Кандидатът за министър на транспорта и съобщенията Николай Събев е една от новите за политиката личности, които са част от предложението за правителство с мандата на "Продължаваме промяната". Събев очерта приоритетите си на поста и перспективите пред новата власт по този начин, съобщи БНР.
"Най-належащо - веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта до нивото на безопасна скорост. Веднага. За да имаме оферта към потребителите, за да бъде привлекателно, трябва да вдигнем скоростта. Абсолютно съм убеден, че ще успеем, защото всички условия за това да имаме нова, нормална държава и ускорение в икономиката са налице. Обществото има такива очаквания, имаме и обществената подкрепа", каза Николай Събев.
Той е роден през 1960 г.. Завършил е Висшето военноморско училище и Университета за национално и световно стопанство. Създател е на куриерската фирма "Еконт", а в края на социализма е бил търговски директор на държавното предприятие "Параходство Българско речно плаване".
Събев влезе в политиката през депутатските листи на Продължаваме промяната, като в рамките на бъдещ кабинет е част от квотата на мандатоносителя.
След официалното им представяне, той и останалите предложени членове на евентуално редовно правителство проведоха първата си среща в пълен състав в една от залите на парламента. Тя продължи повече от час и половина като на нея са били разисквани първите действия на правителството след избирането му от парламента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Васко от БДЖТП ЕАД
Коментиран от #95
21:28 11.12.2021
2 българин
Коментиран от #40, #75
21:28 11.12.2021
3 Ценител
21:28 11.12.2021
4 ццц
Коментиран от #23
21:29 11.12.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Комунига куриер
Коментиран от #11
21:29 11.12.2021
7 Напред
21:30 11.12.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ха ха хааа
21:30 11.12.2021
10 Стрелочник от запаса на ДСО БДЖ
21:31 11.12.2021
11 СвръхАз
До коментар #6 от "Комунига куриер":
Какво е оправил бую бе? Ти на влак откога не си се качвал?Коментиран от #15
21:32 11.12.2021
12 Да потрием
Коментиран от #16
21:32 11.12.2021
13 истина е
Коментиран от #73
21:32 11.12.2021
14 Бойкот
21:33 11.12.2021
15 Комунига куриер
До коментар #11 от "СвръхАз":
Говорим за товарните влакове, иначе никой друг не се качва на влак и събев не се е качвал на влак повярвай ми!Коментиран от #29
21:37 11.12.2021
16 Абе ,
До коментар #12 от "Да потрием":
ШНУР ЗА ФАТКИ ..Коментиран от #27
21:42 11.12.2021
17 нищо не става от тоя
Коментиран от #51, #54, #92
21:42 11.12.2021
18 С по-висока скорост
21:43 11.12.2021
19 Ти друго
21:44 11.12.2021
20 ЕКОНТ
21:45 11.12.2021
21 Русе бг
21:46 11.12.2021
22 Срам нямат
Коментиран от #43, #76, #94
21:46 11.12.2021
23 Събев
До коментар #4 от "ццц":
Ште стане първи за смях ...той вече е!21:47 11.12.2021
24 АЗ ПОДМЯНАТА
21:48 11.12.2021
25 6969
21:51 11.12.2021
26 БРАВО ОЩЕ УТРЕ ПОРЪЧВАМЕ ВЛАК СТРЕЛА
Коментиран от #30
21:51 11.12.2021
27 То треве
До коментар #16 от "Абе ,":
Голяяям шнурррр21:53 11.12.2021
28 аааа
21:53 11.12.2021
29 т-п трол гербав
До коментар #15 от "Комунига куриер":
Да, боко оправи товарните превози... БДЖ вместо да е монополист, продаде на безценица локомотиви на ПИМК и разни други смукачи, за да могат сега да са им конкуренция и парите да отиват директно в чекмеджето на вожда!Коментиран от #35, #46
21:53 11.12.2021
30 ДЯВОЛ СЪМ И ЧАКАМ ВЛАКА ДАНО НЕ ДОЙДЕ
До коментар #26 от "БРАВО ОЩЕ УТРЕ ПОРЪЧВАМЕ ВЛАК СТРЕЛА":
ЧЕ ТЕ ХОРАТА ОЩЕ НЕ СА УМРЯЛИ АМА АКО СЕ ПОЗАСИЛЯТ АЗ ЩЕ ГИ СПРА21:55 11.12.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 трябва да се вдигне
21:56 11.12.2021
33 Bulava
21:56 11.12.2021
34 Милиарди
21:57 11.12.2021
35 Bulava
До коментар #29 от "т-п трол гербав":
Не е верно това БДЖ печели повече от такси на товарните превози.Нещо не си наясно майКоментиран от #53
21:58 11.12.2021
36 Съби
21:58 11.12.2021
37 ЕКОНТ
Коментиран от #44
22:00 11.12.2021
38 Аноним
22:01 11.12.2021
39 6969
22:01 11.12.2021
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Дилдо
Коментиран от #77
22:03 11.12.2021
42 Еми
22:04 11.12.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Аноним
До коментар #37 от "ЕКОНТ":
Пълен майтап са всички но както казва Бойко нека Ицо хазарта да ви направи път нека им на простите бг та22:04 11.12.2021
45 Механик
- С какво можем да направим нашият продук по-ефикасен?
-Господин директор! Нашият продукт е ефикасен на 100%!
Диркторът:
- Тогава ще му сменим името! Нека е "парацетаМАКС"!
-----------
Та и тоя измекяр! Ще повишава скоростта! Ма, мили, ма оправи се със структурите, с бюрокрацията, с остарелите влакове и релсови пътища първо!
Той ми тръгнал да повишава скоростта!?
Все едно при нашите шосета да търсиш проблема в максималната скорост на Ферарри.
Абсолютни калинки и службогонци!
Тиквата може и да му се размине линчуването, ама за тия е сигурно, че ще бъдат ТРИЧАНИ по стара, българска традиция!
22:05 11.12.2021
46 Че си т-п ,
До коментар #29 от "т-п трол гербав":
е верно ...чесно22:06 11.12.2021
47 Бул
22:11 11.12.2021
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Пууф-Пааф
22:13 11.12.2021
50 Госあ
22:14 11.12.2021
51 Че БДЖ
До коментар #17 от "нищо не става от тоя":
"печели" от товарните в сравнение с пътническите, е вярно. Но дали печели наистина? Аз пътувам предимно с влак и имам достатъчно наблюдения - например по втора линия за цялото пътуване от София до Варна я срещнем товарен влак на БДЖ, я не...А графиците на пътнически превози са лошо направени - неудобни часове на тръгване и пристигане, лоши връзки, лоши усровия на пътуване... Ами това е ГЕРБ - за десетина години "пътуването" на БДЖ е в посока към закриване... А заритането по "съкращаване" на времепътуването с няколко минути /както се опитваше да прави Николайчо цариста/ няма никакъв смисъл, ако условията за пътниците са лоши. Обобщавам - нужни са добри вагони, здрав път, отлична организация...Коментиран от #55
22:14 11.12.2021
52 Перо
22:17 11.12.2021
53 т-п трол гербав
До коментар #35 от "Bulava":
Печели повече, щото умишлено не са конкурентни на пазара на товарни превози. Прочети какво съм писал в 17-ти коментар. Преди умишлено бавеха товарите за да лапат тировете, а сега подадоха за без парилокомотиви на ПИМК, Булмаркет и други тарикати свързани с боко и доган, които организират добре товарните превози и печелят. Много ясно, че като има повече превози, инфраструктурата ще печели повече, ама това е за сметка на БДЖ товарни, които лапат мухи умишлено. Аре в затвора, гербави крадци!22:19 11.12.2021
54 Пишеш нелепици
До коментар #17 от "нищо не става от тоя":
-първо -пише се "прекачване", прикачването е друга дейност; второ - практика е , ако има пътници за връзка и идващият влак е закъснял, другият да чака - и трето -прИкачването на товарни вагони към пътнически се нарича"смесен влак", отдавна в България такива няма - питай разбиращите защо. Проблемите на БДЖ са от друго естество - започнаха от Краус /Бог да го прости, беше министър на транспорта от СДС/ - ,продължиха при Симеон и Николайчо, дето купи едни несъстоятелни дизелови мотриси /за сведение - повечето вече не се движат, а съветските /!/ електрички серия 32 и33 от 70-те можеш да ги срещнеш.../- и се задълбочиха при ГЕРБ.Коментиран от #57, #67
22:23 11.12.2021
55 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #51 от "Че БДЖ":
...."другари, дайте да дадем!" Много популярен призив през соца.22:24 11.12.2021
56 русенец
Eто откъде е първия мильон.
22:25 11.12.2021
57 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #54 от "Пишеш нелепици":
Това което сте написал за прекачването са нелепици...Купи си билет от Велинград до Пловдив или София и като закъснее теснолинейката на гара Септември, както редовно става, виж какво ще ти се случи...22:32 11.12.2021
58 Приемам репликата
До коментар #48 от "Срам нямат":
ни за "летенето" за ирония, успял си... А товарни влакове по-скоро няма - попътувай малко, виж коловозното развитие на гарите - това и косвено, и пряко говори за интензивно движениеНЯКОГА. Например - защо тировете не се качват на влакове от граница до граница, стара идея - даже има и изграден терминал? А сега задръстват шосетата, катастрофи, замърсяване... Въпрос на интереси! Някога БДЖ возеше колетни пратки и поща- после се отказа/?/ от тях - кой ги пое? Рошите графици принуждават хората да пътуват с автобуси - вместо да се оптимизират определени маршрути със значителен пътникопоток /например София -Габрово, Варна - Силистра и под./22:33 11.12.2021
59 Gost
22:35 11.12.2021
60 4766
В социализма, който е завършил ВВМУ Варна има задължителен период от 10 години като военен.
Но не като директор на речно плаване Русе.
Мирише...
Коментиран от #71
22:36 11.12.2021
61 Факт
22:45 11.12.2021
62 Бизнесмен
Коментиран от #68
22:45 11.12.2021
63 jorj
22:46 11.12.2021
64 ха сега де
22:48 11.12.2021
65 Обикновен пътник
22:52 11.12.2021
66 Факт
22:56 11.12.2021
67 Ти пишеш нелепици
До коментар #54 от "Пишеш нелепици":
Всичко, което съм написал, е на база личенопит от пътувания с БДЖ и разговори с жпейци. Не говоря за забавяния на влака, а за умишлено разминаване в разписанията за да изпуснеш прекачването за 20- 30 мин. и да хванеш рейса. Или пък неудобни разписания за да не можеш за един денда отидеш до някъде да си свршиш работа и да се върнеш. А смесените влакове не са моя измислица, а на държави, отдавна работещи на пазарен принцип с цел минимални разходи и конкурентоспособност.22:56 11.12.2021
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Истината
Коментиран от #80
22:59 11.12.2021
70 Колкото по-висока
23:05 11.12.2021
71 Първо е плавал като
До коментар #60 от "4766":
Капитан на Димитър Благоев до Виена и обратно.23:09 11.12.2021
72 Георги v.
23:15 11.12.2021
73 ганев
До коментар #13 от "истина е":
АБЕ НЕГРАМОТНИЦИ КОИ КУПИ МОТРИСИ СИМЕНС23:15 11.12.2021
74 ОЩЕ В СЛЕДВАЩАТА ГАДИНА СКОРОСТА МОЕ ДА
23:34 11.12.2021
75 козяк-волуяк товарен влак
До коментар #2 от "българин":
Този мъж може да ускори доставките на вазелин за содомити като теб! Нищо друго обратнитий!23:43 11.12.2021
76 аллоооууууу
До коментар #22 от "Срам нямат":
Ти кога си виждал за последно влак, бе безпишковец ?!? Не те питам да си се качвал!Коментиран от #83
23:47 11.12.2021
77 Оги
До коментар #41 от "Дилдо":
И как по-конкретно ще краде? Може ли да уточниш? Пичът е мултимилионер така или иначе, но жестоко ме интересува да ни открехнеш, как точно ще краде.00:01 12.12.2021
78 БЕЗ
00:05 12.12.2021
79 Селчо костов
00:21 12.12.2021
80 Селчо костов
До коментар #69 от "Истината":
Има и по бавен,един път пътувах от Крайова(Румъния) до Видин няма и 90 км над три часа,влака беше нов Сименс може да развива над 200 в час но трасето не позволява.Беше адски студ вътре парното на макс а умираш от студ,навън сигурно беше минус 15 По някое време машиниста ми разреши да пъша във влака.Накрая и митническа проверка на видин.После още теи часа и половина от видин до монтана.Но ми остана един спомен00:35 12.12.2021
81 Машинист
Влаковете мръсни, стари и празни, тоя ще "вдига" скоростта по разбитите 50 годишни ЖП релси.
Само е подготвил "проект" за поредно точене на държавна пара.
01:13 12.12.2021
82 Факт
01:25 12.12.2021
83 Голям маркуч
До коментар #76 от "аллоооууууу":
Даже не знам какво 22 е писал и не ме интересува, отговарям ти заради просташкия ти език, макар че не трябва да се отговаря на хора, на които само размера на чуждите пениси е им в главата!01:36 12.12.2021
84 Станислав
02:02 12.12.2021
85 БОРУНА ЛОМ
02:18 12.12.2021
86 Още една червена акула
03:37 12.12.2021
87 ЗДРАВ. ПРАВ. КУРАФ..
03:50 12.12.2021
88 Транспарант
03:56 12.12.2021
89 big
09:21 12.12.2021
90 scott
Уволрнен си еконтист!
Проблемът е, че ЖП се ползва от най-ниските соцялни класи и вътре важат техните правила.
Министърчето, айде да се повозиш карлово-розино? Или за по-шокиращо София- ихтиман.
Създаде се мнението, че висшата класа пътува с автомобил, срадната с рейсове а в жп-то: цигани и откачалки, толкова бедни, че немат дори бмв от 3 хилки парчето.
Кво ше правиш, когато ти здънат маане4та у вагонът?! Или почнат да си викат, може сбиване......
ЛАПАЙ ПЛУВКААТ, ЕКОНТИСТ
09:26 12.12.2021
91 Рокендрол
11:50 12.12.2021
92 Гената
До коментар #17 от "нищо не става от тоя":
Няма как да не се съглася с тебе, но защо постът ти е така озаглавен ? Точно Събев е човек доказващ през целия си трудов път, че може да прави нещата да се сбъдват !!! И не защото е русенец и с моряшка душа, но нека в бъдещата му стратегия да намери вясто и речния пътнически транспорт. Придунавските общини са пресечна точка на атомната енергетика, мощното земеделие, индустрията и търговията на България. Недалновидно е заради Бойковия гол инат да се тури чертата на тази част от страната. Събев, знаеш прекрасно, че е в десетки пъти по-евтино да съживим корабоплаването, отколкото бойковите небъдници - да пробива Рила и Пирин за хатъра на гърци и софиянци !11:54 12.12.2021
93 ЖПвоин
13:05 12.12.2021
94 Баба Яга
До коментар #22 от "Срам нямат":
Малеее, ц,ц,ц!22:30 12.12.2021
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 кочо
05:18 09.01.2022