Last news in Fakti

19 Юни, 2024 19:40 1 233 18

Проблем с влака София-Видин: След гара Макреш композицията за малко да се преобърне

  • влак-
  • инцидент-
  • локомотив-
  • видин-
  • софия

Началникът на влака и кондукторите не са дали обяснение за случилото се.

Проблем с влака София-Видин: След гара Макреш композицията за малко да се преобърне - 1
Снимка: БГНЕС

Проблем с влака София-Видин, който е тръгнал от столицата в 12 часа на обяд – след гара „Макреш“ хората усетили силно разклащане на вагоните и композицията е спряла на косъм от обръщане. Началникът на влака и кондукторите не са дали обяснение за случилото се.

Това разкри бТВ.

Всички пътуващи са се разминали със силен уплах. Не е ясно дали линията ще бъде освободена и дали последният влак от Видин за София ще замине по разписание.

Според пътуващите линиите са били извити като дъга, най-вероятни заради високите температури днес в Северозапада. Почти час по-късно пътуващите са били преместени в първия вагон, с който са продължили към Видин, а останалите вагони от композицията са останали на място, предаде БТВ.

От БДЖ обясняват, че много често поради много високите температури се получава т.нар. усукване на линиите, вследствие на разширяването на метала. В такива случаи се намалявала скоростта на влаковете.

Съобщава се също така, че е не е изключено влакът Видин-София тази вечер да тръгне със закъснение. Забавяне имало и при товарните композиции в района на Видин, твърдят от БДЖ.


Поставете оценка:
Оценка 1.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да така е

    15 2 Отговор
    Защото в България релсите се слагат директно една срещу друга, без да са засечени и от там се получава това огъване при разширение на метала, когато няма на къде да ходи. От там и специфичното тракане на вагоните когато преминават през снадката на релсите. Това се чува най-вече в България, защото е направено некадърно. И да. Само в България пече слънце лятно време.

    Коментиран от #14

  • 2 Дошло

    7 2 Отговор
    е време да се изтрепеме !
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 данс

    5 1 Отговор
    даааааааааааанс спиш ли
  • 5 данс

    2 1 Отговор
    даааааааанс
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ти си

    5 0 Отговор
    А как е с влаковете в Джибути .....
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Читател

    2 3 Отговор
    Учудващо е, че в посока Видин изобщо има влакове, че там почти не останаха хора.
    В момента в Столипиново живеят 40 хил. души, докато във Видин уж са 35 хил., в което силно се съмнявам.
    А бе, да им затварят жепето, както направиха с Оряхово, и да местят оцелелите в Лом.
  • 11 джъмп

    2 1 Отговор
    Утре се качвам на този влак и ще пътувам до гара Маракеш.

    Коментиран от #13

  • 12 кантонер

    2 0 Отговор
    Втори и трети вагон са дерайлирали. Сутринта като изстинат релсите ще ги качат обратно.
  • 13 Генерал Мутафчиев

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "джъмп":

    Утре не се качваш на този влак.
  • 14 Милен

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "да така е":

    Е па как трябва да се слагат релсите една до друга ли, че да не се получава този "ефект" ?

    Коментиран от #15, #18

  • 15 кантонер

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Милен":

    Това е цяла наука. Не е слагаш - не слагаш.

    Коментиран от #16

  • 16 Милен

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "кантонер":

    Е па кантонер и наука са несъвместими понятия. Аз знам за два начина за поставяне на релси и при двата релсите все се поставят една срещу друга, разликата е в типа на релсата.
  • 17 хммм

    3 0 Отговор
    Правителството продължава да разсипва железниците! Наследството "Радев".
  • 18 ти кажи

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Милен":

    Защо само в България тракат влаковете по релсите?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове