Last news in Fakti

8 Февруари, 2019 04:00 15 638 31

Т-Маркет с нова стратегия в България

  • т-маркет-
  • стратегия-
  • българия

Добавената стойност за клиентите ще се изразява в създаване на условия за по-удобно пазаруване в магазините

Т-Маркет с нова стратегия в България - 1

Maxima Grupė, която оперира търговски вериги в Прибалтика, Полша и T MARKET в България, одобри оперативна стратегия до 2025 г., която очертава дългосрочната визия на групата и нейните основни цели и приоритети за развитие като организация. Най-важна е трансформацията, насочена към подобряване на качеството на обслужване на клиентите и създаване на по-добра работна среда за служителите. Стратегията предвижда инвестиции в размер на 600 млн. евро през следващите 7 години, насочени към модернизиране и разширяване на мрежата от магазини.

„В продължение на повече от две десетилетия Maxima изгради модел за бизнес успех: от един магазин във Вилнюс, компанията днес е лидер на пазара на дребно в Прибалтика. Разбираме, че за да преминем от силен регионален играч към една наистина международна компания, трябва да се променим. Искаме да бъдем ценени не само за това, че имаме удобна мрежа от магазини, широк асортимент и добри цени, но и за качествено обслужване и приятно клиентско преживяване. Това ще изисква активно участие на всеки служител, така че ние ще зачитаме тяхната ангажираност и принос, които са неразделна част от културата на нашата организация”, коментира Далиус Мисиунас, председател на борда и главен изпълнителен директор на Maxima Grupė. Той допълва, че повече от сто служители на компании от групата в петте страни са участвали пряко в изготвянето на стратегията.

„Активната експанзия на T MARKET винаги е била свързана с инвестиции в удобство и качество. За нас е изключително важно българският потребител да открива в магазините ни всичко онова, от което се нуждае – добър асортимент, изгодни цени, приятна атмосфера и добро обслужване“, коментира генералният директор на „Максима България“ Едвинас Волкас. По думите му стратегията на веригата на местно ниво ще се откроява с няколко основни акцента: все по-бурно пазарно развитие (с осигурената международна подкрепа на Maxima Grupe), разработване на нови формати и канали за продажба, чрез които T MARKET ще достигне до все повече клиенти и фокус върху потребителските интереси и предпочитания.

Основната цел, заложена в стратегията на компанията, е да бъде предпочитаният избор за всеки ден. Добавената стойност за клиентите ще се изразява в създаване на условия за по-удобно пазаруване в магазините, интегрирани решения за цифрови и дигитални канали, широк асортимент и добро съотношение цена-качество. Последното ще бъде осигурено чрез увеличаване на оперативната ефективност на дружествата от групата, като по този начин ще се намалят разходите, а оттам и цените. Стратегията предвижда чрез по-ефективни решения за управление на бизнеса да се постигне увеличаване на ефективността с 500 милиона евро за 7 години.

Основните задачи в стратегията включват и устойчивост на операциите. „Ние се ангажираме отговорно да постигнем целите си, да гарантираме благосъстоянието на нашите клиенти и служители, да изграждаме отношения на партньорство, основани на доверие, да насърчаваме и подкрепяме местните производители и да опазваме околната среда“, казва Далиус Мисиунас.

Наред с вътрешните промени, стратегията на Maxima Grupė предвижда и бърза международна експанзия с инвестиции от близо 100 милиона евро годишно до 2025 г. - общо най-малко 600 милиона евро. Тези средства са предвидени за укрепване на мрежата от магазини на съществуващи и нови пазари и за разработване на нови канали за продажби. Целта е оборотът на групата да нараства със 7% всяка година.

„Миналата година предприехме няколко важни стъпки с оглед активната експанзия: придобихме и интегрирахме вериги за търговия на дребно в Полша, а също така бяхме сред първите в прибалтийския регион в продажбата на облигации за 300 млн. евро. Това е твърда основа за по-нататъшно международно разширяване”, отбелязва главният изпълнителен директор на групата.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 asd

    75 17 Отговор
    тва е най-кофти магазина в който можеш да отидеш да пазаруваш

    Коментиран от #4, #23

  • 2 5kof

    67 8 Отговор
    Много са зле! Неучтив персонал, големи опашки по касите. Безумно и неразумно високи цени. Много от стоките се предлагат на границата на срока им на годност. Абе... ако не влезете в техен магазин няма да сбъркате. Визирам обектите им на пазара Иван Вазов и в Дианабад. Последният мирише на обществена тоалетна. и от 3-4 каси работи само една, много, ама много рядко две.
  • 3 Гоуст

    50 14 Отговор
    Я!Ти да видиш.Тези още ли ги има.Аз мислех че са фалирали

    Коментиран от #8

  • 4 Смешко

    16 19 Отговор

    До коментар #1 от "asd":

    Ходи пазарувай в друг магазин.
  • 5 Крали Марко

    30 4 Отговор
    Относно броя магазини на Те-маркето мога да кажа, че количеството е за сметка на качеството. Радвам се, че има конкуренция и мога да си пазарувам от други места.
  • 6 един

    23 9 Отговор
    самото им име е подбрано не случайно- Т маркет е съкратено от ТЪП СУПЕРМАРКЕТ. МУАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
  • 7 баба ми

    32 7 Отговор
    Тези магазини съществуват само по една причина- да виждат хората, че има вариант и да има отвратителни магазини, за да оценят останалите.
  • 8 Гоуст

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Гоуст":

    Ти да спреш да ми ползваш името, неграмотнико!!!
  • 9 разсърден клиент

    34 3 Отговор
    тази статия е написана толкова невежо, толкова арогантно и нахално, каквито са и самите им магазини. Нищо не казва, но го повтаря 10 пъти, облива те с много еднакви думи, които нищо не значат. Тъпа реклама, като самите магазини.Пожелавам им скоро да фалират и да избавят и нас, и персонала си от мъките.

    Коментиран от #14

  • 10 а Билла

    30 4 Отговор
    Що не коментирате. Там още по зле-високи цени,работниците цигани, нямат почивка и заплата 800. Как чесъна на пазара 3 лева а същия там 10 лева. Цени надути,интриги,няма касиер и, лошо качествот зеленчуци. Иначе топ работодател

    Коментиран от #11

  • 11 не доволен

    18 2 Отговор

    До коментар #10 от "а Билла":

    Смени мястото на пазаруване, това поне ,все още е твой избор, а
    не на Прокуратурата!
  • 12 896

    9 0 Отговор
    Ластици,ластици,ластици...
  • 13 аранжор касиер

    8 4 Отговор
    Като работодатели най-добре плащат(може и повече) на работниците си ЛИДЛ и Кауфланд , на дънота са Билла и Тмаркет казвам го от опит за Метро нищо незнам , като цена-качество можеби Метро , Кауфланд , ЛИДЛ и т.н.т
  • 14 Кълвач

    12 0 Отговор

    До коментар #9 от "разсърден клиент":

    Тази статия е платено рекламно съобщение, какво има да се чудите!
  • 15 qsno e

    15 2 Отговор
    Нека има повече конкуренция.Аз си пазарувам от Фантастико и Кауфланд и съм доволен
  • 16 Елеонора

    4 13 Отговор
    Аз и моето семейство,сме много доволни от асортимента и от обслужването в Т-маркет в Младост 4, гр.София.
  • 17 лекси

    15 3 Отговор
    да вземат пример от Фантастико - какво може да се направи с желание и добър маркетинг..всички ги помним до преди 7-8 години на какво дередже бяха и виждаме как изглеждат сега. Цените им може да не са ниски, но си ги даваш с кеф. Т маркет в началото бяха евтини и непрентециозни магазини, но поне имаха асортимент и супер конкурентни цени. От 2-3 години обаче вървят стремглаво надолу и ако в района има друг магазин, Т маркета обикновено е празен.

    Коментиран от #22

  • 18 Не пазаруваш в Т маркет

    20 1 Отговор
    Изключително ниска хигиена, особено на " топлата " витрина. Тези магазини са по-скоро за затваряне, отколкото за откриване на нови обекти.

    Коментиран от #19

  • 19 Пешо

    8 0 Отговор

    До коментар #18 от "Не пазаруваш в Т маркет":

    Реклама е тази статия! АФтора, колко ти платиха?
  • 20 GOLF R

    3 1 Отговор
    новата им стратегия да звънят за бомбени заплахи в супермаркети на конкуренцията ли е?
  • 21 12345

    11 3 Отговор
    Един път месечно влизам в кварталния Т-маркет за конкретен продукт - не се предлага в другите вериги.

    С умиление си спомням за соца разхождайки се в мръсния, неподреден, неетикитиран магазин, висейки на единствената работеща от 6 каси въпреки наредените 10 човека на нея.
  • 22 Какво Фантастико...

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "лекси":

    Купувате мусака /от топла витрина / с кайма, на която е изтекъл срока, а вътре прясно изпечена мишка! Деликатесна мусака- Извод - НИКОГА ТОПЛА ВИТРИНА!!!
  • 23 Bubbles

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "asd":

    В България по-кофти от БИЛА няма!
  • 24 Зорлем

    3 0 Отговор
    Малей някой е включил на високи обороти генератора на корпоративен "bullshit". Направо почва да ти прескърцва между зъбите докато го четеш това фирмено изявление...

    Коментиран от #25

  • 25 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Зорлем":

    *прискърцва
  • 26 Именно

    5 0 Отговор
    Да не са решили да продават стоки още в срок на годност? :О
  • 27 гостт

    7 0 Отговор
    1 - порязах се на острие от макетен нож в картофите (даже не ми се извиниха казаха ,че не била тяхна грешката )
    2- Смарди на КЕНЕф
    3 - винаги има недоразумение с промо. цените или касата не чете кода
    4- висях 25 минути на щанда с месото и след като никой не дойде извиках управител , той ми обясни че нямали хора ,а и не са ме видяли на камерите ,а аз съм 186 см и 120 кг. :D
    5 - отказаха ми да взема преоценен продукт понеже е бил за персонала
    6- Никога на касата не те поздравяват дори когато ти ги поздравиш не ти отговарят
    Всичко това се случва в Т маркет в София кв.ОБЕЛЯ
    сменете си персонала и ръководството и тогава правете нови стратегии
  • 28 Збигнев Бжежински

    3 1 Отговор
    Аз не мога да повярвам как съществуват още. В който и магазин да им стъпя картинката е все една и съща - липсващи стоки по регалите, неактуални цени, малко, но изключително изтормозен персонал, а когато и да отида сутрин - почти винаги има някой, който си купува патронче от сутринта. Тъжна картинка...
  • 29 Дедо1

    3 1 Отговор
    Азе па си пазаря в махленската бакалия щот там пиеме по бира със старите софийски кримки
  • 30 Иван

    2 1 Отговор
    Т маркет, да затварят и да бегат щото са гола вода!
  • 31 прост

    1 0 Отговор
    те па щото другите са много убави..