След успешното пускане на пазара на първите си два модела, седана SU7 и SUV-то YU7, Xiaomi вече разширява гамата си от автомобили. Следвайки шпионски снимки от Китай, се вижда, че се тества нова, по-дълга версия на електрическия седан, която се очаква да се нарича Xiaomi SU7 L. Настоящият SU7 е с дължина 4997 мм и междуосие 3000 мм. Новата версия с дълго междуосие се очаква да бъде с дължина около 5200 мм, с междуосие, удължено с 80 до 150 мм. Това значително увеличение ще осигури много по-просторно място за краката, превръщайки автомобила от седан, фокусиран върху водача, в луксозен автомобил.
Стратегията отразява тази на Porsche с моделите Panamera Executive, насочени към пазара на луксозния транспорт. SU7 L с очакваното разполага с редица луксозни подобрения за задните седалки, като по-просторни седалки, независими екрани за забавление и вероятно малък хладилник.
За да се справят с допълнителната дължина и тегло, инженерите на Xiaomi вероятно ще трябва да пренастроят окачването, за да поддържат баланс между комфортно пътуване и стабилно управление. Очакваното е новият автомобил да запази стандартната 800-волтова архитектура на SU7 за бързо зареждане и интелигентните системи за шофиране. Появата на този прототип потвърждава, че Xiaomi активно разработва няколко нови модела едновременно, включително наточена GT версия на SUV YU7.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Невероятно
Но най-невероятното е как миналата година успяха два пъти да удвоят планираното производство за годината, при положение че продажбите дори не започнаха в началото на годината А през второто тримесечие.
17:46 25.08.2025
2 плачът на европа
Коментиран от #3
18:13 25.08.2025
3 Иронията
До коментар #2 от "плачът на европа":
За съжаление на Европа, Китай освен основен производител на света за всякакви стоки, като почнеш от тениски и свършиш с фотоволтаици и батерии, е най-големият производител на ... инженери в света.А черешката на тортата е, че тези инженери се обучават от най-добрите професори в света, на които китайската държава плаща достатъчно за да ги привлече.
18:24 25.08.2025
4 Гккйлк
Има само един дребен детайл - колко хора могат да преглътнат едни 30-40, че и повече, хиляди евро амортизация за 5 години? Досега лизинговите схеми разчитаха на дебела остатъчна стойност на автомобила, а при тези такава май няма. Ще трябва да ги направят един автомобил да струва няколко телефона.
Коментиран от #5, #6
19:11 25.08.2025
5 имат модели
До коментар #4 от "Гккйлк":
с доживотна гаранция при условие собственика да е първият, как ти се струва ?20:56 25.08.2025
6 Знайко
До коментар #4 от "Гккйлк":
Чайниците бачкат и не се спират за почивка.А пък това в западна европа да се правиш на шеф и да унижаваш бачкерите си .......освен да фалираш и да те се присмиват после , не виждам други варианти.
И да погледнем производителността шри варианта с униженията и китайския( засега само си го представяме , защото даже нямаме информиция кво се случва!)
....е как да се случат нещата за европа без евтино гориво от раша?
никак си!
Сега се снижаваме да мине бурята и после ще му мислим!
Така ли беше.....хахаххаха
21:19 25.08.2025