"Това, което е видно за всички, е, че министър Шишков не е на мястото си. Той всеки един проблем по-сериозен го прехвърля в Народното събрание. Говори за незаконно строителство, а той, в неговите ръце е ДНСК, не е издал нито един акт за незаконно строителство, няма нито един документ. С ТОЛ ситемата в Пролеша проблемът е явна фактическа грешка на Министерски съвет 2020 година, изпуснали са да допишат, техническа грешка. Министерски съвет може да вземе на свое заседание решение да допише със задна дата този път и всичко се оправя. Той го прехвърля отново в Народното събрание."
Това заяви в предаването “ЕвроДикоФ” на телевизия “Евроком” Богдан Милчев от Института за пътна безопасност.
"В същото време той не ни дава отговор, до днеска, 2 млрд. и половина бюджет за какво ги похарчи. 7 км основен път е ремонтирал, този отговор го имаме официално от него. Не ни дава отговор колко пари е ремонтът на тунела "Витиня", на "Ечемишка". Колко пари разплати по инхауса, за който имаше решение да не се плаща, докато не се изясни случаят, разплатено е всичко на 100% там. Незаконното сторителство, за което той говори, отново е разплатено дейностите по тях. Само че той не дава отговор колко и на кого", добави Богдан Милчев.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хаберих
На сърцето най-много вреди злобата, омразата, завистта, лошата храна и обездвижването. Те, заедно с лошите мисли, са му най-големите врагове, те могат да го убият. Ако не завиждате и не злобеете и държите килограмите си под контрол, никога няма да ви удари инфаркт или инсулт. Самият аз правя лицеви опори, за да изхвърля насъбралата се отрицателна енергия.
07:22 28.01.2023
2 ХПХ
Коментиран от #6
07:34 28.01.2023
3 шопендар
09:14 28.01.2023
4 Как какво
09:15 28.01.2023
5 Сансар
11:49 28.01.2023
6 Джанго
До коментар #2 от "ХПХ":
Цялата система за пътни такси е сбъркана и несправедлива. Защо му е на някой да си купува 3 винетки ако има 3 коли, но излиза на пътя само с една от тях, защо не може да си купи една винетка и да я поставя на тази кола с която излиза на пътя, нали се плаща за износването на пътя, а не за това, че колите са в гаража. Справедливо е да се определи цена за износването на пътя на базата на тон/километър за автомобили до 3,5 тона и друга цена за тон/километър за автомобилите над 3,5 тона и да се плаща само за реално изминати тон/километри. Сега си купувате годишна винетка изминавате 30 хил. км годишно, но плащате толкова, колкото тези, които изминават по 30 хил. км. месечно. Цените за дневни, седмични, месечни и т.н. винетки трябва да са пропорционални на годишната/365 дни или 52 седмици или 12 месеца или 4 тримесечия или 2 полугодия, нищо не оправдава високите цени за кратките периоди, а само принуждава хората да купуват дългосрочни винетки заради по-ниската цена. Такъв див и необуздан капитализъм, няма в никоя друга държава по света!13:14 28.01.2023
7 Иванов
08:08 29.01.2023