Предстои заседание на Консултативния съвет по концесиите, когато ще се разгледа новият списък с големи инфраструктурни проекти, които ще бъдат развивани – "концесии за строителство“. Това обяви в Кюстендил заместник министър-председателят и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов, цитиран от "Фокус". Заседанието е планирано за 1 октомври.
"Част от магистралата "Рила“, а именно от Дупница, през Кюстендил до "Гюешево“ ще бъде дадена на концесия. На 1 октомври ще бъде сложено началото на този процес. Най-вероятно до пролетта на следващата година ще бъде избран консултант, който да извърши анализа по какъв начин и как да се финансира тази магистрала и как от нейното ползване да се изплаща обратно частната инвестиция“, обясни министър Караджов.
По думите на вицепремиера при този тип инвестиции хубавото е това, че от мига в който се инвестират частните средства, самата инфраструктура става публично-държавна собственост.
Министър Караджов участва в дискусионен форум на тема "Транспортна свързаност: Ключови проекти за устойчиво развитие на Югозападна България“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 честен ционист
15:19 29.09.2025
2 Зевс
15:22 29.09.2025
3 Опорка
15:22 29.09.2025
4 Град Симитли
15:23 29.09.2025
5 надарена кака
15:23 29.09.2025
6 хитреци
това е лесен участък
Какво става с Ботевград -Мездра
а с Монтана Видин
Още ли ви се привиждат чували.
Май БОТАШ гълта всичко
15:24 29.09.2025
7 Смели македонци
През лятото темата на нашите лекции беше наречена "циганин ли си, българин? Темата на есенния цикъл лекции е "защо България трябва да се управлява от македонци". Какво мислите - гореща ли е темата и заслужава ли си дискусията?
Коментиран от #12
15:25 29.09.2025
8 Мръсни продажници
15:27 29.09.2025
9 Трол
15:28 29.09.2025
10 Незабавна
15:29 29.09.2025
11 Гнусно
15:31 29.09.2025
12 Смели македонци
До коментар #7 от "Смели македонци":
Още гореща тема: " европеец ли е българинът?"Коментиран от #14
15:32 29.09.2025
13 Колко е
15:32 29.09.2025
14 Смели македонци
До коментар #12 от "Смели македонци":
Трудно е да се назове европейска нация, на чийто език всяка четвърта дума е турска!Коментиран от #22
15:33 29.09.2025
15 Шайката Гуци-Буци-ЗеленЧорап
Коментиран от #20
15:38 29.09.2025
16 Лалугер
15:47 29.09.2025
17 Данко Харсъзина
15:48 29.09.2025
18 ДрайвингПлежър
КОЛКО Е КОМИСИОННАТА? А КРАДЛИВ ЧАЛГАР?!
вярвате ли, че не получава комисионна и от даяджиите на пътя?
15:50 29.09.2025
19 ха ха
15:57 29.09.2025
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Иванчо+Марийка
16:00 29.09.2025
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Демонокрация
Коментиран от #25
16:09 29.09.2025
24 Емигрант
Коментиран от #39
16:18 29.09.2025
25 Емигрант
До коментар #23 от "Демонокрация":
Абе никой няма да те праща на война бе копейка умствено неразвита и зависима, ще те правят РОБ тези които са шефове на Възраждане - сегашното правителство !16:21 29.09.2025
26 Дред
Коментиран от #28
16:21 29.09.2025
27 Сатана Z
16:37 29.09.2025
28 Сатана Z
До коментар #26 от "Дред":
За да бъде една магистрала платена,държавата трябва да осигури алтернативен маршрут (път) ,които не се плаща за преминаване.Пример Франция, частна магистрала и национални пътищаКоментиран от #31
16:39 29.09.2025
29 Кризисен пиар...
корумпетата добили
международна слава.
Оставка!
Построеното с държавни (народни) пари
кой ви позволява да давате на
няколко частника за да печерят от всички?!
Безсрамници!
16:44 29.09.2025
30 дядото
17:18 29.09.2025
31 Във Франция не са
До коментар #28 от "Сатана Z":
частни магистралите, но до тях има алтернативни безплатни пътища ! Тази година и миналата Франция поднови изцяло магистралата край Ривиерата си от Испания до Италия от Перпинян до Ница.Коментиран от #33
17:36 29.09.2025
32 Пешо
18:00 29.09.2025
33 Сатана Z
До коментар #31 от "Във Франция не са":
Имах предвид платена магистрала.Както и да е.ВмАвстрия се плаща винетка за преминаване и допълнителни кинти преди някои от тунелите под Алпите по магистралата за Грац18:10 29.09.2025
34 продават и магистралите
Коментиран от #38
18:49 29.09.2025
35 Некадърник
20:42 29.09.2025
36 115
Началото на частните пътища.
21:48 29.09.2025
37 Манчо
22:43 29.09.2025
38 Бенджи
До коментар #34 от "продават и магистралите":
Концесионера потдържа пътя, таксите не отиват за дупки в бюджета. Ако е много скъпо, няма да се ползва, хората ще карат по второкласния път22:51 29.09.2025
39 Не си прав
До коментар #24 от "Емигрант":
Ако се даде Тракия на концесия, за година ще има трета, и четвърта лента, иначе парите отиват в бюджета, и си остава така- гробница.Коментиран от #44
22:59 29.09.2025
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Зрител
09:19 30.09.2025
42 Първа честна частна магистрала
11:23 30.09.2025
43 Ива
12:10 30.09.2025
44 ДА МОЖЕ И ДЕСЕТА ЛЕНТА ДА ИМА
До коментар #39 от "Не си прав":
При десет евро на км такса.....12:58 30.09.2025