ФАКТИ.БГ

От АПИ: Реалистично е да въведем тол системата до март

Въвеждането на тол системата е не просто едно техническо действие, това е инфраструктурна реформа, отбеляза проф. Олег Асенов

Публикувана: 5 Декември, 2019 12:03
4 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1053
От АПИ: Реалистично е да въведем тол системата до март
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Агенция „Пътна инфраструктура“ и Световната банка - консултант на държавната пътна администрация, организират днес форум във връзка с въвеждането на тол системата. Срещата е в рамките на общественото обсъждане на проекта на тарифа на тол таксите, което продължава до 16 декември. Сред участниците във форума се очаква да са министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова и министърът на транспорта Росен Желязков, както и депутати.

Срокът 1 март 2020 г. за въвеждане на тол системата е напълно реалистичен, заяви пред БНР проф. Олег Асенов – член на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“. Според него няма причини за отлагането ѝ.

„Актуализираният анализ, който ние възложихме на колегите от Световна банка във връзка с публикуването на новата тарифа за обществено обсъждане, показва, че основните стоки и услуги ще поскъпнат средно между 1 и 2 стотинки за килограм и литър. Това е очакването“, посочи той в предаването "Преди всички".

Проф. Асенов подчерта, че с транспортния бранш се води конструктивен диалог и изрази надежда, че до Коледа ще постигнат консенсус за приемане на тарифа, с която да тръгне системата:

„Днешният форум е още една стъпка в намирането на консенсуса и баланса. Въвеждането на тол системата е не просто едно техническо действие, това е инфраструктурна реформа, която засяга много страни. Тези страни трябва да намерят консенсусния начин за това въвеждане, за да бъде тя ефективна. Разговаряме и от гледна точка на техните искания има чуваемост. Имаме желание за дискусия и да намерим и чуем всички страни и да вървим напред към тази реформа“.

По думите му от гледна точка на техническа готовност системата има такава да работи както с бордови устройства, така и с GPS тракери.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
zeus
1 Отговор
От това, че не работи, загубите сигурно отидоха на милиард лева, сега с новите анекси цената и вече стана 400 милиона, с една дума 1.4 милиарда хвръкнаха...

Коментиран от #2


Оценка:
-0 +5

скептик
2 Отговор

До коментар #1 от "zeus":


Колко още, ще изхвърчат. Като им знаем ''реализма'' на АПИ.

Оценка:
-0 +3

жалко
3 Отговор
АПИ се ръководи от едни феодали с малък мениджърски опит, но за сметка на това дебели дупета. Там всички проекти имам чувството, че ги движат 2ма студенти първи курс, а останалите са калинки прибрани на топло от Бащицата. С тази некадърна, но за сметка на това раздута администрация няма да прокопсаме. Напомня ми за "Може да си грозен, но за сметка на това си ТЪП!".

Оценка:
-0 +4

Домакин
4 Отговор
А пътища за нея ще има ли?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Емил Димитров-Ревизоро
Депутатът от Патриотичния фронт обяснява, защо трябва да се вдигнат заплатите във Висшия съдебен съвет:
Ние там трябва да избере хора с високи морални качества, а не клошари."

Още бисери