"Днес с целия български транспортен бранш информирахме министъра, че ако тези мерки, предложени от ЕК, бъдат приети в този вид, на българския транспортен бизнес няма да му остане нищо друго, освен да инициира референдум за излизане на България от ЕС. Ние ще бъдем принудени да работим против правилата, с които предварително ще бъдем обречени на фалит". Това каза Йордан Арабаджиев от Съюза на превозвачите след срещата с транспортния министър в интервю за предаването „12+3“.
„Ние отдавна с министър Московски сме уточнили всички предложения от българската страна и компромисните текстове, които бяха поискани от еврокомисаря по транспорта, са внесени от българското правителство в работните групи, на които се обсъждат възможни компромисни текстове. Но оттам насетне тези текстове не бяха възприети от Франция, Германия, Белгия и Холандия и ние сме притеснени, че въпреки всички компромиси, които правим, се отива в посока тези рестриктивни мерки да бъдат приети без оглед на мнението на голяма част от държавите в ЕС“, обясни Арабаджиев.
"Не е нормално да се търси подход, при който един бизнес да бъде изхвърлен чрез административни мерки", уточни той.
Арабаджиев посочи, че евродепутатът Ангел Джамбазки е инициирал действия за провеждане на протест в Брюксел.
Предстои в 17 часа българско време да бъдат гласувани мерките в ЕК. Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че е направено всичко възможно: „Буквално всичко възможно, което можеше да се направи е направено. Буквално с всеки един колега, включително и с тези, които са абсолютно непреклонни спрямо тяхната позиция, им е отделено достатъчно внимание.
Единствената дума, която описва това, което се случва е ЕП е опълчение. Всичко се променя постоянно. Първоначално имахме пълната подкрепа на колегите от Централна Европа. Сега се наблюдава разколебаване. Имаме проблеми и с позицията на колегите от Италия, тъй като явно политическата нестабилност в страната им пречи да координират своите позиции“.
Новаков беше категоричен, че, ако бъдат приети мерките, предложени от Еманюел Макрон, това ще бъде катастрофа за българския бизнес: "Ако минем на вариант Б, това означава, че трябва да блокираме досието в Съвета, така че неговото прилагане да отнеме толкова време, че да изтече мандатът на Комисията".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ССС
Коментиран от #21, #26
14:51 04.06.2018
2 Макрончо
Коментиран от #5, #11, #25, #27
14:53 04.06.2018
3 Българина
Коментиран от #16
14:55 04.06.2018
4 Гост
14:56 04.06.2018
5 Българина
До коментар #2 от "Макрончо":
Тъкмо България ще влезе в ес и всичко ще се разпадне..... На есен избори14:56 04.06.2018
6 ГосТ
14:58 04.06.2018
7 guest
Коментиран от #14
14:59 04.06.2018
8 BILL
Тези кои си мислят че са?
Не е ли българския бизнес този, който има пали за s класи и джипове, този който има пари за силиконови к*рви, за iphone, със свалено ДДС през фирмата, но не и пари за достойни заплати и условия на труд на работниците и служителите?
15:04 04.06.2018
9 гост
15:22 04.06.2018
10 БУМ
15:36 04.06.2018
11 Расулюлах
До коментар #2 от "Макрончо":
Ми по хубави са турските краставици15:40 04.06.2018
12 Morgoth
15:41 04.06.2018
13 Bingo
15:43 04.06.2018
14 Morgoth
До коментар #7 от "guest":
За съжаление си напълно прав. А не е и само българския гражданин в такова неведение - англичаните показаха, че са също толкова неграмотни. Но докато те могат да се оправят и без ЕС ние бихме потънали като котва!15:44 04.06.2018
15 Тряс
15:47 04.06.2018
16 Тошко бързо
До коментар #3 от "Българина":
Доста комунистическо изказване. Само парите от емигранти които влизат биха били немислими ако не бяхме в ес.15:48 04.06.2018
17 шшш
16:11 04.06.2018
18 Шефьор
16:11 04.06.2018
19 Шефьор
Коментиран от #28
16:11 04.06.2018
20 Стойчев
Коментиран от #23
16:27 04.06.2018
21 СссереМ
До коментар #1 от "ССС":
Отказват ги оялите се собственици а не горките шофьори.16:27 04.06.2018
22 Шефьор
16:33 04.06.2018
23 BILL
До коментар #20 от "Стойчев":
Не зная какво да кажете Вие, но аз мога да Ви кажа, че нито от магазини нито от производители съм успявал да си купя нефалшифициран мед. Вие сте едни от най-големите измамници.17:13 04.06.2018
24 пост
17:40 04.06.2018
25 СтарТИРаджия
До коментар #2 от "Макрончо":
Не си прав за винетката. 1608 лв. ми е на камион! За някои неща сте много заблудени, а се изказвате 'ей така, като политик в ма'алата!18:11 04.06.2018
26 123.300д
До коментар #1 от "ССС":
Страх ги е да не загубят голяма пара,ако съм на макрон ще ги принудя да плащат данъци защото им крадат работата на техните превозвачи...нека да се научат че хората не са балсами....АЗ ПОДКРЕПЯМ НАПЪЛНО МАКРОН18:13 04.06.2018
27 СтарТИРаджия
До коментар #2 от "Макрончо":
А 4000 лв. ГО на влекач. От тази година. Кво ще кажеш, а?!Коментиран от #29
18:16 04.06.2018
28 123.300д
До коментар #19 от "Шефьор":
Не говори за глупости-товарене и разтоварване,никой не се интересува от теб ти за глупости пишеш проблема друг-искат да ги накарат да си плащат подобаващо и да не подбиват цените,виж за какво ревът-ще им секнат парите за тях и не мислят изобщо за теб,никой не ти е забранил да почиваш 45 часа на хотел като бял човек,разбираш ли техните опасения-за това казват че има свобода на движение на хора и стоки, което и след това ще го има но ПАРИТЕ, ПАРИТЕ СА МАЛКО...18:25 04.06.2018
29 123.300д
До коментар #27 от "СтарТИРаджия":
Ти мене пита ли ме дали да си купиш камиони,като ти е скъпо продай ги и няма да се харчиш или теб само приходи те интересуват-като караш вътрешен в Европа годишна винетка за България ли имаш или караш шофьорите да купуват след 12 вечерта...на колко осигуряваш шофьорите си-на 1900 € или 460 лв? Не мисли че си по-голям дявол от дявола-и на него някой му е сложил рога...аман от чорбаджии...Коментиран от #30, #31
18:32 04.06.2018
30 ivan4o
До коментар #29 от "123.300д":
То тоя ако оситурява на 1900 евро шофьорите си ше обяви фалит на 2рия месец. Та ще плашат еу с напускане, та ако стане нащо такова гладни ше умрем!19:07 04.06.2018
31 СтарТИРаджия
До коментар #29 от "123.300д":
Значи първо "вътрешно" не карам! Карам си Източен ЕС, "нашите си хора"! Единият камион сиго карам лично, другият - приятелче, общо взето на франчайз (както се казва модно). Винаги се придвижваме с месечни винетки - привърженик съм на "икономията е майка на мизерията". Аз се осигурявам тройно - водач, управител, рък. тр. дейност!!! Другото момче общо на около 1000 лв.! Парите, които си ги изкарва чисто, отделно са около 2500 лв! Спазваме си стриктно почивките, че и отгоре! Другото което е важно, ако аз или такива като мен, а ние не сме малко, с по 1, 2, 3 до 5 камиона, зарежем това от което разбираме, а и бая влагаме от икономическа гледна точка, такива като теб, бюджетари, сигурно ще ни издържат, а! Ами дай всичките частници като имаме проблем да затваряме! И кво ша правите?!Коментиран от #32
19:34 04.06.2018
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 123.300д
До коментар #32 от "СтарТИРаджия":
Щом е така защо се притесняваш тогава,ти не им крадеш работата,а такива като теб са много малко /ако е вярно всичко написано от теб/ и ако си бил принуден да стачкуваш ще те разбера...това че не приеха закона на макрон не бива да ги радва,това е затишието пред бурята,ще измислят нещо което ще попречи и на такива като теб21:43 04.06.2018