Вярвам, че софиянци не заслужават кампанията да се води с отвратителни компромати и то към хора, които очевидно не са изкушени от участие в изборите и властта, с цел да се удари един от кандидатите. Имам предвид Борислав Игнатов. Всичко това се случва от един от официозите на властта. Госпожа Фандъкова като зам.-председател на ПП ГЕРБ би трябвало да е доста отвратена, че това се случва в кампания за кметските избори в София. Много лицемерен опит от нейна и от страна на премиера да се дистанцират. Софиянци заслужават много дебати, много дискусии, които да са с фокус върху проблемите на София. Както и към техните решения. Твърде много години се занимаваме с неща, които нямат отношение към ежедневния ни живот. Софиянец съм, четвърто поколение, но аз не съдя хората по това къде са родени, важното е какво правиш за града, в който живееш'', това заяви кандидатът на ''Спаси София'' за кмет на София Борис Бонев в предаването ''Честно казано с Люба Кулезич'' по ТВ Евроком.
''Мога само да кажа, че аз от най-ранна детска възраст имам силна емоционална връзка с моя роден град. Аз съм проследил през годините как се развиват проблемите. Когато говорим за решения, ние го правим от позицията на хора, проследили цялата еволюция на проблема. За съжаление проблемите в София са твърде много. Оценка за управлението на Фандъкова е въздухът, който дишаме, задръстванията и детските градини, в които няма места за децата'', каза Борис Бонев.
''Всичките опорни точки - кръгът ''Капитал'', соросоиди, джендъри, грантаджии, това е начинът на властта за битка срещу тези, от които се чувстват застрашени. Това е ясна валидация кои сме от светлата страна. Статуквото се притеснява от нас. Госпожа Фандъкова наскоро отново заяви, че приоритет за нея е влизането в кварталите, решаването на проблемите с детските градини. 10 години повтаряш това и не решаваш проблема? Тя сама признава, че е била зависима през всичките тези години. Дали от Цветанов, дали от Борисов, не знам. Знам само обаче, че нейните действия не се ръководят от Московска 33'', заяви още кандидатът на ''Спаси София'' за кмет на столицата.
''Икономист съм по образование, завършил съм в Сорбоната. Какви млади хора бихме били, ако не сме бунтари и ако много гласно не се възпротивяваме на несправедливостите, които ни заобикалят? От 10 години работим като екип за решаването на проблемите на София. Все по-често срещахме затворени врати, една администрация, която не иска да работи за града. Ние сме млади, но с достатъчен опит, работили само и единствено за София'', довери още той.
''Криза с боклука в момента няма. Не се очертава и да има. Много е странно, че цяла година преди изтичането на договора, се бърза с тази процедура. Бързането не е случайно. Докато управлението на отпадъците се държи от хора с прякори, ''вълци'', ''мечки'', няма как да имаме ефективно управление'', добави Бонев.
''Заводът за изгарянето на отпадъци, категорично мястото му не е в центъра на София. Проектът трябва да бъде спрян и да се преразгледа. На балотаж, срещу когото и да се явя, съм уверен, че мога да победя. Бих искал да е срещу Борислав Игнатов. ''Спаси София'' беше единствената реална опозиция, която критикуваше, но и предлагаше решения на проблемите'', заяви още Бонев.
Относно сядането в инвалидни колички от страна на трима от кандидатите за кмет на София, а именно Борис Бонев от ''Спаси София'', Борислав Игнатов (Демократична България) и Мая Манолова, Бонев заяви: ''Първо да уточня, че това е предизвикателство, което беше отправено към всички кандидати за кметове от две сдружения на родители на деца с увреждания, хора с увреждания.
Предизвикателството бе тези, които имат амбицията да управляват този град, поне за едни 100 метра да се поставят на мястото на хората, които не за час или два, а всеки ден са принудени да се справят с безобразната градска на София. За мен, а вярвам, че и за другите кандидати, които бяха там, това не беше евтин или циничен пиар, каквито коментари аз прочетох, това беше отклик на едно предизвикателство от тези хора. Тези хора, също като нас, заслужават да излизат, да се забавляват и да водят нормален начин на живот''.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ernesto Guevara
23:03 18.09.2019
2 olo
Коментиран от #7
23:05 18.09.2019
3 Евала
Коментиран от #8, #20
23:12 18.09.2019
4 onq s konq
23:18 18.09.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Фен
23:21 18.09.2019
7 Шофер
До коментар #2 от "olo":
Ами нали вече отрече метрото!23:22 18.09.2019
8 NikNay
До коментар #3 от "Евала":
Върни се на село, там въздуха е чист 12 месеца в годината .....23:34 18.09.2019
9 Тръмп
Коментиран от #37
23:42 18.09.2019
10 месара
Коментиран от #12
00:12 19.09.2019
11 Docenta
00:27 19.09.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 учуден
01:35 19.09.2019
14 Nik
Коментиран от #40
01:46 19.09.2019
15 Nik
Коментиран от #30
01:52 19.09.2019
16 Госあ
Коментиран от #23
05:10 19.09.2019
17 Gest
05:43 19.09.2019
18 една софиянка
Коментиран от #19
05:57 19.09.2019
19 Госあ
До коментар #18 от "една софиянка":
Тези ми харесват, разумни предложения, далеч от популизма. Но тиквата такива корени е пуснала сред българското простолюдие,че махане няма. Кой ги избира такива като него ? И откъде идват, от Нибиру ?06:23 19.09.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Госあ
До коментар #20 от "До невежеството":
Виж мой човек, първо София е един от малкото градове с изградена добра инфраструктура за електротранспорт, и защо тия главанаци набутаха дизеляци ? Колко са новите ? Не ми говори глупости. Второ, що за малоумие е да правиш билета за градски транспорт по скъп отколкото в Париж и Люксембург ? Да по скъп е , а на транспорта може да се разчита точно до 22:30. Трето, що всеки селтак треа да се разкарва с кола в София бе !??! Дадох пример с Токио, и не само, всички мегаполиси. И четвърто, да вземат за спрат това кичозно презастрояване в центъра ! А не да ми правят некви разширения на булеварди от които нема такъв смисъл. И така и до днес не разбирам, що махнаха трамвайната линия на Витошка и объркаха връзките на трамваите !?! Да сложат некви жълто/ червени плочки и шадраван. Селяци. Айде за автомобили окей, това е добре. Ама защо изкъртиха трамвайната линия за 200 м кич, наподобяващ стъргало на провинциален град !?!06:44 19.09.2019
22 Госあ
06:53 19.09.2019
23 Гостенка
До коментар #16 от "Госあ":
И ти си софиянец колкото джендъра Борис, къде видя дизели, че и втора употреба. Напоследък е само метан и ток.Коментиран от #25, #26
07:08 19.09.2019
24 БСП
07:10 19.09.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Госあ
До коментар #23 от "Гостенка":
Метан имаш в главата, както пееше Ицо хазарта. Всички герберотиквеничета имате в главата само ако.07:17 19.09.2019
27 Живите мъртви на България
07:50 19.09.2019
28 ГОСТ 1
07:52 19.09.2019
29 Кой68
09:18 19.09.2019
30 Иво
До коментар #15 от "Nik":
Nik , не зная за Кремиковци, ама на Лъвов мост какво беше - пушилките от рейсовете - преди да слезе на спирката човек си поемаше дълбоко въздух.... и прибягваше до където можеше! Поне малко да си спести отровата , която бълваха бракмите, наречени рейсове на Градския транспорт! А богопомазаните / чийто синчета и внучета ги назначиха впоследствие като милионерите на държавата/ хич не ги беше грижа за Човека - ама го изписваха по лозунгите си с главно ,,Ч"! Демагогия и арогантност, продължаваща и до днес! С пълна сила!16:43 19.09.2019
31 ИМПЕРИАЛИСТ
17:39 19.09.2019
32 борко бонев седни софия
18:30 19.09.2019
33 333
Според мен, всеки ще се справи по-добре от Фандъкова. А тия ще ги лайкна за общинския съвет, да бъркат водата на партийците, които и да са те.
21:30 19.09.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 АрхНикола Пеев
Коментиран от #39
05:20 20.09.2019
36 Приказвачи
Коментиран от #38
17:25 21.09.2019
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Стефан
До коментар #36 от "Приказвачи":
Ако можеше да четеш можеше да прегледаш планът за София - 300 страници. Заради такива мозъци като вас София заприлича на гето.22:53 27.09.2019
39 Стефан
До коментар #35 от "АрхНикола Пеев":
А Фандъкова понеже е световно известната селянка нали?22:54 27.09.2019
40 Данаил
До коментар #14 от "Nik":
Най-голямата глоба в историята на София е поради подаден от тях сигнал. 3тата линия на метрото е изцяло подземна благодеяние на тях. Бус ленти както има във всеки нормален град. Нощен транспорт за който 3 години се бориха и събираха подписи. Новите табели в метрото. Много е направил ама най-блажен си остава невежия.23:00 27.09.2019