Това не е успех, а удар по българските превозвачи. Като път към ада са гласуваните текстове в пакет „Мобилност“ - постлан с добри намерения. Това каза за Агенция „Фокус“ Красимир Лалов – зам.-председател на Националното сдружение на българските превозвачи, във връзка с отхвърлените вчера от Европейския парламент част от текстовете на пакет „Мобилност“, срещу които протестираха българските превозвачи. „Поне от тази информация, която получихме и идва от евродепутата Петър Курумбашев, се оказва, че дори това е по-тежкият вариант, отколкото това, срещу което протестирахме. В протеста ни нашите шофьори трябваше да се прибират на три седмици, но сега се оказва, че нашите камиони трябва да се прибират на 15 дни, което е две седмици. Незнайно защо камионът трябва да се прибира, защото той нито има роднини, нито деца, за да си почива при тях, нито има социална отговорност“, коментира Лалов.
Според него това е най-страшният удар, по-страшен от този, който преди това е бил. „Има един куп други недомислия, за които човек се чуди защо официално не е пусната цялата стенограма от това гласуване и от изказванията, се казва, че ние сме победили в една битка, но все още не сме спечелили войната. Това за жалост не е точно така, не ми е ясно това пиар ли е, или неразбиране на проблема. Това, което се е служило, не може да се каже, че въобще е победа, в каквото и да е“, допълни той.
„Например, може да се ползва седмичната почивка на паркинги, на които изискванията за тях, все още не са изградени. Щели да бъдат изградени след 3-4 месеца, но тези паркинги трябва да отговарят на 50 условия, в това число и колко пейки да има на тях. Пита се в задачата камиони от Германия и Белгия, които преминават през България и трябва да правят почивка, на кой наш паркинг трябва биха се спрели, защото такива нямаме. А там изградените паркинги не навсякъде отговарят на някакви условия“, поясни Лалов. По думите му Германия има примерни паркинги, които отговарят, но те като площ и капацитет не могат да поемат дори и трафикът на немските камиони, камо ли на интернационалните. „Всичко е направено като пътя към ада, винаги е постлан с добри намерения, но си остава път към ада“, каза още той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Старото
Явно не сте ходили в казарма. Като се оплачеш, по-лошо става.
Ами няма да може да си купувате най-новите мерцедеси. Сега ще се налага да плащате хотели на шофьорите и да им плащате да се връщат в България да си видят семействата.
Коментиран от #2, #4, #5, #6
13:18 05.06.2018
2 прав си
До коментар #1 от "Старото":
с каски или без каски :Д13:24 05.06.2018
3 Димитров
13:35 05.06.2018
4 М124
До коментар #1 от "Старото":
Един смислен коментар,браво.вместо да си олесним живота ,ние каруцарите гледаме да си го усложним още толкова ,като подкрепяме наште изедници ,ако можеш по 48 часа да блъскаш без спирка ,нали те всички си плащат на другите боклуци от даи ,ама като дадеш фира като един мой колега бог да го прости ,заспал на волана ,остави две деца сираци .абе протестирайте ,боклука става по богат ,а ние инвалиди.14:49 05.06.2018
5 алоо
До коментар #1 от "Старото":
като не ти харесва ходи работи в чужда фирма бе байко,кой те държи насила....14:58 05.06.2018
6 Буко Баламата
До коментар #1 от "Старото":
Имаш ли някаква представа колко % от БВП правят тези фирми.16:12 05.06.2018
7 Суйо
Работя във военен завод на олигарх. Никакви условия на труд, допотопна техника от 60-70-80 до 93. Едно шкафче на трима работници! Две тоалетни за 200жени! Печалби - говорим за милиони от оръжие! Няма инспекция, няма дявол... Преди избори обикалят и ГРОБаджиите и комунистите. Заплата 600, ако искаш. Инцидентите се замитат под чергата, дори в завода не се разбира. Всички осъзнават за какво иде реч, ама всеки си мълчи и си пази хляба. Де да имаше закон/регулация, която да задължи олигарха да направи нещо за нас. Ама йок, нали потока към партийната каса върви.
Та, радвам се за шофьорите, показа се слънце на хоризонта им!
19:51 05.06.2018
8 БАТ БОЙКО
09:59 08.06.2018