В своето четвърто поредно издание наградите „Компания на годината” имат за цел да да посочат силните работодателски марки, които сами по себе си са позитивен имидж на компаниите, за да отличат достиженията на лидерите на екипите зад тях. Позиционират компаниите-лидери и
Фокус на събитието „Компания на годината” бе темата за EMPLOYER BRANDING. Точно в тази категория заслужи отличие за РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА „Бутилираща компания Хисар”.
Наградата е признание за „Ефективен мениджмънт, традиция и инвестиции в човешкия капитал”.работодател. За своята 60-годишна история предприятието, което бутилира известната марка минерална вода «Хисар» е познато като традиционно предпочитан
„ За нас е преди всичко отговорност да получим това отличие, приемаме го с респект като заслужено признание, коментират от компанията като подчертават, че в крайна сметка ХОРАТА са в центъра на работодателската марка. Всеки един от 112 те човека, които работят за „Бутилираща компания Хисар” е актив за нейното развитие. Работодателската марка всъщност е ДНК на фирмата и ние се гордеем с неговата уникалност, своеобразна съвкупност от традиции и модерност. Постиженията, които повишават доверието на клиенти и служители към фирмата са резултат от усилията на всеки член на екипа на компанията. Това е нашият път за постигане на високите резултати и заслужени успехи, с които марката е известна”.