За подпомагане на пострадалите от наводненията жители на град Мизия от 20 до 26 август 2014 година всички услуги, предлагани от „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, ще се предоставят в изнесен мобилен офис в сградата на общината в Мизия.
Работното време на изнесения мобилен офис е от 9 до 12 ч. и от 13 до 16.30 ч.
Една седмица, със съдействието на партньора на ЧЕЗ – компанията за парични преводи и платежни услуги „Изипей“, потребителите ще имат възможност да правят справки, да получават информация, да заплатят на място дължимата за електроенергия сума и да подадат заявления за всички, предоставяни от ЧЕЗ услуги, сред които и актуализация на данните, пререгистрация, електронна фактура, дистанционно обслужване.
При необходимост и интерес от жителите на град Мизия, ЧЕЗ и „Изипей“ имат готовност да удължат работата на мобилния офис до 29 август 2014 г.
От началото на бедствието в града до момента служителите на ЧЕЗ са в постоянна готовност за бърза реакция и възстановяване на електроподаването към клиенти на Дружеството.
Съвместната дейност на екипите на ЧЕЗ с Кризисния щаб в Мизия осигурява ефективната реакция за поетапното възстановяване на електрозахранването в засегнатите от бедствието райони в града, в които това е възможно и безопасно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА