Новини

Преасфалтираха пътя София-Своге

Маркировката ще бъде сложена в събота (8 септември)

Публикувана: 7 Септември, 2018 18:20
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3254
Преасфалтираха пътя София-Своге
Снимка: АПИ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В 20 ч. ще бъде възстановено движението за всички превозни средства по преасфалтирания участък от път II-16 Своге - София. За да не се затруднява трафикът днес движението се пуска без пътна маркировка и шофьорите трябва да карат внимателно, предупреждават от пресцентъра на АПИ. Утре (8 септември) отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка с цел повишаване безопасността на движение. При полагането й превозните средства няма да се спират, но трябва да се кара със съобразена скорост и да се спазват указанията на „Пътна полиция“.

Днес бе подменен износващият асфалтов пласт в отсечката от водостока, преди пътния инцидент, до моста над река Лесковдолска. Направените анализи показват, че основният асфалтов пласт - биндер, е изпълнен съгласно изискванията и вложените в него материали отговарят на утвърдените технически норми. Материалите и рецептурата, които сега са използвани в полагания асфалт са одобрени от Института по пътища и мостове. Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.

През следващата седмица започва одит по пътната безопасност и преглед на цялостното състояние на близо 82-километров участък на второкласния път през Искърското дефиле от лицензирани външни одитори по пътна безопасност. Въз основа на техните заключения ще бъдат взети решения какви допълнителни ремонтни дейности трябва да бъдат предприети и мероприятия, свързани с повишаване безопасността на движение, включително и с поставянето на допълнителни ограничителни системи и пътни знаци. Според Правилника за прилагане на Закона за пътищата - чл. 48, т. 1, „б“, в урбанизираните територии за населените места до 100 000 души, каквато е и община Своге, Агенция „Пътна инфраструктура“ отговаря за поддържането на платното за движение - т. е. от бордюр до бордюр. Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
асддса
1 Отговор
Аааа я виж как бързо става ? Ама защо чакате да стане такава катастрофа ? Досега цялата държава трябваше да е в чисто нови пътища !!! Крадци мързеливи

Оценка:
-3 +49

коко
2 Отговор
Значи може да се работи бързо и качествено,а защо не го правят а имитират работа за да усвояват едни пари и да ги разделят с власт имащите /не визирам ГЕРБ ,а всички до един/.Девиза е бавно и некачествено и разбира се скъпо.

Оценка:
-1 +32

Виалба
3 Отговор
След дъжд качулка

Оценка:
-1 +30

ванката
4 Отговор
браво бе можело да се работи бързо но само след тежък инцидент и за чия сметка е този спешен ремонт и кога ще се преасфалтират всички пътни отсечки в страната направени от тази крадлива гербаджииска фирма???
а относно маркировката за българския шофьор това просто някаква украснпо асфалта колкото да е леко шарен... 90% от шофьорите незнаят че маркировката трябва да се спазва!!!

Оценка:
-0 +17

У лево е Крим
5 Отговор
А бе аз не съм специалист по пътно строителство ама... Binder на всякъде се ползва като наименование за свързващо вещество към смесите. В случая Binder-а е смолата, а не асфалтов пласт! Те хубаво преасфалтираха само че решението с отводняването отсъства!!! И освен това какво се случва с мантинелата?

Оценка:
-0 +21

цистит
6 Отговор
браво да не дава господ ама до края на годината поне 3 4 катастрофи там ще има кел файда от ремонта ако караш все едно жена ти ражда

Оценка:
-3 +6

Райчо циганина
7 Отговор
След дъжд, качулка

Оценка:
-1 +12

Ирина
8 Отговор
Добре, но защо чак сега?

Оценка:
-1 +8

смях в залата
9 Отговор
Ако поредният некадърен, пиян , надрусан , неадекватен шофьор направи катастрофа какво ще правим ? Кой ще е виновен ?

Коментиран от #13


Оценка:
-5 +7

10
Този коментар е премахнат от модератор
11
Този коментар е премахнат от модератор
12
Този коментар е премахнат от модератор
кат
13 Отговор

До коментар #9 от "смях в залата":


Катаджиите ви, които се крият в храстите да пълнят касичката-прасенце, вместо да опандизят пияния ти наркоман!

Оценка:
-0 +5

Философ
14 Отговор
А и шофьора ако си спазваше ограничението на скоростта можеше и да няма жертви!

Оценка:
-7 +5

Стамат
15 Отговор
Излиза така че трябва да мрем още повече по пътищата за да са качествени. И както винаги са виновни извънземните.Отсечката на магистрала Тракия между Чирпан и Стара Загора също е строена от Трейс Груп АД Който е минавал от там знае .Дясната лента отдавна не е магистрала.И там явно ще я оправят когато се изтрепят достатъчно много хора.Интересно е че разрухата на тази отсечка не съвпада с останалите някои от които са строени по същото време дори по рано.Чадърче ли има какво ли.

Оценка:
-0 +6

onq s konq
16 Отговор
На теория "в България нямало пътища",а на практика...просто лумпените нямат коли и злобеят:)

Оценка:
-1 +4

Цената
17 Отговор
17 човека си отидоха, за да може някой античоврк да си вози дяволската душа в Бентли. 17 човека!!! Всичките 240 са за гилотината

Оценка:
-0 +12

Тованеоневинява КМЕТА!
18 Отговор
КМЕТА е основата на целият БАТАК ! КМЕТА с
едва да бъде под СЛЕДСТВИЕ и съд ! Нима с нов сава
т ще му измият ръцете и лицето ? ПОЗОР ! СЪД И ПРИСЪДА !

Оценка:
-2 +1

19
Този коментар е премахнат от модератор
20
Този коментар е премахнат от модератор
asdf
21 Отговор
Поредния пример как тъпата държава може с едно малко усилие да направи нещата както ТРЯБВА ДА СА, но не... вместо това нагласява хората и буквално тя предизвиква инцидентите. С тия катастрофи държавата плаща за лечение, мн хора престават да са част от икономическият и социален живот и вместо да носят полза и да въртят колелото на икономиката, да купуват и да продават, да създават нещо като част от БВП, те се превръщат в тежест на всички. После се чудим що Здравната каса била няколко стотин милиона на загуба, закриват се болници, фалират застрахователни дружества, увеличават ни се вноските и т.н. Сега преасфалтирали пътя до Своге... ами то след време може да се наложи пак да го правят, защото проблема там не е само в асфалта, има стена, няма отводняване, образуват се реки, мантинелите не са където трябва да са, трябва да се ушири платното, за да не се влиза в насрещното при завой и т.н. - за всичката тая работа се мисли предварително, после като тръгнат да ги оправят ще почнат едни машини, къртене и т.н. и ново асфалтиране.

Оценка:
-0 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.