30 Януари, 2014 09:57 1 193 0

Необходимият партньор на всеки бизнес

  • iec-
  • събития
Необходимият партньор на всеки бизнес - 1

Абсолютна заявка за водещо място не само в изложбения, но и в събитийния сектор дава Интер Експо Център – София с първата си имиджова кампания. Изложбеният комплекс  реализира едни от най-мащабните и значими събития, както в града, така и в държавата изобщо. С настоящата кампания екипът на компанията демонстрира готовността си да бъде необходимия партньор на всеки бизнес.

Програмата на изложбения комплекс е разширена през последните години и със специализираните си изложби покрива почти всички стратегически сектори на икономиката. Тя включва 20 специализирани В2В изложения и над 50 конгресни изяви. Едно от рекламните послания на кампанията е „За да успееш, е необходимо да те забележат!“ – истина, откроила се в годините при всяка успешна кампания. Предизвикателствата са катализатор за ума и креативността, а всеки бизнес има нужда от енергия, с която да генерира бъдещето си.

Днес, Интер Експо Център – София разполага с 6 изложбени и 7 конгресни зали, които са домакини на много международни инициативи. Непрекъснато обновяване на сградата гарантира качеството на организираните събития. Резултатът е един модерен и съобразен със съвременните изисквания изложбен комплекс в Югоизточна Европа. Изложенията са именно тези бизнес форуми, които дават възможност да се срещнат партньори от различни краища на света, да обменят идеи, да демонстрират своите постижения. Незаменимо за всички участници в процеса е именно преживяването на живия контакт, на реалната среща – факт, който все по-развиващата се интерактивна онлайн среда не може да замени. Специалните събития – конференции, семинари и корпоративни форуми са най-ефективният начин за представяне на идеи пред правилната аудитория и за намиране на съмишленици и последователи.

Успехът е функция на добри контакти, правилни партньори и преди всичко на възможността да се  реализират идеи.  Интер Експо Център – София е мястото, където тези цели стават реалност. Партньорът, който застава до всеки изложител, клиент и приятел и във всяка стъпка помага да се намерят правилните посоки и решения.

Един изложбен комплекс изисква постоянен инвестиционен план, тъй като при такъв обект говорим за постоянна амортизация. Ние следваме този план - през изминалата 2013 г. беше изцяло обновена най-голямата ни конгресна зала Витоша, за 2014 г. планираме това да се случи и с останалите зали в Конгресния център. Предвиждаме инвестиции, които да повишат енергийната ни ефективност, да намалят експлоатационните разходи. По този начин ще можем да предложим на нашите клиенти и партньори по-високо качество на услугите без това да е в минус за енергоефективната експолатация на комплекса.“ – споделя г-н Ивайло Иванов, управител на Агенция Булгарреклама, основен оператор на изложбения комплекс.

Интер Експо Център – София събира под един покрив идеи, професионализъм и най-добрата база в столицата. Мястото, където се случват различни по мащабност и по вид събития. Център на ентусиазъм, инициативност и професионализъм!

Повече информация следете в профилите ни в социалните мрежи 
FacebookGoogle + , You Tube и LinkedIn.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Платена публикация


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА