Ние искаме да променим нещата в посока всичко, което правим, да е във фокус на потребителя. Това заяви в студиото на "Говори сега" Николай Събев, номиниран за министър на транспорта в проектокабинета на Кирил Петков.Това ще бъде основният ни приоритет, освен нулевата корупция, тоест тези транспортни услуги трябва да носят висока клиентска удовлетвореност, допълни той.
В коментар за днешния скандал около разследването на голяма сума пари за ЛОТ 5 на АМ "Хемус", Събев заяви:
Трябва да се върнем към това, че нито един човек не е виновен, докато не се докаже от българския съд. Аз искам това да се свършва бързо и ефективно.
Предложеният за министър на транспорта е категоричен, че средната скорост на влаковете у нас трябва да се вдигне до безопасното ниво. За тези, които биха го попитали как ще стане това предвид трасето, Събев заяви:
Нека да направим един одит и да видим как се поддържа жп трасето и защо не се поддържа? Трябва да се включат много усилия в поддръжката на жп пътя, пристанищата, водния път. Ние имаме достатъчно добър бюджет за това. В бизнеса сме свикнали да работим брутално ефективно с ограничени ресурси, така че не е проблем ресурсът. Имаме достатъчно бюджет, имаме достатъчно пари.
България не е бедна държава, а много крадена държава, допълни Събев.
Той се обърна към работещите в сектора.
Тези хора, които могат да работят и имат експертиза, са изключително важни за нас, защото основният проблем в транспорта са кадрите. Ние няма да се затворим, ще предоставим услуги, които ще изискват превозвачите да работят по определен стандарт и от това ще печелят, обясни Събев.
Аз мога да изкарам на печалба всичко, с което се заема. И БДЖ мога, категоричен е Събев.
Аз смятам, че публичният транспорт трябва да бъде на релси. Ако ние успеем да дадем много добро развитие на електрическия транспорт на релси, с това ще отговорим на всички условия на зелената сделка, обясни той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Машиниста Кольо
20:42 12.12.2021
2 500к
20:43 12.12.2021
3 мдаааа
20:44 12.12.2021
4 българин
Коментиран от #25, #28, #50
20:45 12.12.2021
5 нашия
Коментиран от #8
20:46 12.12.2021
6 глей а се не пренатегнеш
Коментиран от #16
20:47 12.12.2021
7 Тома
20:50 12.12.2021
8 Oki
До коментар #5 от "нашия":
"Кръстовището на света" - без коментар .20:53 12.12.2021
9 Чувал съм
Инфраструктурата си я има.
Апетитна държавна фирма,следват Български пощи и т.н
Коментиран от #49
20:56 12.12.2021
10 Стига глупости
Коментиран от #23
20:57 12.12.2021
11 Напълно
21:03 12.12.2021
12 Варна
21:04 12.12.2021
13 Орел
21:05 12.12.2021
14 Асен фалита
21:13 12.12.2021
15 един от многото
21:14 12.12.2021
16 Няма логика
До коментар #6 от "глей а се не пренатегнеш":
в твърденията ти - ЕКОНТ е частна фирма в конкурентна среда - ако не дава услуга, съответна на цената, коткуренцията ще я задуши - докато БДЖ е държавна компания и монополист в пътническите превози по релси на междуселикщно ниво, а и изпълнява социални функции /ученици, студенти, пенсионери ... се двежат с по 50% намаления/.Изявлението на новия министър е много смело, но осъществимо - при добра и компетентна работа и оптимизиране на графици, условия на пътуване,личен състав и условия за товародателите. Демек - с вдигане на цени няма как да стане, искат се нови подходи.Коментиран от #30
21:18 12.12.2021
17 Смешник
21:19 12.12.2021
18 нннн
21:24 12.12.2021
19 123
21:35 12.12.2021
20 asd
Вместо да строят ЖП линии, те още си бъркат в носовете и гледат само откъде да крадат.
За някакви виртуални "печалби" дърдорят даже ...
Коментиран от #34
21:36 12.12.2021
21 бананова република
21:40 12.12.2021
22 Край
21:49 12.12.2021
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 За протокола
Ама то така излиза, че и шаха е най-лесната игра - взимаш му царя на противника и печелиш!
22:02 12.12.2021
25 Баба Яга
До коментар #4 от "българин":
Хубаво е да се вярва в нещо, но франсетата имат една поговорка- апетитът идва с яденето.Коментиран от #35
22:11 12.12.2021
26 Спиди
22:12 12.12.2021
27 питам се
И gps им слагаха и не става.
Питам се също как ще спреш нелегалите от Ихтиман до София
успех...
Коментиран от #32
22:27 12.12.2021
28 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #4 от "българин":
"Гърло дъно няма" (Българска Народна поговорка)22:35 12.12.2021
29 ИМПЕРИАЛИСТ
Коментиран от #38
22:39 12.12.2021
30 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #16 от "Няма логика":
БДЖ е фирма с дълга история и развитие, всички възможности за оптимизиране са изстискани до стотинка...Този байчо още живее с комсомолските си лозунги.22:45 12.12.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Оги
До коментар #27 от "питам се":
Като се мине на ток. Ток се краде по-трудно в туби от нафта.22:59 12.12.2021
33 Otoplitel
23:01 12.12.2021
34 ASD
До коментар #20 от "asd":
Объркал си се, синьо-зеленият ти хелекторат си береше жилязу от там, а като бонус трошеше мотрисите.23:02 12.12.2021
35 Затова ли
До коментар #25 от "Баба Яга":
За 10 години станахте тулупи.23:05 12.12.2021
36 Съби
Коментиран от #41
23:05 12.12.2021
37 Събю
23:05 12.12.2021
38 Otoplitel
До коментар #29 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Не е ли време да се потърси сметка от всички в инвестационния процес.Инвеститор,Проектант,Строител,Контрол.Има ясни стандарти в ЕС как и къде се инвестира,проектира и строи.Къде в света ЖП транспорта се движи с 40 км.И да не би да се вложиха малко пари в обновяване и реиновиране на железния път от ЕС и бюджета.Колко началници в БДЖ се опитаха да го ликвидират,за просперира автобусноят транспорт.Коментиран от #55
23:15 12.12.2021
39 Дааа
Коментиран от #46
23:21 12.12.2021
40 истината
23:45 12.12.2021
41 Даааа
До коментар #36 от "Съби":
Нема страшно. Сега ще кандидатстваме за едни 15-20 млрд. кредитче и ще оправим линиите за нула време... И почваме да летим по релсите... София-Бургас има-нема 2 часа.... Самолет на релси, бате... Ако не ги "наберат" виолетовите, разбира се...:))))23:45 12.12.2021
42 истината
00:11 13.12.2021
43 реш
00:12 13.12.2021
44 Събьо
00:19 13.12.2021
45 Перо
01:10 13.12.2021
46 А да ти кажа
До коментар #39 от "Дааа":
КОЙ съсипа колетните превози на БДЖ. Баш ЕКОНТ/Спиди и подобни лобита! Навремето 20 кила, метър кашон БДЖ го возеше за 5 лв. от "София до Кардам". Сега г-н Събев за толкова и писъмце не препраща - минимум 7чка за пликченце! А и друг е въпросът, че камионите му са в групата на ежедневните, брутални нарушители на 561 в едно с ПИМК, БИОМЕТ, Вили Бетц, НН, Алекс Ок и всички останали превозвачи от вътрешните логистични линии! Поввчето българи и идея си нямат в каква оср.н. утопийка живуркат. Транспортът е само един от показателите, ПОКАЗВАЩ, както се приключва една пророческа песен от демократичната зора, че "промяна не може да има"!!! Всякакви такива хора с власт само утвърждават престъпното си благоденствие под закрилата на закона.07:17 13.12.2021
47 Госあ
07:57 13.12.2021
48 Вярвам му
08:45 13.12.2021
49 Анонимен
До коментар #9 от "Чувал съм":
Български пощи вече е частна.08:54 13.12.2021
50 Колко наивно!
До коментар #4 от "българин":
Седемгодишно дете ли си?09:44 13.12.2021
51 Митев
10:29 13.12.2021
52 Админ
09:14 14.12.2021
53 Радан
22:27 14.12.2021
54 Гост
22:46 14.12.2021
55 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #38 от "Otoplitel":
Не знам какво се случва, но като гледам обновените Ж.П. трасета тръпки ме побиват от...многото некадърни проектантски решения, а мудното и бавно изпълнение е под всяка критика. Мисля, че има тотален дефицит на кадри.22:49 14.12.2021
56 Кого се опитваш да баламосваш, ти
21:32 17.12.2021