"Ние ценим Вашето мнение" е инициатива, насочена към всеки пътуващ, гост и посетител на най-голямото българско летище. Тя е форма на обществено участие във формирането на активна комуникация с ползвателите на услугите, предлагани от аеропорта, съобщиха от Летище София.
За да получат по-полезен, комфортен престой и по-висококачествено цялостно обслужване на Летище София, пътниците и гостите имат възможност да изразят своето мнение на сайта или печатна анкетна карта, която може да се намери на гише "Информация" на Терминал 1 и Терминал 2, и след попълване да се предаде на служителката на гишето.
Печатна анкетна карта може да се попълни и след преминаване на паспортно-визов контрол на двата терминала, до обозначените кутии за мнения и препоръки.
Инициативата "Ние ценим Вашето мнение" дава възможност да се изрази оценка или препоръка за качеството на обслужване, удобството и комфорта на сградите и съоръженията, магазините и заведенията на територията на летището, за всичко, което пътниците смятат, че трябва да се промени или поощри.
Управленският екип на аеропорта разчита на активното участие на пътниците и посетителите на столичното летище в усилията за повишаване ефективността и качеството на предлаганите услуги.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА