Last news in Fakti

28 Февруари, 2019 23:01 16 336 49

Българин прави завод за електрически коли в Русе

  • завод-
  • електрически коли-
  • русе

Инвестицията в производствената линия е за над 10 млн. лв.

Българин прави завод за електрически коли в Русе - 1

Българската компания Sin Cars изгражда високотехнологична фабрика за производство на електрически и хибридни автомобили в Русе. Това заяви пред Economic.bg собственикът на фирмата инж. Росен Даскалов.

Той обясни, че разработката на проекта вече е започнала и производствената линия трябва да стартира през 2020 г. Първоначалната инвестиция е над 10 млн. лв. и ще разкрие между 50 и 100 нови работни места.

Оптимизираният производствен процес ще позволи бързо и лесно сглобяване на различните варианти на платформи, като се използват стандартни материали. Новата производствената линия L-City е проектирана с годишен капацитет от 20 000 автомобила, които ще бъдат насочени към европейския пазар. След това производството може да се увеличи.

Една от водещите цели при създаването на проекта L-city е ангажирането с каузата за опазване на околната среда, намаляване на емисиите в градовете и създаване на по-здравословна жизнена среда. Тъй като електромобилите са бъдещето на автомобилната индустрия, проектът на Sin Cars се основава на концепцията за лесен за използване, екологичен и лесен за производство автомобил.

Урбанизацията в големите градове води до нарастваща необходимост от създаване на „зелена“ система за трафик в централните градски райони, за да се улесни транспортът на стоки, логистиката и куриерските услуги, които ще бъдат пряко засегнати от ограниченията за движение на превозни средства в тези райони.

За компанията има още една добра новина, тя ще се представи на автосалона в Женева с електрическа визия с новия проект за градски автомобили Sin L-City и „чудовищния” SIN R1 650.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Боко

    104 14 Отговор
    Как ще го оставят вълците да се развива!
  • 2 Mark Haynes Rukaisho

    154 8 Отговор
    Трябва да се гордеем с българи като Росен браво и все така напред
  • 3 GTCAT

    139 11 Отговор
    Росен Даскалов е българския еквивалент на Илан Мъск а Sin cars са новите Tesla браво 👍👍👍👍
  • 4 Nakamoto

    101 10 Отговор
    Дано в България все повече започнем да виждаме родните Sin.cars Даже и аз ще си купя една страхотни са !
  • 5 Админ

    65 9 Отговор
    браво

    Коментиран от #12

  • 6 Авто фен

    66 9 Отговор
    Но без спор най- красивата кола беше Sin R1 много красива аеродинамична и много готина не случайно е в GT4

    Коментиран от #7

  • 7 Satoshi

    32 9 Отговор

    До коментар #6 от "Авто фен":

    Прав си кога ще излезе SIN R2
  • 8 Gt4 фен

    52 10 Отговор
    Sin R1 не отстъпваше от Ferrari
    А новите ще бъдат като Tesla
    Няма да се почудя ако Росен направи нещо като SpaceX на Илан
  • 9 Флагмански коментар

    55 12 Отговор
    Браво страхотни коли !!!!
  • 10 От русе до софия

    61 9 Отговор
    Браво !!!!! !😀💎
  • 11 ЕЛЕКТРО карс

    63 10 Отговор
    Sin cars VS Tesla аз залагам на БГ 😎

    Коментиран от #13

  • 12 Амина

    5 12 Отговор

    До коментар #5 от "Админ":

    ..... .
  • 13 Sntafe

    46 4 Отговор

    До коментар #11 от "ЕЛЕКТРО карс":

    20.000 коли !!!! Че в България има ли някой друг с подобни мощности
  • 14 Бг 🇧🇬

    75 7 Отговор
    Родно производство
    БРАВО 👍🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬
  • 15 ????

    19 48 Отговор
    Колко дълъг ще е захранващия кабел и ще трябва ли удължител ????

    Коментиран от #49

  • 16 Да ти

    10 45 Отговор
    ......Кибритената Кутийка
  • 17 Гост

    60 9 Отговор
    Време беше в България да се възроди производството
    2020 ще бъдат 20.000 коли а 2025 нека да са 100.000
  • 18 Гост #2

    60 8 Отговор
    Електро колите са бъдещето и България трябва да произвежда точно такива коли
  • 19 Фен

    48 11 Отговор
    В бъдеще марки като Tesla и Sin cars ще бъдат на върха и ще ги пише в историята като пионери
    Нещо като Ford
  • 20 Немец

    17 74 Отговор
    Българите една солница не могат да сглобят, коли ще произвеждат!?

    Коментиран от #21

  • 21 Мтт

    76 8 Отговор

    До коментар #20 от "Немец":

    Говориш глупости !!! България се нуждае от амбициозни хора , умни хора и талантливи като Росен за да върви напред
    А хеитърите нека си говорят докато хората правят каквото трябва
  • 22 Ганьо style

    43 3 Отговор
    Браво, в електричките е бъдещето.
  • 23 Иво

    19 32 Отговор
    Поредната фалшива новина за жалост.
  • 24 Бати Злати

    35 7 Отговор
    Зелено бъдеще! Електрички!Това е истината за нас европейците! Идва времето, когато ще покажем среден пръст на чалмите от арабския свят!!!
  • 25 Арменеца

    29 20 Отговор
    Когато някои с 10мил.лв.и 50-100 работника от село започне да прави не 20 000 а 2 Хил.автомобила на година да ми се обади по домофона.ШАРАНИ !!!
  • 26 Арменеца

    35 6 Отговор
    Какви хубави домати имахме едно време,даже изнасяхме!
  • 27 Путкин

    30 5 Отговор
    Така се почва! Браво! Лека полека, капка по капка.......
  • 28 Бай Хой

    13 14 Отговор
    10 000 евро за едноместно корито - не ма прай на прост 😁😁😫😫😫

    Коментиран от #37

  • 29 Бай Хой

    10 11 Отговор
    Мяза на електрокар на фотото 😁😁😫😫
  • 30 Браво!

    22 3 Отговор
    Успех!
  • 31 СЪН- ДРЪН

    9 3 Отговор
    ТИЯ КОЛИ СА ЗА АЙЛЯКЧИИ И ОФИС- ПЛАНКТОН ДЕТ СИ НОСЯТ САМО ЗАДНИЦИТЕ.ЗА МОЙТЕ ЩАЙГИ С ДОВАТИ И ЧУВАЛИ С КАРТОФИ НИКОЙ НЕ МИСЛИ.
  • 32 толстолоб

    22 10 Отговор
    Много шарани!Имате ли представа как се правят 20000 автомобила от 100 човека за една година в страна,която не мгат да сглобят една каруца?
  • 33 Хахаха

    12 17 Отговор
    Какво стана на салонът в Женева SIN S1 "Най-грозната кола" и ще ги произвеждаме масово. Що за глупости. Никой няма да си ги купи в чужбина, след като има марки с елвктрически автомобили 1000000 пъти по-добри от sin cars, например toyota, tesla, nissan и др ама нищо мечтите са безплатни.
  • 34 гост

    4 9 Отговор
    Много харесвам Син Р1, но другите след това са просто отвратително грозни, не знам какви ги говорите. Електричката е открита голф количка, не е закрит автомобил за доставка на стоки и пътници. Ако започнат да правят такива като от линка, тогава ще е друго.
    https://www.neozone.org/auto-moto/l-city-sin-car-la-premiere-voiture-electrique-a-moins-de-10-000e/attachment/l-city-sin-cars-005/
  • 35 Реалист

    13 8 Отговор
    Когато се спука балона ще е интересно, как ще се оправдава. Смешно е да се сравняват "ивановските" тръби с Тесла... Голяма измама, голяма кампания, а всъщност, колкото и да се инвестира идеята не е да се направи нещо качествено, а да се усвоят пари...
  • 36 Иванов

    8 5 Отговор
    Ако е това на снимката, по- добре да прави електрокари. Купето трябва да е защитено срещу ръжда, клиренсът по- висок, гуми поне 15-ки, капковидна форма на купето хеч- бег за да може да става и за багаж. Покривът от фотоклетки за самозаряд на батерията и здрави предна и задна броня. Задната врата да може да се отваря в движение и да служи като платно на кораб при попътен вятър.
  • 37 123

    5 4 Отговор

    До коментар #28 от "Бай Хой":

    Няма проблем. Дай 30 000 лева за двуместно корито или 50 000 за четириместно. Иначе браво и дано да стане. Има нужда от такива производствени предприятия в страната.
  • 38 onq s konq

    7 3 Отговор
    Браво, Брави, супер коли, хубави коли, страхотни коли ... А някой от вас да ги е виждал или да ги е тествал. Браво единствено за амбицията и смелостта на човека, а за колите чакайте да ги пуснат и да ги видим. И ако сме реалисти с 10 млн. лв. може да организира сглобяване на автомобили с китайски части, производство не. И ако си мислите че ще е по по най спрямо Тесла, вижте там какви пари се инвестират в производството им.
  • 39 перко

    4 2 Отговор
    заменям на бартер ауди а6 тди 2010 година за запазена електричка може и с доплащане от моя страна
  • 40 гост

    4 2 Отговор
    Това, което съм научил от бизнеса е, че дори и да произвеждаш нещо смислено, ако то е в неподходяща опаковка, която не е атрактивна и не контактува с клиента, то няма как да се продава. Ето, Даскалов направи страхотна първа кола, но следващите са просто ужасни. Дори и да има няколко души склонни да дадат някакви пари за подобно нещо, то няма да са много. Вижте с китайските коли какво стана, хем че бяха по 25-30х.лв и с двойно предаване, ниски разходи, симпатични, но не се купват и фалираха. Най-хубавите и практични патрулки към момента са Х6, за горското Х5, а за служебни коли Волекс, колко по-евтини коли искахте от 14х.лв с климатик, електрики, лети джанти, симпатични и надеждни колички. Но защо не се подпомогна този производител и да има сериозна реклама, за да може да се редят да ги купуват, сега искате да кажете, че голф-количка ще се продава у нас ли? В Германия се правят такива по лиценз на НемскиПощи и Форд, които струват 25х.евро и са завършени коли с доказано качество години наред, когато тази платформа с ролбар струва 20х.лв, тогава може да искат някакви продажби, другото е смешка.
  • 41 1944

    5 0 Отговор
    ако зад този бизнес не стоят мутро-комунягите, дълго няма да изкара.
  • 42 незнайко

    5 1 Отговор
    АВТОМОБИЛИ ИЛИ ГОЛФ КОЛИ ? Има голяма разлика. Независимо от това, браво на Росен Даскалов. Може би ще конструира и истински електромобил !
  • 43 гуем смеф

    2 1 Отговор
    ша сглобява китайски голф коли! и кой ша ги купува ?
  • 44 Какво е това нещо от снимката?

    1 0 Отговор
    Ако са такива като тези на снимката, ще приличат на колата на Фред Флинтстоун.
    Много са открити, като електрокари. Подходящи са само за движение в закрити помещения. Кой ще си купи такава кола?
  • 45 Гост

    0 1 Отговор
    Чудя се как толкова хора се вързаха на тази непълна и неточна статия? Първо направете груба сметка. Ако се произвеждат 20000 коли годишно, това при груби сметки означава 20 пъти избиване на инвестицията от 10 милиона лева още първата година! Това естествено е абсурд!!! Вероятно става дума за 2000 коли годишно отначало...

    Другото нещо на което се вързахте е вида на колата. Това е само една от примерните снимки на продукта. Както разбрах от друго място конструкцията е модулна, т. е. ще има всякакви варианти. Докато тук на снимката изглежда като голф количка, то на представянето на колата показаха още по-окастрен вариант, който вече приличаше на бъги. А крайната цел вероятно е нормално изглеждаща покрита количка.

    Това, че частите ще са китайски е повече от ясно. Също така е ясно, че ламарините ще си се оформят тук, както и сглобяването. И вероятно цената все още е само ориентировъчна...
  • 46 Гергова

    1 1 Отговор
    Комплименти за изобретателя и фирмата която ще ги произвежда. Правителството трябва да им помогне финансово и с всичко необходимо вместо да става спонсор на икономиката на САЩ с купуването за милиарди на несъществуващи и ненужни изтребители.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 възмутени

    0 1 Отговор
    Властите в България вместо да се надяват фолцфаген да направи завод в страната ни, по добре ще бъде да помагат на фирмата производител и на изобретателя. Много реклами са необходими по различните телевизии, защото дори българите не знаят нищо за тази кола. Държавата трябва да му помага за изработването на собствени електрически двигатели и всякакви новости. Тази кола трябва да бъде гордостта на българското автомобилостроене. Целта е всички части да се произвеждат в България.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.