Last news in Fakti

11 Декември, 2021 21:25 8 375 96

Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на ЖП транспорта

  • николай събев-
  • влак-
  • транспорт

Абсолютно съм убеден, че ще успеем, защото всички условия за това да имаме нова, нормална държава и ускорение в икономиката, са налице, заяви бъдещият транспортен министър

Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на ЖП транспорта - 1
Снимка: БГНЕС

Кандидатът за министър на транспорта и съобщенията Николай Събев е една от новите за политиката личности, които са част от предложението за правителство с мандата на "Продължаваме промяната". Събев очерта приоритетите си на поста и перспективите пред новата власт по този начин, съобщи БНР.

"Най-належащо - веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта до нивото на безопасна скорост. Веднага. За да имаме оферта към потребителите, за да бъде привлекателно, трябва да вдигнем скоростта. Абсолютно съм убеден, че ще успеем, защото всички условия за това да имаме нова, нормална държава и ускорение в икономиката са налице. Обществото има такива очаквания, имаме и обществената подкрепа", каза Николай Събев.

Той е роден през 1960 г.. Завършил е Висшето военноморско училище и Университета за национално и световно стопанство. Създател е на куриерската фирма "Еконт", а в края на социализма е бил търговски директор на държавното предприятие "Параходство Българско речно плаване".

Събев влезе в политиката през депутатските листи на Продължаваме промяната, като в рамките на бъдещ кабинет е част от квотата на мандатоносителя.

След официалното им представяне, той и останалите предложени членове на евентуално редовно правителство проведоха първата си среща в пълен състав в една от залите на парламента. Тя продължи повече от час и половина като на нея са били разисквани първите действия на правителството след избирането му от парламента.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васко от БДЖТП ЕАД

    65 6 Отговор
    Ами преди беше висока скороста както и високия обем на превозите.Сегашното положение в жп транспорта в БГ може дасе оприличи като печално

    Коментиран от #95

  • 2 българин

    81 74 Отговор
    Този мъж разбира от транспорт , а не е като калинките на тиквуня !!За това му вярвам ,защото е специалист!!!

    Коментиран от #40, #75

  • 3 Ценител

    48 4 Отговор
    Окачете една снимка на Калинка, само по прашки, във всеки локомотив и железничарите ще гонят влака като вълча глутница, самотен елен.
  • 4 ццц

    62 7 Отговор
    С колко? С 200? Това сме го чували...

    Коментиран от #23

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Комунига куриер

    47 103 Отговор
    Ми кажи на машинистите да карат по-бързо, бе тарикат, Бойко ви оправи железниците, ама за това нищо не казвате!

    Коментиран от #11

  • 7 Напред

    59 30 Отговор
    Мисленето на тези хора е съвсем различно от Лиляна Павлова примерно ....
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ха ха хааа

    44 18 Отговор
    Абе , ти за японец ли се мислиш ...🤭
  • 10 Стрелочник от запаса на ДСО БДЖ

    64 2 Отговор
    Преди имаше само едно предприятие това беше БДЖ,а сега е само КАША!
  • 11 СвръхАз

    44 30 Отговор

    До коментар #6 от "Комунига куриер":

    Какво е оправил бую бе? Ти на влак откога не си се качвал?

    Коментиран от #15

  • 12 Да потрием

    10 2 Отговор
    Коментари.Слово каквото изнася на редакцията.Много като туци ке@еф@

    Коментиран от #16

  • 13 истина е

    51 25 Отговор
    С парни локомотиви и9 вагони от войната нищо не може да се направи . Но за това е виновен боко , защото не се зае с железопътният транспорт ,защото ДПС и доган държат 90% от автобусният транспорт , и ЖП-то ще ги убие !!

    Коментиран от #73

  • 14 Бойкот

    56 35 Отговор
    Повече еконт няма да използвам има достатъчно други, тоя и тъй и тъй ще краде поне да го ударим малко в джоба!
  • 15 Комунига куриер

    57 12 Отговор

    До коментар #11 от "СвръхАз":

    Говорим за товарните влакове, иначе никой друг не се качва на влак и събев не се е качвал на влак повярвай ми!

    Коментиран от #29

  • 16 Абе ,

    17 2 Отговор

    До коментар #12 от "Да потрием":

    ШНУР ЗА ФАТКИ ..

    Коментиран от #27

  • 17 нищо не става от тоя

    55 2 Отговор
    Преди да рръсиш акъл, купи си един билет приверно от Варна до Благоевград. Да има прикачване, да видиш как нарочно се разминават влаковете за да се качиш на автобуса, как се дават пари на ръка на кондуктора. Поговори и с нькои обикновенни ЖП-ци, хората заят какви са проблемите и какво може да се направи. Например, в други държави към всяка пътническа композиция се закачат колкото има товарни вагони и веднага пращат хората. А ну като у нас цяла седмица да чакат да се събере цяла товарна композиция и заради забавянето да губят клиенти.

    Коментиран от #51, #54, #92

  • 18 С по-висока скорост

    23 4 Отговор
    Да си върнем летището! Успех!
  • 19 Ти друго

    22 4 Отговор
    Знаеш ли бай от русИ, тва го ланкаш 2 месеца ..ставаш досаден
  • 20 ЕКОНТ

    24 6 Отговор
    чакайте ощя жп катастрофи
  • 21 Русе бг

    45 3 Отговор
    Този беше нещо в комсомола и Бкп, не го плюя , просто сме на едни години от един град ...знам и друго ама по натам
  • 22 Срам нямат

    24 27 Отговор
    За последните 12 години се направи много за железопътния транспорт в България, модернизира се почти цялата инфраструктура! Товарните влакове летят настигнахме Германия по скорост да се отрича това за политически цели е просто жалко.Той самия Събев казва че инфраструктурата е налице, но вече вие управлявате, ще ви гледаме сеира сега!

    Коментиран от #43, #76, #94

  • 23 Събев

    32 4 Отговор

    До коментар #4 от "ццц":

    Ште стане първи за смях ...той вече е!
  • 24 АЗ ПОДМЯНАТА

    23 3 Отговор
    МОЖЕ НО ТРЯБВА А ОТБОРЪТ ДА БУТА ВЛАКОВАТА КОМПОЗИЦИЯ И БЕЗ ТОВА ЗА ДРУГО НЕ СТАВАТ
  • 25 6969

    21 1 Отговор
    Смешници:)), колко ще докараш преди да изхарчиш? Селяк тия схеми с харченето са ти ясни - с изкарването не са ти ясни. За това нямаш право да харчиш?
  • 26 БРАВО ОЩЕ УТРЕ ПОРЪЧВАМЕ ВЛАК СТРЕЛА

    15 6 Отговор
    И ДА МОЖЕ ДА ЛЕТИ ДО ОНЯ СВЯТ И ОБРАТНО

    Коментиран от #30

  • 27 То треве

    8 3 Отговор

    До коментар #16 от "Абе ,":

    Голяяям шнурррр
  • 28 аааа

    20 8 Отговор
    ох,некадърничета батюви, на БСП ли се доверявaте! Не знам на какво оснвание са министри от въпросната партия?Икономиката им поверена!??Пикам и на такав държава и като Зуека и намирам колая!
  • 29 т-п трол гербав

    25 13 Отговор

    До коментар #15 от "Комунига куриер":

    Да, боко оправи товарните превози... БДЖ вместо да е монополист, продаде на безценица локомотиви на ПИМК и разни други смукачи, за да могат сега да са им конкуренция и парите да отиват директно в чекмеджето на вожда!

    Коментиран от #35, #46

  • 30 ДЯВОЛ СЪМ И ЧАКАМ ВЛАКА ДАНО НЕ ДОЙДЕ

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "БРАВО ОЩЕ УТРЕ ПОРЪЧВАМЕ ВЛАК СТРЕЛА":

    ЧЕ ТЕ ХОРАТА ОЩЕ НЕ СА УМРЯЛИ АМА АКО СЕ ПОЗАСИЛЯТ АЗ ЩЕ ГИ СПРА
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 трябва да се вдигне

    23 1 Отговор
    не скоростта а сигурността (ако искате някой да пътува де)
  • 33 Bulava

    27 7 Отговор
    Алоу по линията София -Бургас се прави основен ремонт вече 6-7 години от Бойко Борисов точно за да се вдигне скоростта .Нема как да стане с магическа пръчка нали на линията работят хора бе темерут такъв.Тия влакове да не хвърчат случайно да те еваааа
  • 34 Милиарди

    32 4 Отговор
    Трябва реконструкция на цялата мрежа. Няма как да се развиват високи скорости на тази стара железопътна мрежа, а това ще струва милиарди. В Азия си връщат инвестициите, защото имат много потребители на този вид транспорт, а в западна Европа, САЩ и Австралия, просто са богати и могат да си го позволят.
  • 35 Bulava

    8 5 Отговор

    До коментар #29 от "т-п трол гербав":

    Не е верно това БДЖ печели повече от такси на товарните превози.Нещо не си наясно май

    Коментиран от #53

  • 36 Съби

    24 5 Отговор
    Ще кара машинистоте да правят лицеви опори като закъснеят, както във неговата фирма. Абе Съби трябват нови релси, чес тия стотачка е много
  • 37 ЕКОНТ

    42 3 Отговор
    Еконт вече си има министър на транспорта. Къде е КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА???

    Коментиран от #44

  • 38 Аноним

    14 4 Отговор
    Психопат
  • 39 6969

    7 2 Отговор
    Сайта блицажийски имайте го предвид трият коментари които не са полит-коректни?
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Дилдо

    27 4 Отговор
    Тоя и той ще краде яко. Предлагам някои хора да бойкотират Еконт и да го ударят по джоба

    Коментиран от #77

  • 42 Еми

    13 4 Отговор
    Стана си подмяна то всичкото министри от бсп и тоя взел партийна книжка от училище
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Аноним

    15 3 Отговор

    До коментар #37 от "ЕКОНТ":

    Пълен майтап са всички но както казва Бойко нека Ицо хазарта да ви направи път нека им на простите бг та
  • 45 Механик

    30 3 Отговор
    Събрание на производителите на "Парацетамол" (имаше такава реклама):
    - С какво можем да направим нашият продук по-ефикасен?
    -Господин директор! Нашият продукт е ефикасен на 100%!
    Диркторът:
    - Тогава ще му сменим името! Нека е "парацетаМАКС"!
    -----------
    Та и тоя измекяр! Ще повишава скоростта! Ма, мили, ма оправи се със структурите, с бюрокрацията, с остарелите влакове и релсови пътища първо!
    Той ми тръгнал да повишава скоростта!?
    Все едно при нашите шосета да търсиш проблема в максималната скорост на Ферарри.
    Абсолютни калинки и службогонци!
    Тиквата може и да му се размине линчуването, ама за тия е сигурно, че ще бъдат ТРИЧАНИ по стара, българска традиция!
  • 46 Че си т-п ,

    3 4 Отговор

    До коментар #29 от "т-п трол гербав":

    е верно ...чесно
  • 47 Бул

    16 3 Отговор
    Кво ще вдига, като релсовия път е разнебитен и неподържан, системите за сигурност не работят, а вагоните са на моите години-50+
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Пууф-Пааф

    23 1 Отговор
    Каква скорост бе умници ! В България и 5 км е висока скорост! Хората преминават през релсите където има заграждения ги разкъсват, не съобразяват че влака не може да спре току така и после машиниста виновен не спрял, жп виновно че не обезопасило участъка. За по пряко не обикалят през подлезите и пасарелките, карат напряко през релсите. Закакво са ни високи скорости- да се чистят локомотивите и да пишат машинистите ли? На всеки курс на машиниста му се изправя косата и пада въздуха от надуване на тромбата. Докато не ни дойде акъла в главата на нас високи скорости не ни трябват. Нито по релсите, нито по пътищата.
  • 50 Госあ

    12 1 Отговор
    Веднага викайте китайците, които баце изгони обратно !
  • 51 Че БДЖ

    15 4 Отговор

    До коментар #17 от "нищо не става от тоя":

    "печели" от товарните в сравнение с пътническите, е вярно. Но дали печели наистина? Аз пътувам предимно с влак и имам достатъчно наблюдения - например по втора линия за цялото пътуване от София до Варна я срещнем товарен влак на БДЖ, я не...А графиците на пътнически превози са лошо направени - неудобни часове на тръгване и пристигане, лоши връзки, лоши усровия на пътуване... Ами това е ГЕРБ - за десетина години "пътуването" на БДЖ е в посока към закриване... А заритането по "съкращаване" на времепътуването с няколко минути /както се опитваше да прави Николайчо цариста/ няма никакъв смисъл, ако условията за пътниците са лоши. Обобщавам - нужни са добри вагони, здрав път, отлична организация...

    Коментиран от #55

  • 52 Перо

    21 3 Отговор
    И по кой начин ще се увеличи скоростта при тази инфраструктура? Той си мисли,че като е облякъл сталинската куртка в 21-ви век, държи магическа пръчка!
  • 53 т-п трол гербав

    13 5 Отговор

    До коментар #35 от "Bulava":

    Печели повече, щото умишлено не са конкурентни на пазара на товарни превози. Прочети какво съм писал в 17-ти коментар. Преди умишлено бавеха товарите за да лапат тировете, а сега подадоха за без парилокомотиви на ПИМК, Булмаркет и други тарикати свързани с боко и доган, които организират добре товарните превози и печелят. Много ясно, че като има повече превози, инфраструктурата ще печели повече, ама това е за сметка на БДЖ товарни, които лапат мухи умишлено. Аре в затвора, гербави крадци!
  • 54 Пишеш нелепици

    15 4 Отговор

    До коментар #17 от "нищо не става от тоя":

    -първо -пише се "прекачване", прикачването е друга дейност; второ - практика е , ако има пътници за връзка и идващият влак е закъснял, другият да чака - и трето -прИкачването на товарни вагони към пътнически се нарича"смесен влак", отдавна в България такива няма - питай разбиращите защо. Проблемите на БДЖ са от друго естество - започнаха от Краус /Бог да го прости, беше министър на транспорта от СДС/ - ,продължиха при Симеон и Николайчо, дето купи едни несъстоятелни дизелови мотриси /за сведение - повечето вече не се движат, а съветските /!/ електрички серия 32 и33 от 70-те можеш да ги срещнеш.../- и се задълбочиха при ГЕРБ.

    Коментиран от #57, #67

  • 55 ИМПЕРИАЛИСТ

    15 2 Отговор

    До коментар #51 от "Че БДЖ":

    ...."другари, дайте да дадем!" Много популярен призив през соца.
  • 56 русенец

    25 3 Отговор
    а в края на социлизма е бил търговски директор на държавното предприятие "Параходство Българско речно плаване".

    Eто откъде е първия мильон.
  • 57 ИМПЕРИАЛИСТ

    9 0 Отговор

    До коментар #54 от "Пишеш нелепици":

    Това което сте написал за прекачването са нелепици...Купи си билет от Велинград до Пловдив или София и като закъснее теснолинейката на гара Септември, както редовно става, виж какво ще ти се случи...
  • 58 Приемам репликата

    8 1 Отговор

    До коментар #48 от "Срам нямат":

    ни за "летенето" за ирония, успял си... А товарни влакове по-скоро няма - попътувай малко, виж коловозното развитие на гарите - това и косвено, и пряко говори за интензивно движениеНЯКОГА. Например - защо тировете не се качват на влакове от граница до граница, стара идея - даже има и изграден терминал? А сега задръстват шосетата, катастрофи, замърсяване... Въпрос на интереси! Някога БДЖ возеше колетни пратки и поща- после се отказа/?/ от тях - кой ги пое? Рошите графици принуждават хората да пътуват с автобуси - вместо да се оптимизират определени маршрути със значителен пътникопоток /например София -Габрово, Варна - Силистра и под./
  • 59 Gost

    18 2 Отговор
    Тоя не е добре като знам жп инфраструктурата на Бг каква е пази боже бедна му е фантазията какви бели ще станат
  • 60 4766

    8 7 Отговор
    За незнаещите тролове.
    В социализма, който е завършил ВВМУ Варна има задължителен период от 10 години като военен.
    Но не като директор на речно плаване Русе.

    Мирише...

    Коментиран от #71

  • 61 Факт

    9 17 Отговор
    ..първото което трябва да направите да премахнете ген. Директор Папукчийски и всички които той е назначил на началнически постове..защото той е човек на ГЕРБ и ДПС...и вършат уникални корупции за които ви е бедна фантазията...ако оставите него за генерален директор и другите които е назначил той..то буквално нищо няма да сте променили..в жп транспорта са най големите корупционни далавери,там се хвърлиха милиарди за ремонт на релсовия път,подновяване на апаратура и се откраднаха милиарди..а в цялата схема стои този човек Папукчийски и неговите послушници..да не говорим че се назначават масово мало-мни хора които дават по 5-10 000 лв именно на Папукчийски за да ги назначи..затова започнаха масовите злополуки..една от която отне животи с именно тази в Хитрино..вагони се изпускат и се си движат на самоход по релсовите пътища,..но по някаква странна причина вината все се прехвърля на друг..а не на този който носи вина за всичко..а именно този човек на име Красимир Папукчийски..който не трябва да стои и ден повече на този пост..както и всички началници назначени по негово време....защото реално тези хора трябва да бъдат съдени за убийство а вместо това те са някакви си директори..Това е първото и най важно нещо което трябва да направите..иначе всичко друго ще бъде безмислено....всеки назначен работник,всеки назначен началник,назначен по негово време е назначен на принципа плащаш си съответната сума и те назначават ..а дали си т-п или л-д или неграмотен няма ни
  • 62 Бизнесмен

    18 6 Отговор
    Тоя хептен се забрави! Абе, Събев ти министър ще ставаш, уж си "бизнесмен", ама сметката си я правиш по комунистически! В България има 900 000 човека дето ви мразят "новите" и още милион и половина дето не ви харесват, но си траят и не им пука за момента.Представи си да изгубиш дори 50 000 клиенти заради твоите политически авантюри и кажи колко ще струва това на еконт? Така като ги умножим по 10 ще знаем колко смяташ да откраднеш!

    Коментиран от #68

  • 63 jorj

    9 3 Отговор
    Евала пич!!! С москвето ша дигнем юбилейните 202, 2 в чест на новата 2022! Рапорт даден, от Петков приет!!!
  • 64 ха сега де

    13 0 Отговор
    А не трябва ли веднага да се вдигнат пенсиите на пенсионерите на 1000 евро?
  • 65 Обикновен пътник

    12 6 Отговор
    Тъпанар от Банкя с кражбите забави развитието на държавата!
  • 66 Факт

    6 14 Отговор
    ..а дали си т-п или л-д или неграмотен няма никакво значение..стига да си платиш...така че първото отрежете главата на корупцията а после нейните по малки глави които се използват за свръзка между Папукчийски и съответния "дарител"..ако не унищожите тази позорна практика всичко друго е прах в очите...ще се окаже че всички тези думи за промяна е просто една голяма лъжа....всеки работник в това предприятие знае за тази схема ...след което тези които са назначени от разни министри или от този Папукчийски по съответната схема за съответната сума ..почват да се издигат много бързо в системата а можещите и знаещите хора биват мачкани ..защото не са или не искат да са в тази система...защото разчитат на качествата си а не на пари и връзки и мой свой човек..и вместо да се издигат знаещите и можещите,то до сега се издигаха мало-ници които дади платили на съответните хора по схемата...началник-ген.директор-суответния политик от герб или ДПС...
  • 67 Ти пишеш нелепици

    9 0 Отговор

    До коментар #54 от "Пишеш нелепици":

    Всичко, което съм написал, е на база личенопит от пътувания с БДЖ и разговори с жпейци. Не говоря за забавяния на влака, а за умишлено разминаване в разписанията за да изпуснеш прекачването за 20- 30 мин. и да хванеш рейса. Или пък неудобни разписания за да не можеш за един денда отидеш до някъде да си свршиш работа и да се върнеш. А смесените влакове не са моя измислица, а на държави, отдавна работещи на пазарен принцип с цел минимални разходи и конкурентоспособност.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Истината

    17 1 Отговор
    Най бавният влака в Европа е бързият влак от София до Кюстендил. Това е официална информация,средна скорост от 36км. в час. За какво увеличение на скоростта говори господина? Може би скорост от 46км. в час? Смях.

    Коментиран от #80

  • 70 Колкото по-висока

    9 1 Отговор
    Толкова по-опасно. Влаковете могат да се разпаднат от вибрациите.
  • 71 Първо е плавал като

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "4766":

    Капитан на Димитър Благоев до Виена и обратно.
  • 72 Георги v.

    11 2 Отговор
    Популистки изказвания за наивници. Как ще стане това?
  • 73 ганев

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "истина е":

    АБЕ НЕГРАМОТНИЦИ КОИ КУПИ МОТРИСИ СИМЕНС
  • 74 ОЩЕ В СЛЕДВАЩАТА ГАДИНА СКОРОСТА МОЕ ДА

    3 0 Отговор
    СЕ ДИГНЕ С ЕДИН КИЛОМЕТЪР НО НЕ ПОВЕЧЕ ! МАЛКО ЛИ Е ! ЗА 1000 ГОДИНИ ТОВА СА 1000 КИЛОМЕТРА , НАЛИ
  • 75 козяк-волуяк товарен влак

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "българин":

    Този мъж може да ускори доставките на вазелин за содомити като теб! Нищо друго обратнитий!
  • 76 аллоооууууу

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "Срам нямат":

    Ти кога си виждал за последно влак, бе безпишковец ?!? Не те питам да си се качвал!

    Коментиран от #83

  • 77 Оги

    5 5 Отговор

    До коментар #41 от "Дилдо":

    И как по-конкретно ще краде? Може ли да уточниш? Пичът е мултимилионер така или иначе, но жестоко ме интересува да ни открехнеш, как точно ще краде.
  • 78 БЕЗ

    7 9 Отговор
    В железниците много се краде. Особенно в НКЖИ. Там всеки началник има пряко или косвено участие във фирма за жп ремонти, участва като подизпълнител на различни ремонти и ново строителство на жп инфраструктура. Като в някои случаи използва безвъзмездно техника и персонал от държавното предприятие. Дали министъра ще разрови тази схема или и той ще се включи в нея. Предстои да разберем...
  • 79 Селчо костов

    8 1 Отговор
    Тука до нас минава едим влак понякога има по 1 човвк на два вагона,самите вагони преди 30 години са били нови в момента са нещо като подвижни тоалетни.Най големият проблем в тази страна знаетв ли кой е,че вече няма никакви хора,няма пътници,и влак сттела да има пак няма кой да го ползва,без хора нищо не мобе да се направи на този свят.Съжалявам едно време какви малки гаричли имаше и можеше да отидеш на много места с влак
  • 80 Селчо костов

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Истината":

    Има и по бавен,един път пътувах от Крайова(Румъния) до Видин няма и 90 км над три часа,влака беше нов Сименс може да развива над 200 в час но трасето не позволява.Беше адски студ вътре парното на макс а умираш от студ,навън сигурно беше минус 15 По някое време машиниста ми разреши да пъша във влака.Накрая и митническа проверка на видин.После още теи часа и половина от видин до монтана.Но ми остана един спомен
  • 81 Машинист

    3 0 Отговор
    Тоя пък компир.
    Влаковете мръсни, стари и празни, тоя ще "вдига" скоростта по разбитите 50 годишни ЖП релси.
    Само е подготвил "проект" за поредно точене на държавна пара.
  • 82 Факт

    5 12 Отговор
    ...хора разберете докато не бъде премахнат този корумпиран бок-ук Папукчийски заради който измряха невинни хора в Хитрино,.почнаха много често да стават инциденти с влакове ...и то точно заради това че този човек назначава негови хора тотални ид-оти на разни началнически постове които буквално не знаят на коя планета са..от там се почнаха и тези странни и чести инциденти ...но пак казвам по някаква не обяснима причина тези хора бяха прикриване до сега ..като вината се прехвърляше на какво ли не..само не и на самите виновници....според вас кой ги е прикривал..и защо..???..защото когато стана инцидента с автобуса при който загинаха хора Министърът на транспорта си подаде оставка .а когато стана това в Хитрино..нито Мин. На транспорта нито този директор не поеха никаква отговорност ...защо случая беше потулен ...и име със на истинските виновници никъде не се спомена ...защо се правите че не знаете кой е истинския виновник...Той е една корумпирана мутра на име Красимир Папукчийски..човека който буквално съсипва всичко в транспорта от както е назначен..неадекватни разписания на влакове се правят,масови зачестявания на инциденти.масови назначения на ид-оти ...които му плащат на ръка..до кога ще търпите него и неговите послушанковци набутал ги за някакви началници за да си въртят далавери..и да съсипват всичко в БДЖ съвсем умишлено..???!!!
  • 83 Голям маркуч

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "аллоооууууу":

    Даже не знам какво 22 е писал и не ме интересува, отговарям ти заради просташкия ти език, макар че не трябва да се отговаря на хора, на които само размера на чуждите пениси е им в главата!
  • 84 Станислав

    3 0 Отговор
    Този се води, чр разбира от трандпорт. Та Еконт вдичко са франчайз и този не е собственик на поне един камион. А на влак да вземе да се повози бърз влак София Варна спира на всяка керемида през 10 минути спират тези бързи влакове на гари на които няма пътници.
  • 85 БОРУНА ЛОМ

    2 0 Отговор
    ТОЯ ЩЕ СИ РАЗБИЕ ГЛАВАТА, ПО ИСКЪРСКОТО ДЕФИЛЕ
  • 86 Още една червена акула

    3 1 Отговор
    Дава празни обещания 🤣
  • 87 ЗДРАВ. ПРАВ. КУРАФ..

    1 1 Отговор
    ДРУГАРЮ СТАРШИНА 😜🤪😝
  • 88 Транспарант

    4 1 Отговор
    Министър за 1млн,даде си парите човеку и сега ще му търпят всяка глупост.Произхода на парите," ясен"!Че и личните данни и интернет адреси на клиентите подари на Кирицу да си прави реклама в изборния ден.Ами те,личните данни не са злоупотреба,хич.Еконт стана разграден двор и падна реномето на почтеност
  • 89 big

    0 1 Отговор
    С това изказване този човек ме разочарова! Вдигане скоростта означава много добро състояние на железопътния път, а проблема е точно той и съпътстващата инфраструктура. В това много отдавна не са инвестирани пари, поддръжката е направо отчайваща. Тук не става и дума за "кекавата" икономика, която не би могла да "захрани" жп транспорта и съответно вдигне скоростта. В световен мащаб, особено в морския транспорт, за икономия и поради намаления товаро поток, скоростта на корабите е намалена драстично до минималните изисквания за нормална работа на механизмите.
  • 90 scott

    2 2 Отговор
    СКОРОСТТА БИЛА ПРОБЛЕМЪТ?!?!?!?!?!?!?
    Уволрнен си еконтист!
    Проблемът е, че ЖП се ползва от най-ниските соцялни класи и вътре важат техните правила.
    Министърчето, айде да се повозиш карлово-розино? Или за по-шокиращо София- ихтиман.
    Създаде се мнението, че висшата класа пътува с автомобил, срадната с рейсове а в жп-то: цигани и откачалки, толкова бедни, че немат дори бмв от 3 хилки парчето.
    Кво ше правиш, когато ти здънат маане4та у вагонът?! Или почнат да си викат, може сбиване......
    ЛАПАЙ ПЛУВКААТ, ЕКОНТИСТ
  • 91 Рокендрол

    2 0 Отговор
    Първо си оправи текучеството във фирмата, заплатите и реалните осигуровки, и след това с БДЖ.
  • 92 Гената

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "нищо не става от тоя":

    Няма как да не се съглася с тебе, но защо постът ти е така озаглавен ? Точно Събев е човек доказващ през целия си трудов път, че може да прави нещата да се сбъдват !!! И не защото е русенец и с моряшка душа, но нека в бъдещата му стратегия да намери вясто и речния пътнически транспорт. Придунавските общини са пресечна точка на атомната енергетика, мощното земеделие, индустрията и търговията на България. Недалновидно е заради Бойковия гол инат да се тури чертата на тази част от страната. Събев, знаеш прекрасно, че е в десетки пъти по-евтино да съживим корабоплаването, отколкото бойковите небъдници - да пробива Рила и Пирин за хатъра на гърци и софиянци !
  • 93 ЖПвоин

    1 0 Отговор
    Преди повече от 30 години железопътните линии ги строяха и подържаха воиници а сега как ще стане тая работа
  • 94 Баба Яга

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Срам нямат":

    Малеее, ц,ц,ц!
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 кочо

    0 0 Отговор
    С тази си униформа контето Иконт Събев ми прилича едновременно и на поп и на чекист.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове