"Предприемаме бързи мерки, за да ограничим транспортните произшествия по трасето на трамваите по бул. „Цар Борис III“. Ето защо физически ще отделим пътното платно от това на трамваите", обяви в профила си във Фейсбук кметът на София Васил Терзиев, цитиран от БТА. Той допълни, че с промяната автомобили няма да могат да навлизат върху релсите.
Кметът информира, че след възстановяването на движението на трамвай №5 в края на миналата година за дни са регистрирани пет пътнотранспортни произшествия. Катастрофите са причинени от автомобили, които навлизат по трамвайните линии и засичат мотрисите, коментира Терзиев.
„Възложихме проект за обособяването на трасето, като фокусът ще е в района от ул. „Райска градина“ до ухото в „Княжево““, съобщи столичният кмет и уточни, че по това трасе се движат три трамвая с номера - 4, 5 и 11. Като в пиковите часове средно на всеки три минути там преминава по една трамвайна мотриса.
За да бъде придвижването на софиянци по-кратко, по ремонтираното трасе трамваите се движат с по-висока скорост. Съкратихме времето за пътуване от „Съдебна палата“ до последната спирка в „Княжево“ с 10 минути - от 31 минути преди ремонта на 21 минути сега, отчете Васил Терзиев.
Предстои новоремонтирания участък на релсовия път от кръстовището с бул. „Овча Купел“ до ухото на „Княжево“ да бъде включен в новата координация за движението, която осигурява „зелената вълна“ за трамваите. Това допълнително ще се ускори движението на трамваите по бул. „Цар Борис III“, написа още той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #4
16:09 06.01.2024
2 Лумпен
Щото возят ценен товар ! Служителите на чистотата ! Кмета го боли пишката за тия дето работят и плащат някакви данъци ! Гласоподавателите трябва да се обгрижват ...!
16:20 06.01.2024
3 По нашенски
Ремонт на ремонта.
А в"умните" проекттански глави мухи ли бръмчаха, докато правеха проектите, или това е капацитета на сивотата им ?
16:20 06.01.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Учуден
Единствено по кръстовището се засичат за кратко и не разбирам как ще ги отделят още веднъж ли или какво смятат Терзиев има ли някой който той осведомен да обясни точно за какво става въпрос
16:24 06.01.2024
6 Сатана Z
16:33 06.01.2024
7 Плашимир
Коментиран от #10, #13
16:34 06.01.2024
8 Опорка
16:36 06.01.2024
9 Яко задръстване е и сега, а след това
17:00 06.01.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Стефан
Коментиран от #12
17:04 06.01.2024
12 Един
До коментар #11 от "Стефан":
Там по проект трябваше да се разшири Цар Борис с нормална ширина до Черния кос и после до Перник. Но парите за отчуждаване са зверски и го зарязаха в този вид. Прогнозирам страшна тапа в този участък. А ако трябва да мине товар или линейка ще е ужас.17:21 06.01.2024
13 един
До коментар #7 от "Плашимир":
Непрекъснатата маркировка физическо отделяне ли е на двете платна на пътя/който и да е той/?Хайде малко повече да мислиш,а не да хейтиш напразно!17:42 06.01.2024
14 Тоя велик бизнесмен
17:45 06.01.2024
15 Радката
18:10 06.01.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Де Жа Вю
18:16 06.01.2024
18 Де Жа Вю
Ремонт на ремонта :)....
18:18 06.01.2024
19 „зелената вълна“ за трамваите.
18:23 06.01.2024
20 Порно
19:19 06.01.2024
21 Риба цаца
19:22 06.01.2024
22 ха ха
20:03 06.01.2024
23 питам си
20:18 06.01.2024
24 Яяяяяя
22:49 06.01.2024