва да пренастроят окачването, за да поддържат баланс между комфортно пътуване и стабилно управление. Очакваното е новият автомобил да запази стандартната 800-волтова архитектура на SU7 за бързо зареждане и интелигентните системи за шофиране. Появата на този прототип потвърждава, че Xiaomi активно разработва няколко нови модела едновременно, включително наточена GT версия на SUV YU7.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Невероятно

    9 1 Отговор
    Обърнете внимание колко време им отнема на xiaomi да разработят нов автомобил, да го пуснат в производство, да съберат стотици хиляди заявки за часове.

    Но най-невероятното е как миналата година успяха два пъти да удвоят планираното производство за годината, при положение че продажбите дори не започнаха в началото на годината А през второто тримесечие.
  • 2 плачът на европа

    5 1 Отговор
    китайците елегантно за няколко десетилетия ще ги разглобят на парчета, само защото са глупави

    Коментиран от #3

  • 3 Иронията

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "плачът на европа":

    За съжаление на Европа, Китай освен основен производител на света за всякакви стоки, като почнеш от тениски и свършиш с фотоволтаици и батерии, е най-големият производител на ... инженери в света.

    А черешката на тортата е, че тези инженери се обучават от най-добрите професори в света, на които китайската държава плаща достатъчно за да ги привлече.
  • 4 Гккйлк

    1 5 Отговор
    Точно защото ги вадят по 2 на година, затова след 5 години моделът не струва нищо и поддържането му жив и функционален е като да се мъчиш да съживиш 5-годишен телефон. Мисията невъзможна.

    Има само един дребен детайл - колко хора могат да преглътнат едни 30-40, че и повече, хиляди евро амортизация за 5 години? Досега лизинговите схеми разчитаха на дебела остатъчна стойност на автомобила, а при тези такава май няма. Ще трябва да ги направят един автомобил да струва няколко телефона.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 имат модели

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гккйлк":

    с доживотна гаранция при условие собственика да е първият, как ти се струва ?
  • 6 Знайко

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гккйлк":

    Чайниците бачкат и не се спират за почивка.
    А пък това в западна европа да се правиш на шеф и да унижаваш бачкерите си .......освен да фалираш и да те се присмиват после , не виждам други варианти.
    И да погледнем производителността шри варианта с униженията и китайския( засега само си го представяме , защото даже нямаме информиция кво се случва!)
    ....е как да се случат нещата за европа без евтино гориво от раша?
    никак си!
    Сега се снижаваме да мине бурята и после ще му мислим!
    Така ли беше.....хахаххаха