Открит опасен дефект в стартера е принудил германският автомобилен гигант Daimler да изтегли близо 1 млн. автомобила Mercedes от пазара, съобщава ДПА.
До този момент са регистрирани 51 случая на пламнали коли. Проблемът е засечен сред почти всички класове на Mercedes, които са произведени между 2015 г. и 2017 г.
За щастие няма данни за жертви и пострадали.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
Коментиран от #5, #11, #14, #23
12:26 05.03.2017
2 Гост
Коментиран от #7
13:23 05.03.2017
3 ШВАБА
Коментиран от #17
14:35 05.03.2017
4 LDS4
14:49 05.03.2017
5 Главата
До коментар #1 от "Японеца":
КИСЕЛО Е ГРОЗДЕТО А БАТЕКоментиран от #6
14:53 05.03.2017
6 Японеца
До коментар #5 от "Главата":
Кисело е твоето грозде,ти караш немски барутник и като ми дойдеш в сервиза и киселото ти държи влага до заплата.А пък аз с твоите пари си копувам сладко грозде.(р15:46 05.03.2017
7 Японеца
До коментар #2 от "Гост":
И панелката в която живееш да е продадеш няма да ти стигнат парите да си купиш това което аз карам.Иначе нещо по-темата да напишеш за любимата ти циг нска марка.Коментиран от #10, #26
15:52 05.03.2017
8 jambazina
18:05 05.03.2017
9 ПЛАСТМАСОВИ КЕНЕФИ
18:58 05.03.2017
10 Гост
До коментар #7 от "Японеца":
до Японеца, не знам за какви панелки говориш.....карам Тойота Корола 2008....където ги дават един от най-здравите автомобили....и знам колко е здрава....така че не ми развивай теории!!19:22 05.03.2017
11 Грубер
До коментар #1 от "Японеца":
Япончето,"големите патрони" 9 столевки не ги усещат,на тези дето им пресъхва устата,като им кажеш 900 са толкова големи,колкото и твоите мечти да караш хубава кола.кОпувам се пи пише с У СЕЛЯК такъв!!!
За немските коли няма да ти обяснявам нищо,но да поговорим за уникалните японски модели на Мазда 6 2.0d или Субару 2.0d boxer,нещо можеш ли да ми кажеш за коляновите им валове,мн ми е интересно? Може да обсъдим и Нисан dCi,всички модели.
За разлика от китайско-японските кенефи Даймлер си изтегля колите и си поема последствията!
20:08 05.03.2017
12 onq s konq
21:26 05.03.2017
13 doco
21:54 05.03.2017
14 ЕбенЯпонеца
До коментар #1 от "Японеца":
Ти Т*п ли си? колко японски изтеглиха през последните години които ремонта струва милярди? японските има 10 милярда пъти повече дефекти от която и да е Немска !!! просто не ми говори за надеждност и цени при положение,че тоъота изтегли над 4 милиона автомобила от пазара през последните 5 години !!! японските таралясници нестават за скрап даже,защото ги правят от тънка пластмаса и ламарина !!! хахахахахахХАхаХА ! просто си мълчи и недей да изказваш Т*ПИ мнения от които си нямах хал хабер !22:50 05.03.2017
15 Mercedes
08:32 06.03.2017
16 гост
09:13 06.03.2017
17 оня горе
До коментар #3 от "ШВАБА":
По-скоро идва ред да сменяме дедото, а мерцедеса ще си е добре.10:06 06.03.2017
18 БАЙ ГАН4О
10:24 06.03.2017
19 mediator37
Мерцедес почитателите- Мълчанието на агнетата.
14:21 06.03.2017
20 таратайки
18:15 06.03.2017
21 шматка
21:11 06.03.2017
22 BMW8874
21:57 06.03.2017
23 ЯПОНКАТА
До коментар #1 от "Японеца":
Японец, като ходиш по "майстори" да ти искат 900 лева за стартер направо си си за Япония - явно стандарта ти е мн висок.Има си специални инструменти които си струват пари и просто разбирачите не искат да се обурудват и ти обясняват колко е сложно да ти сменят стартера на А-класата и как щяли да си изгубят два дена да го направят... "А бе с две думи, пускай я да се продава"
Мерцедеса си е Мерцедес, Ролекса си е Ролекс - не е за всеки ... и не всеки може да го "пипа" така, че карай си "Касиото" и бъди жив и здрав!
22:12 06.03.2017
24 Mercedes 124 E clase
23:22 06.03.2017
25 Корееца
А Галопера преди години, тръгва на базата на Паджеро, после слагат и двигатели от Мерцедес!
Какъв е извода: точка и за Мерцедес, точка и за японците, но шампионатът е Хюндай!
Надеждни/Красиви/функционални, много по-достъпни!
Еволюция бейби!
23:54 06.03.2017
26 ГЛАВАТА
До коментар #7 от "Японеца":
SHA787819:40 07.03.2017