Това е един широкоекранен пример за некадърност, невъзможност и непукизъм на държавата да се справя с проблемите. Кметът на Каварна ограничи достъпа до местността Яйлата. Специално трябваше да се уточни, че журналистите са извадени от тази заповед. Държавата щеше да се опита да ограничи достъпа до информация за инцидента. Това заяви в предаването „ЕвроДикоФ“ на Телевизия Евроком журналистът Спас Спасов по повод заседналия товарен кораб в скалите край Яйлата.
Има няколко институции, които се занимават с наблюдение на морски трафик и охрана на границите и нито една не е установила, че корабът е излязъл от траекторията си и се е насочил към българския бряг, добави той.
Спасов допълни, че е била изградена система за наблюдение на българската акватория, струваща милиони, но тя не е засякла кораба. В същото време военните също не са успели, уточни журналистът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пръц
23:31 01.10.2021
2 Кадърност
23:36 01.10.2021
3 Хайл
23:37 01.10.2021
4 пустословие
Коментиран от #16
23:39 01.10.2021
5 222
Това би трябвало да се провери от МА.
Силно се съмнявам че и на брега са спали или са се веселили, но всичко е възможно.
23:40 01.10.2021
6 ГГГГГ
23:56 01.10.2021
7 жжжжжж
Коментиран от #15
00:06 02.10.2021
8 РЕАЛИСТ
.Липса на държавност.
Коментиран от #12
00:17 02.10.2021
9 Подводница
00:37 02.10.2021
10 Държавата
00:39 02.10.2021
11 ДаБе
03:56 02.10.2021
12 slowhand
До коментар #8 от "РЕАЛИСТ":
Само за уточнение, превозваната стока е Карбамид, по-известна като Урея (преди произвеждахме и изнасяхме много такава от Химко Враца). Тя не е класифицирана като опасен товар, за разлика от Амониевия Нитрат (Окисляващи вещества подържащи горенето). Разбира се попадането и в морето в такова количество си еко ктастрофа отвсякъде.Що се отнася до наблюдението на кораба. Връзката се осъществява с Рейдовата кула във Варна, която координира трафика на пристигащи и отплаващи кораби. Не съм сигурен кога точно става това, но със сигурност не го следят още от Украйна. По-скоро е когато наближи Рейда на Пристанище Варна. А как държавните институции реагираха по казуса не ми се говори...
04:37 02.10.2021
13 Спас Спасов!! Има конкретни служби и
05:40 02.10.2021
14 Браво
05:51 02.10.2021
15 Верно
До коментар #7 от "жжжжжж":
11 години управление !Коментиран от #25
06:05 02.10.2021
16 Хан Сол
До коментар #4 от "пустословие":
Почти винаги Груповата отговорност води до лична безотговорност07:11 02.10.2021
17 📌:) Бля
Прозорецът за “падане на времето” е Понеделник и Вторник сутринта до 10/11 часа. Следва силни ветрове до 11ти Октомври.
07:14 02.10.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 big
08:17 02.10.2021
20 big
Коментиран от #22, #23
08:29 02.10.2021
21 1234
Коментиран от #27
08:47 02.10.2021
22 📌: Бля
До коментар #20 от "big":
Дължината на “фрайтъра” Вера Су е 83 м., м/у 15/20% процента от дъното на кораба е акостирало на подводна скала, няма измъкване докато товара не се разтовари, разбира се от специалисти и да бъде дръпнат на буксир. Времето, като метео/прогноза е повече от проблематично, а иначе военните може да си пускат дронове, с две думи, цуг/цванг. Вдигнат ли екипажа на Вера Су на сушата означава допълнителна опасност от разцепване на “фрайтъра”. Единственото е здрави нерви и да се молим за “добра Фортуна”, после всичко останало.09:01 02.10.2021
23 Мастър
До коментар #20 от "big":
Не бъркай паркетните капитани с истинските такива механико! Много пъти съм казвал на разни шефчета или суперчета,какво трябва да направят,за да спася кораба от засядане или излизане от чартър...Коментиран от #24
09:15 02.10.2021
24 big
До коментар #23 от "Мастър":
А колко са истинските? Идиотизма им правеше моя и на машинна команда ад! Без малко да излезем на камъните след Босфора в Черно море, защото капитана и старши помощника правеха лаф моабет, без да обърнат внимание на предупрежденията от турска страна или положението на кораба на радара, да не говорим за един бегъл поглед навън! Или един, който прекара кораба през плиткач, за да икономиса няколко мили и всички цилиндри взеха да духат между глава и втулка!! Случаи колкото искаш, но истината е, че много малко капитани се съобразяваха с мнението на механика и то не българи!10:42 02.10.2021
25 сиси
До коментар #15 от "Верно":
да бойко преди 5месеца изпрати кораба да заседне, правителството е невинно3719:18 02.10.2021
26 Спас Спасов Умник разбирач от Кораби!!
19:44 02.10.2021
27 и Вследствие на 11години
До коментар #21 от "1234":
управление на герб, умнико.09:34 03.10.2021
28 Оставки
07:47 04.10.2021
29 животновъд
22:25 04.10.2021