Зрелищна кататстрофа между чуждестранни ТИР-ове затрудни тази сутрин движението по международен път Е79 край Враца.
Пътният инцидент е на 200 метра от разклона за село Нефела и край железопътния прелез, който пресича обходния път. Катастрофата се е случила тази сутрин към 8 часа, пише в. „Конкурент“.
За щастие на водачите, при сблъсъка няма ранени, но пораженията по камионите са огромни. Тежка техника ще трябва да извади турския ТИР от нивата, в която е влетял след удара. По всяка вероятност товарът от латвийския камион ще трябва да бъде претоварен на друг.
От Агенция „Пътна инфраструктура“ потвърдиха информацията, като допълниха, че движението се осъществява в едната лента, тъй като платното в направлението към Видин е блокирано от намачканите камиони. Трафикът се контролира от полицаи, а към момента в района няма натрупани колони от превозни средства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Дори с тировете бузят с по 120 и не им пука...много е опасно
13:25 24.09.2017
2 ердоган
Коментиран от #3, #4, #5, #6
13:40 24.09.2017
3 Кобрата
До коментар #2 от "ердоган":
Като не са ти ясни нещата, поне не пиши глупости да се излагаш...Първо, че не притежавам BMW и второ, че има BMW-та дето вдигат 320 и не ги усещат по аутобаните в Германия...
Бил съм там и съм видял с очите си, ти ли ще ми ги разправяш тези...
А относно камионите, мога да ти кажа, че дали камионът ще има ограничител, това зависи от собственика на фирмата.Камион с премахнат ограничител и в добро техническо състояние вдига 125-130км/ч без проблеми...
Все пак са по 500 коня, а Volvo-то и Scania-та имат двигатели по 730 коня, което дори не можеш да си го представиш за каква мощност говорим...
Аз на времето съм вдигал 150 с Жигула, ти ми говориш, че BMW не може да ги вдигне...
14:08 24.09.2017
4 Кобрата
До коментар #2 от "ердоган":
На Vovlo-то даже най-мощният сериен двигател е 750 коня...Дори и тези камиони които са се блъснали, да не са били толкова...
С 460 коня също е достатъчно да се развие скорост от 100-110 км/ч
Ако е празен или не е натоварен максимално...
В статията пише, че Латвийският камион е бил натоварен, но за турския не пише дали е бил натоварен или празен...
Коментиран от #7
14:13 24.09.2017
5 Чавдар войвода
До коментар #2 от "ердоган":
С манипулирани ограничители на скоростта са и гонят като луди за връзване. Винаги, когато карам зад такъв вилнеещ унтърменш, звъня на 112 и им казвам номерата на камиона.14:14 24.09.2017
6 Кобрата
До коментар #2 от "ердоган":
https://www.youtube.com/watch?v=5594RBX9G88Изгледай този клип и сам си направи сметка дали те лъжа или ти си заблуден...
Коментиран от #8
14:22 24.09.2017
7 ердоган
До коментар #4 от "Кобрата":
Колко са 750 коня на 100 тонно туловище с 16 гуми.Коментиран от #9
15:06 24.09.2017
8 СтарТИРаджия
До коментар #6 от "Кобрата":
Не си достатъчно просветен моето момче! Няма камион в ЕС с манипулиран ограничител, защото гепят ли го пътните инспекции... глобите са до няколко десетки хиляди евро! Момента с "копчето" си замина с появата ня дигиталния тахограф: щракаш - изключва ограничителя и обратно. Стандартен европейски камион с 420-460 к. с., без ограничител, спокойно вдига 160 км/ч, а не 120! Ако застигнете колега, който "жули" с над 95-96 км/ч според спидометъра на колите Ви /90 км/ч според камиона - причината е, че камиона отчита точно, а автомобилите са почти винаги с 4-6 км/ч над показанията на gps/ значи използва в момента, както се изказват контролните органи:"средство за манипулиране на тахографските показатели"! Простичко казано - магнит! При това "бегането" при използване на "помощник" не важи за всички марки. Едни като ДАФ "тръгват" със 120-130 км/ч, други като Рено не могат да вървят и със 70!Коментиран от #10
15:15 24.09.2017
9 Кобрата
До коментар #7 от "ердоган":
Как така ги изчисляваш тези неща?Стандартен влекач с 2 оси има общо 6 гуми... 2 двойни отзад и 2 единични отпред и стандартно ремарке с 3 оси с по 3 гуми от всяка страна прави 6 гуми на ремаркето + 6 на камиона - това прави 12 гуми, ако влекачът е с боге, добавяме още 2 гуми и стават 14...
Стандартните ремаркета тристранна щора се товарят около 15-20 тона...няма как цялата композиция дори и натоварена да бъде 100 тона, освен ако не е някое изключение от тези извънгабаритните, но тук говорим за стандартен влекач с ремарке...
15:40 24.09.2017
10 Кобрата
До коментар #8 от "СтарТИРаджия":
А ти не си хич просветен...Километражите на камионите са стандартно до 120/125км/ч, рядко има такива до 130... За какви 160 км/ч говориш?
А относно ограничителите мога да ти кажа, че има много камиони без ограничители, даже на магистралата преди 1 месец, 2 турски тира се движеха със 120 км/ч, тогава бях с колата и в огледалото видях, че ме настигат, аз се движех с около 110-115 км/ч и след като ускорих до 120 се движехме с постоянна дистанция...
Километражът ми е 100% верен, замерван е в сервиз със специализирана техника...
И изгледай онзи клип по-отдолу за да видиш, че се движат и с повече от 90...
Въпросът е, че знаят кога да намалят и да се движат по-бавно, когато преминават покрай радарите...
Един познат има радар-детектор в камиона и в страните, в които кара не е забранен и тогава си кара с по 110-120 /на магистралите/ и като му изпищи радар детектора намаля...
Коментиран от #11
15:49 24.09.2017
11 СтарТИРаджия
До коментар #10 от "Кобрата":
Да, добре, продължавай да ръсиш мозъци и на стари краставичари, краставици да продаваш! Това, че тахометърът е разграфен на 125 км/ч при камион, нищо не значи относно евентуалната му, подчертавам евентуалната максимална скорост!Но явно си дечко... нормално за този форум - дечица и червени тролове основно!
Коментиран от #14
17:40 24.09.2017
12 един
18:56 24.09.2017
13 Пътувам около Враца често
20:05 24.09.2017
14 Кобрата
До коментар #11 от "СтарТИРаджия":
Как така даваш определения какъв съм и на колко съм години след като дори не си ме виждал и не ме познаваш?Знам ви аз какви се разбирачи, то на компютъра всички са с по 40 години опит зад волана и са с всички категории и са Богове нали...
Тук дори и някой без книжка може да ми се представя за големият ПРОФИ камионджия, ама всъщност са пешеходци...
Пък и дори и да си шофьор, да не си Господ...
Щот има някви дето си мислят, че като има всички категории в СУМПС-а и са "ВЕЛИКИ" и все те всичко знаят и пътят е техен...
Ти май си от тях а?
Колкото и да си карал, никога не е късно да умреш като куче на улицата... Ето този инцидент е поредното доказателство, че един професионален шофьор, не е нищо повече от останалите...
Аз също имам някои други категории, но не се хваля и се считам за напълно обикновен...
Най-мразя някой стар тираджия да ми дава акъл... Щото и те как мрат като кучета, а уж големите шофьори и имат самочувствието да карат с пъти по-висока скорост от ограничението...
Коментиран от #19
22:40 24.09.2017
15 kermen
Коментиран от #16
22:54 24.09.2017
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 радев
00:08 25.09.2017
18 Кочето
00:25 25.09.2017
19 Некъф Пич
До коментар #14 от "Кобрата":
Не че нещо, ама приятеля на приятеля на приятеля ти, където е разправял тия работи за позволен анти-радар, само ще отбележа, че караш ли повече от минута над 90км/ч, спират те за проверка и познай какво? Свалят данните от тахографа и гориш като петлешков на скарата. :) лек и успешен ден10:57 26.09.2017