Last news in Fakti

12 Декември, 2021 20:40 9 226 56

Николай Събев: Мога да изкарам БДЖ на печалба

  • николай събев-
  • бдж-
  • транспорт

Ние искаме да променим нещата в посока всичко, което правим

 Николай Събев: Мога да изкарам БДЖ на печалба - 1
Снимка: БГНЕС

Ние искаме да променим нещата в посока всичко, което правим, да е във фокус на потребителя. Това заяви в студиото на "Говори сега" Николай Събев, номиниран за министър на транспорта в проектокабинета на Кирил Петков.Това ще бъде основният ни приоритет, освен нулевата корупция, тоест тези транспортни услуги трябва да носят висока клиентска удовлетвореност, допълни той.

В коментар за днешния скандал около разследването на голяма сума пари за ЛОТ 5 на АМ "Хемус", Събев заяви:

Трябва да се върнем към това, че нито един човек не е виновен, докато не се докаже от българския съд. Аз искам това да се свършва бързо и ефективно.

Предложеният за министър на транспорта е категоричен, че средната скорост на влаковете у нас трябва да се вдигне до безопасното ниво. За тези, които биха го попитали как ще стане това предвид трасето, Събев заяви:

Нека да направим един одит и да видим как се поддържа жп трасето и защо не се поддържа? Трябва да се включат много усилия в поддръжката на жп пътя, пристанищата, водния път. Ние имаме достатъчно добър бюджет за това. В бизнеса сме свикнали да работим брутално ефективно с ограничени ресурси, така че не е проблем ресурсът. Имаме достатъчно бюджет, имаме достатъчно пари.

България не е бедна държава, а много крадена държава, допълни Събев.

Той се обърна към работещите в сектора.

Тези хора, които могат да работят и имат експертиза, са изключително важни за нас, защото основният проблем в транспорта са кадрите. Ние няма да се затворим, ще предоставим услуги, които ще изискват превозвачите да работят по определен стандарт и от това ще печелят, обясни Събев.

Аз мога да изкарам на печалба всичко, с което се заема. И БДЖ мога, категоричен е Събев.

Аз смятам, че публичният транспорт трябва да бъде на релси. Ако ние успеем да дадем много добро развитие на електрическия транспорт на релси, с това ще отговорим на всички условия на зелената сделка, обясни той.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 42 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Машиниста Кольо

    99 2 Отговор
    БДЖ си беше на печалба преди да се окраде всичко до стотинка....
  • 2 500к

    40 13 Отговор
    И си министър
  • 3 мдаааа

    45 15 Отговор
    Като първо вдигнеш скороста на влаковете , като в Япония , та ни един да не остане ...🤭
  • 4 българин

    59 49 Отговор
    Вярвам на този мъж ,защото той е милионер и не ламти за пари !

    Коментиран от #25, #28, #50

  • 5 нашия

    23 33 Отговор
    то това да изкараш на печалба транспортна компания която оперира на кръстовищщето на света ще да е голям талант и умение ....ша знаиш...!!!!!!!! кого баламосваш ???!!!!

    Коментиран от #8

  • 6 глей а се не пренатегнеш

    41 18 Отговор
    Можеш , можеш , то и ЕКОНТ- о така с вдигане на цената , голям тарикатлък ще знаеш това , ама ще има ли кой да се вози у БДЖ-то е друга тема.

    Коментиран от #16

  • 7 Тома

    54 13 Отговор
    БДЖ е държавна касичка от която най много се краде от гладни нещастници станали министри.Г-н Събев е оправен мъж който се е доказал и ще го направи
  • 8 Oki

    17 6 Отговор

    До коментар #5 от "нашия":

    "Кръстовището на света" - без коментар .
  • 9 Чувал съм

    45 2 Отговор
    от човек работил в БДЖ,че има дългосрочен план за съсипване и впоследствие приватизиране на БДЖ.
    Инфраструктурата си я има.
    Апетитна държавна фирма,следват Български пощи и т.н

    Коментиран от #49

  • 10 Стига глупости

    25 41 Отговор
    A пък ние можем да докараме еконт до фалит като започнем да го бойкотираме! Ще видиш кон боб яде ли и кое е истинското мнозинство в България, долен олигарх!

    Коментиран от #23

  • 11 Напълно

    36 5 Отговор
    е възможно ! Имаш потенциал и успех ! А грабителите на съд !
  • 12 Варна

    24 16 Отговор
    Да се говори наизуст, преди да си опознал реалното състояние е сигнал, който не вдъхва особено доверие...
  • 13 Орел

    40 5 Отговор
    Никой няма да те остави на мира да го направиш. Да фалира Лукойл и автобусите? А тираджиите и всевъзможни "превозвачи"? Та те толкова години се мъчат и релсите да махнат.
  • 14 Асен фалита

    7 14 Отговор
    Тоя подлизурко на Нап ли бе? Тия от едно време докладват всичко на Нап, хиляди обикновено хора изгоряха.Сега с културиста шеф едва ли някой ще ги използва!
  • 15 един от многото

    23 0 Отговор
    Не съм сигурен , но пътнически превози , трудно се печели от тях и повечето са на държавни дотации.
  • 16 Няма логика

    22 5 Отговор

    До коментар #6 от "глей а се не пренатегнеш":

    в твърденията ти - ЕКОНТ е частна фирма в конкурентна среда - ако не дава услуга, съответна на цената, коткуренцията ще я задуши - докато БДЖ е държавна компания и монополист в пътническите превози по релси на междуселикщно ниво, а и изпълнява социални функции /ученици, студенти, пенсионери ... се двежат с по 50% намаления/.Изявлението на новия министър е много смело, но осъществимо - при добра и компетентна работа и оптимизиране на графици, условия на пътуване,личен състав и условия за товародателите. Демек - с вдигане на цени няма как да стане, искат се нови подходи.

    Коментиран от #30

  • 17 Смешник

    16 14 Отговор
    Гледай си еконта, че Speedy идва с 200!
  • 18 нннн

    25 1 Отговор
    БДЖ и досега си беше на печалба за някои хора.
  • 19 123

    4 9 Отговор
    Мда в момента БДЖ е по скоро социална услуга. Ако я изкараш на печалба вече няма да е социална услуга. Стиска ли му да го изгонят с камъни?
  • 20 asd

    7 8 Отговор
    Ганьовците още не знаят къде се намират... ХАХАХАХАХААХАХАХАХАХАА!
    Вместо да строят ЖП линии, те още си бъркат в носовете и гледат само откъде да крадат.
    За някакви виртуални "печалби" дърдорят даже ...

    Коментиран от #34

  • 21 бананова република

    12 9 Отговор
    Тоя министър на транспорта само в България и Африка го има! "Конфликт на интереси" май нищо не значи за миналите покрай Харвард!
  • 22 Край

    22 4 Отговор
    БДЖ е обречено на печалба. Със забраната на двг колите а после и автобусите хората ще се качат на влака. С качването на цените на горивата тировете ще изчезнат - всичко на влака. Екологично. България тъкмо ще построи магистралите и те вече няма да трябват - бъдещето е на ж.п. транспорта.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 За протокола

    12 4 Отговор
    Като го слушам този на Еконт, всичко е много лесно.
    Ама то така излиза, че и шаха е най-лесната игра - взимаш му царя на противника и печелиш!
  • 25 Баба Яга

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "българин":

    Хубаво е да се вярва в нещо, но франсетата имат една поговорка- апетитът идва с яденето.

    Коментиран от #35

  • 26 Спиди

    6 7 Отговор
    Никакъв еконт,повече- фалит за тоя чугун.
  • 27 питам се

    15 0 Отговор
    питам се как ще спреш кражбата на нафта.
    И gps им слагаха и не става.
    Питам се също как ще спреш нелегалите от Ихтиман до София
    успех...

    Коментиран от #32

  • 28 ИМПЕРИАЛИСТ

    10 2 Отговор

    До коментар #4 от "българин":

    "Гърло дъно няма" (Българска Народна поговорка)
  • 29 ИМПЕРИАЛИСТ

    10 6 Отговор
    Министърът е пълен лаик...Всеки елемент от ЖП пътя се проектира за определена скорост, надвишаването на която води до катастрофи като тази на гара Хитрино!

    Коментиран от #38

  • 30 ИМПЕРИАЛИСТ

    3 6 Отговор

    До коментар #16 от "Няма логика":

    БДЖ е фирма с дълга история и развитие, всички възможности за оптимизиране са изстискани до стотинка...Този байчо още живее с комсомолските си лозунги.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Оги

    16 0 Отговор

    До коментар #27 от "питам се":

    Като се мине на ток. Ток се краде по-трудно в туби от нафта.
  • 33 Otoplitel

    10 0 Отговор
    Абсолютно сте прав Г-н Събев.Бих се радвал да разбера как и от КОЙ едно свръх богато предприятие/институция беше превърнато в просяк.Много разчитам на Вас да наблегнете на ЕНРГИЙНАТА ефективност.Никъде няма компенсация на реактивната енергия.Огромни територии /включително покривите на халетата/ са подходящи за производство на зелена енергия.Така ще се реши проблемът с отоплението на работните места и ще се намали рязко потреблението на ел.енергия.Условията на труд са ужасяващи.Дано да намерите кадърни и честни кадри.
  • 34 ASD

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "asd":

    Объркал си се, синьо-зеленият ти хелекторат си береше жилязу от там, а като бонус трошеше мотрисите.
  • 35 Затова ли

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Баба Яга":

    За 10 години станахте тулупи.
  • 36 Съби

    7 2 Отговор
    Кольо,гледай си частната фирма Еконт и БРП Русе и не се тикай в БДЖ-твърде голяма лъжица е за твоите уста-за високи скорости в БДЖ трябват огромни капиталовложения за подвижен състав и преди всичко за национална ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА с които България не разполага и няма финансов ресурс за това!

    Коментиран от #41

  • 37 Събю

    4 1 Отговор
    Влаковете ши фъркат с 200 по завоите
  • 38 Otoplitel

    9 1 Отговор

    До коментар #29 от "ИМПЕРИАЛИСТ":

    Не е ли време да се потърси сметка от всички в инвестационния процес.Инвеститор,Проектант,Строител,Контрол.Има ясни стандарти в ЕС как и къде се инвестира,проектира и строи.Къде в света ЖП транспорта се движи с 40 км.И да не би да се вложиха малко пари в обновяване и реиновиране на железния път от ЕС и бюджета.Колко началници в БДЖ се опитаха да го ликвидират,за просперира автобусноят транспорт.

    Коментиран от #55

  • 39 Дааа

    15 0 Отговор
    Трябва да започне от "колегата" си частник и бивш министър Вилхем Краус. Той съсипа БДЖ заради автобусната си фирма и т.н. ката премахна врзъките на бързите с пътническите влакове във възловите гари. А сега фирмите на ДПС пимк мимк съсипват товарните превози. В управата на БДЖ има лоби на "нашите" хора. Колко се борих за да има приходи БДЖ, а то след като дам предложение за работата, на другия ден частника беше готов с контра предложения и така.... съсипват БДЖ.

    Коментиран от #46

  • 40 истината

    15 0 Отговор
    "България не е бедна държава, а окрадена държава" - тези думи пръв ги каза Асен Василев и е прав. Пари има, но много се крадеше по времето на герберите. Не се правеха дълбоки реформи години наред, за да продължи по-дълго краденето. Дори си гласуваха закони, за да се улеснят.
  • 41 Даааа

    4 2 Отговор

    До коментар #36 от "Съби":

    Нема страшно. Сега ще кандидатстваме за едни 15-20 млрд. кредитче и ще оправим линиите за нула време... И почваме да летим по релсите... София-Бургас има-нема 2 часа.... Самолет на релси, бате... Ако не ги "наберат" виолетовите, разбира се...:))))
  • 42 истината

    7 0 Отговор
    В Германия пътувах с влак, който се движеше с 230 км/ч.
  • 43 реш

    8 0 Отговор
    А едно време имахме влак от България до ГДР.
  • 44 Събьо

    0 3 Отговор
    С тази инфраструктура и и техника може само влакче на ужаса да направиш - ама няма нища и от това може да се печели .......
  • 45 Перо

    0 1 Отговор
    По изказа на тоя министър разбирам, че нещо не е в ред! Говори пълни глупости и не реални и осъществими неща, вече се съмнявам,че биографията и дейността му е реално негова.
  • 46 А да ти кажа

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Дааа":

    КОЙ съсипа колетните превози на БДЖ. Баш ЕКОНТ/Спиди и подобни лобита! Навремето 20 кила, метър кашон БДЖ го возеше за 5 лв. от "София до Кардам". Сега г-н Събев за толкова и писъмце не препраща - минимум 7чка за пликченце! А и друг е въпросът, че камионите му са в групата на ежедневните, брутални нарушители на 561 в едно с ПИМК, БИОМЕТ, Вили Бетц, НН, Алекс Ок и всички останали превозвачи от вътрешните логистични линии! Поввчето българи и идея си нямат в каква оср.н. утопийка живуркат. Транспортът е само един от показателите, ПОКАЗВАЩ, както се приключва една пророческа песен от демократичната зора, че "промяна не може да има"!!! Всякакви такива хора с власт само утвърждават престъпното си благоденствие под закрилата на закона.
  • 47 Госあ

    8 0 Отговор
    София - Пловдив спокойно може да взема за 2ч и 15 минути и това да закрие автобусите на доганя.
  • 48 Вярвам му

    8 0 Отговор
    БДЖ беше умишлено съсипано, през последните 30 г. Политиката беше в интерес на транспортните превозвачески фирми, автобусни и товарни. Този човек изглежда почтен и можещ, дано да го възроди отново. При добър жп транспорт ще се намали трафика по магистралите и пътищата което е от полза за всички.
  • 49 Анонимен

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Чувал съм":

    Български пощи вече е частна.
  • 50 Колко наивно!

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "българин":

    Седемгодишно дете ли си?
  • 51 Митев

    5 0 Отговор
    Ако искаш да ускориш нещата,качи товарните камиони на влакови Композиции(от граница до граница изход),така ще запазим пътищата и намалим катастрофите, фериботите да работят на пълни обороти,а митниците да ловят контрабандата вътре в страната (по време на движение) така ще намалят катастрофите и стига сме се дебнали с катаджиите (предпоставка за катастрофи е),още нещо пътните знаци са така поставени за да объркват (пренаредете ги изцяло).......
  • 52 Админ

    3 0 Отговор
    В цял свят развиват жп транспорта, нова инфраструктура, най-сигурен транспорт, а тука ганя 30 г ни убеждава че бдж е на загуба.Умишлено съсипван сектор, в интерес на всякакви транспортни фирмички.
  • 53 Радан

    2 0 Отговор
    ПУСНЕТЕ БДЖ ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ И СПРЕТЕ ТИРОВЕТЕ ПРЕЗ СЕЛАТА УЖАС Е НЯМА ГО НИКЪДЕ ПО СВЕТА А ЖП ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ Е ПО ЕКОЛОГИЧЕН И ПО ЕВТИН ТРАСПОРТ 1000 ПЪТИ СТИГА С ТАЯ ТИРАДЖИЙСКА МАФИЯ СЪСИПАХА ВСИЧКИ НАПРАВЕНИ ПЪТИЩА В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 5-6 ГОДИНИ А ЗАСРАМЕТЕ СЕ
  • 54 Гост

    0 0 Отговор
    жп транспортът бил най-сигурния, най-екологичния, най-най ... с голямо бъдеще. Може и така да е. Но с този транспорт забравете за срок на доставката (важи за Европа, не само за България). Движението е по 1 релсов път (или 2), който или е в ремонт, или се е случило нещо, или не знам си кво си...
  • 55 ИМПЕРИАЛИСТ

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Otoplitel":

    Не знам какво се случва, но като гледам обновените Ж.П. трасета тръпки ме побиват от...многото некадърни проектантски решения, а мудното и бавно изпълнение е под всяка критика. Мисля, че има тотален дефицит на кадри.
  • 56 Кого се опитваш да баламосваш, ти

    0 0 Отговор
    ние не сме твои служители, на които подхвърляш жалки стотинки.И служители и клиенти бягат от тебе. Всяваш страх у хората само с външния си вид. Таксите ги направи непоносими за обикновения човек, а сега намери хора , на които плати, за да си купиш министерски пост.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове