30 Юли, 2024 14:16 4 557 92

Бензиновите автомобили са по-уязвими при преминаването на технически преглед

  • автомобили-
  • коли-
  • технически преглед

В дългосрочен период затягането на мярката по дигитализацията на ГТП, ще се отрази в пътната безопасност

Бензиновите автомобили са по-уязвими при преминаването на технически преглед - 1
Снимка: shutterstock

"Бензиновите автомобили са по-уязвими при преминаването на годишен технически преглед и с дигитализацията повече не са възможни технически грешки или манипулации на данните", обясни в "Денят започва" Румен Дунев - автомобилен експерт и собственик на пункт за ГТП.

Една част от автомобилите наистина имат проблеми, заради които не могат да преминат през прегледа, допълни той. Той раздели "проблемните" коли на три групи.

- Първата група от автомобили са много нови автомобили, които заради некачествени горива, не могат да преминат преглед;

- Втората група е на амортизираните автомобили. При тях, освен че харчат бензин, харчат и много масло, просто CO-ото е много висок и затова не могат да преминат през ГТП;

- В третата група влизат МПС-тата, при които бензиновият двигател работи добре, но имат проблеми с изпускателната система - липсва катализатор или има пропуски в самата система.


Румен Дунев подчерта, че това, че един автомобил не може да мине ГТП не е "някаква страшна драма", тъй като той може да отстрани неизправностите и държавата, допълни той, трябва да даде време на шофьорите да въведат в изправност своите автомобили.

"В дългосрочен период затягането на мярката по дигитализацията на ГТП, ще се отрази в пътната безопасност", уточни Дунев.

Критериите, по които се изготвя ГТП, са едни и същи, и са синхронизирани с Европа. Според него въпреки че автомобилният парк на България е доста застаряващ, все пак се поддържа по някакъв начин и не е в окаяно състояние.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 41 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хаха

    54 2 Отговор
    Защото горят масло така каза сутринта Дунев.

    Коментиран от #41, #70

  • 2 Емо

    89 12 Отговор
    В дългосрочен план щяло да се отрази. Глупости. И с нови коли катастрофите остава една и съща бройка и даже са повече, защото се кара по-бързо.
    ГТП е излишен, това е отживелица от комунизма и от желанието да се контролира всичко и да се смъкват пари.

    Коментиран от #49

  • 3 Заключението е

    28 64 Отговор
    Бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите.
  • 4 Дам

    54 5 Отговор
    Сега ще паднат цените на бензиновите коли.
  • 5 Пак да ме

    79 12 Отговор
    критикуват колегите, че искам Булекзит и запазване на лев и кеш. Виждаме ли как бавно ни мерят нашийника? Докато не забранят ДВГ, това са им целите. Влезем ли в еврозоната, край. Протестираме ли от ЕЦБ ни блокират сметките.
  • 6 Бай Стамат

    120 8 Отговор
    Трябва да започваме протести в цялата страна. Не може автомобил на газ да замърсява околната среда повече от автомобил с дизелов двигател. Тези се подиграват с нас

    Коментиран от #7

  • 7 Сом от Лом

    13 71 Отговор

    До коментар #6 от "Бай Стамат":

    Газта много смърди как да не замърсява може да се задушиш.

    Коментиран от #10, #11, #75

  • 8 Последния Софиянец

    52 6 Отговор
    По новите европейски правила 2 млн автомобила в България ще бъдат спрени от движение.

    Коментиран от #17, #44, #87

  • 9 Некой си

    65 12 Отговор
    А дизелите, дето фръгат буци кюмур от ауспуФа, немат грижи при меренето на СО. Щото в наредбата за ГТП не са се сетИли да запишат размера на буците.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Последния Софиянец

    60 2 Отговор

    До коментар #7 от "Сом от Лом":

    Газта няма мирис.Добавят и изкуствено за да се усети ако изтича.

    Коментиран от #20, #23

  • 12 задължително се ходи на

    9 7 Отговор
    преглед . за 5 години има много шофьори убиици . с кола, транвай, тролей, влак , а надрусани и пяни също има . точат се бавно делата , влачат се недоволни от присъдите потърпевши и пускат смс на убииците на родата им . истински укринци ставаме .
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 оня с коня

    18 46 Отговор
    Дрънкат разни глупости Нефелниците тука че Дизелите били "Нафтови печки",че Пушели ужасно много и тн.- нормално за Форумите,където преобладава Простата част от населението.А Логиката е кристално ясна: ПРИ РАВНИ УСЛОВИЯ ,примерно при изминаване на 200хел. км Бензинките ще се амортизират с 20-30% ПОВЕЧЕ от Дизелите по простата причина че са много ПО-ОБОРОТНИ,т.е. Сегментите на буталата по-бързо сдават багажа,от там - и Пушенето на Авгомобила.

    Коментиран от #18, #38, #82, #88

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Тореро

    38 2 Отговор
    Дунуфф,ня всяка манджа мерудия...селяндур
  • 17 Ккк

    32 3 Отговор

    До коментар #8 от "Последния Софиянец":

    По новите европейски правила голяма част газови коли ще се сменят с кюнци
  • 18 Некой си

    48 11 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    Не ми обяснявай за равни условия и износване на сегменти, никасил и прочее, а ни обясни защо чадилниците нямат проблеми да минат ГТП, въпреки, че задните им номера не могат да се прочетат от слоя сажди по тях.

    Коментиран от #45

  • 19 Да не се караме

    48 5 Отговор
    и бензил, и дизел ще бъдат забранени в ЕС. Кое е първо или второ няма значение. Следва някакъв висок данък за второ жилище, земи и гори. Няма сфера от живота ни, която ЕС да не иска да контролира, включително индивидуален въглероден отпечатък. Номерът е веднъж да ни набутат в еврозоната.
  • 20 😆🙈🤷🏿‍♂️

    4 19 Отговор

    До коментар #11 от "Последния Софиянец":

    Дай да те затворя в багажника или в купето на 20 годишен барутник да видиш дали няма мирис хаха
  • 21 Чочо

    13 6 Отговор
    Ами тези,които се топлят на метан(природен газ) и отдушниците,като застанеш до тях,как мирише....не замърсяват ли?
    Ако не,то тогава и колите на пропан -битан не би трябвало да замърсяват.
  • 22 опс..

    36 2 Отговор
    Всяка нова скъпосруваща ни простотия я оправдават с Европата....на месно ниво остават едни дълбоки и
    многопечеливши интереси,като на гусин р.дунев...обзалагам се че пръв,съвсем случайно си е инсталирал и приготвил новия софтуер,преди още да излезе наредбата...
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Нервака

    30 0 Отговор
    А автомобилите на газ
    Никой не коментира
    Това е изстискване на лимона
  • 25 Сух

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Смърди":

    в гзо ти
  • 26 Карам си стария дизелак

    14 3 Отговор
    Тираджийска нафтичка на тънка лайсна
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Град Козлодуй

    5 2 Отговор
    Вярно е
  • 29 Мерси, за което!

    30 1 Отговор
    Докато мнозинството е на преминалите ГТП, държавата може да контролира нещата, но се върви към мнозинство на не преминали ГТП, което значи бунт. Европейството подари пореден коз на скептицизма и скоро ще маха от далеч на ЕС концлагерчето!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Пълни Глупости!

    41 5 Отговор
    Огромната част от бензиновите автомобили(над 90%) са с газови уредби.А навсякъде в Европа те се ползуват с предимство понеже са НИСКОЕМИСИОННИ и щадят екологията.В България се поставят заради по-ниската цена на пропан-бутана в сравнение с бензина разбира се.И това НИКЪДЕ не е отразенов софтуера на Техническите пунктове, нещо повече карат собствениците на МПС да минават прегледа само на БЕНЗИН, въпреки че в талона си издаден от КАТ въпросният автомобил е регистриран с ДВЕ ГОРИВА! Е, какво е това според Вас?

    Коментиран от #89

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Суха съчка

    21 0 Отговор
    Няма ли един умен човек да се изкаже по темата ?
  • 34 А на газ кога ще се отчита?

    27 0 Отговор
    Иначе ни карат да сменяме газовите бутилки на определен период
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Град Козлодуй

    5 1 Отговор

    До коментар #23 от "СТАМАТ МАГАPЕТО":

    търтеи си ти
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    24 0 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    Конят ти ти се смее 😝
    Какви 200 000 км , кола произведена преди пет години не може да мине преглед 🤔❗
    А за дизелите НЯМА ЕКО норма 🤔
  • 39 Гульо, гульо

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "много невежи мисири":

    Точно в този случай обиждаш милата птица.
  • 40 първите коли са били

    8 2 Отговор
    бензинови . газовите и нафтените коли излизат по-късно . водородните са редки , а електронните са скъпи . да си състезател не е срамно. няма да има медали . газовете се отделят при работа на колата . ако е амортизирана е нормално да не мине . тогава се ходи на пункт дето шариш 5-10 лева . сега така ще минават . 200 000 за мерцедес нов никой няма .

    Коментиран от #48

  • 41 Хак

    40 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    Дюшеш му идва на тоя джендъp Дунев, ще сваля кожи на нещаcтниците по 3 пъти и от прегледи и от "отстраняване на проблема"! Мафия + европейски "ценности" и е това става! Ама, като си траем и всеки сам се "оправя" е така! Пълнете сега джобчето на такива кожодери, като Дунев и гласувайте за "промяната" и гербавите милиардери!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Празни приказки

    32 0 Отговор
    Не мога да разбера как изгорелите газове от автомобила ми влияят на пътната безопасност.

    Коментиран от #50, #90

  • 44 Ъхъ

    33 0 Отговор

    До коментар #8 от "Последния Софиянец":

    Всичко е по европейски стандарти, с изключение на заплатите!
  • 45 оня с коня

    7 14 Отговор

    До коментар #18 от "Некой си":

    Ето - обяснявам ти:КАКТО всички Жени са РАЗЛИЧНИ/ако бяха еднакви както твърдят глупавите,нямаше да се обръщаш след точно конкретна дама/,така и МПС-тата са различни.Та нещата опират до Собственика- Ако си обича колата- няма къдене.Ще дам и пример:БМВ-то ми Дизел винаги е измита и свети като лъснат Немси ботуш,наливам само от по-скъпата нафта,слегам и Добавка за вдигане на Цетановото число.Комшията ми- Инжинер има някакво Пежо тип "сапунерка"/също дизел,което пуши колкото всички коли в двора.И ме гледа как си обгрижвам колата,та веднъж изтърси"Аз колата съм си я купил ДА МИ СЛУЖИ,а не аз да служа на Нея"...от там и резултата.

    Коментиран от #46

  • 46 Некой си

    21 0 Отговор

    До коментар #45 от "оня с коня":

    Толкова лирично и самохвално написано... но не дава обяснение защо както твоето лъснато БМВ, така и чадилникът на комшията ти ще минат ГТП.
    Коментираме наредби, а не кой какъв фетиш има.
  • 47 Гост

    8 9 Отговор
    Мен не ми е ясно, защо трябва да се спре кола на 5 години, ако тя в пъти по-екологична от тази на 20 години?

    Не трябва ли просто да има минимални изисквания, независимо от ЕВРО категорията. Иначе защо да си купуваме нови коли?

    Коментиран от #56, #61

  • 48 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "първите коли са били":

    Що не прочетеш малко литература по темата 🤔❓
  • 49 сноу

    24 0 Отговор

    До коментар #2 от "Емо":

    ...и то много, много пари...а всичките тия "специалисти "по безопасност първо минават курс като кучета за трюфели ,но се научават да надушват парите и най важното пътя на парите...Помните ли един от тия "специалисти "как намести дъщеря си да прибира парите за екотакса ,пък после екотаксата стана 200,че после 300, а сега 400 че щели да разфасоват автомобили и всякакви пушилки от тоя род.Нищо подобно ,само прибираме пачките а екото друг да му бере срама..Другия тарикат пък си пусна чак брада да се емчи по студията, как щял да бори юнашката безопасността със стикер в който ще вкарали цялото инфо за автомобила и ще струвало 5 лв ,ама после стана 35 и той си обръсна брадата, но не можа да я пребори тая пуста безопасност.Сега нов стикер ама цената за стария си остана и тая новата до нея..Всичко е измамник до измамника мила моя майноло..
  • 50 Фройд

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Празни приказки":

    Може би ако всичко е наред по колата , няма да ти сълзят очите при шофиране...

    Коментиран от #58

  • 51 АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.

    11 5 Отговор
    Въглеродния двуокис е продукт при окисляването на въглеводородите иначе казано изгарянето на горивата.Та сега да разгледаме детайлно- бензинов двигател - с ламбда коректор и катализатор какво означава въглероден двуокис над нормите - богата горивна смес т.е.въздух под нормите или гориво над нормите или неправилно горене т.е.недобро смесообразуване или неправилна работа на запалителната ситема.Защо при бензиновите е проблем - защото в старанието си да намалят емисиите се правят технически глупости при проектирането - опитват се да променят горивния цикъл при бензиновите мотори с редица сложни и взаимно пречещи си системи.Едина добре настроена карбураторна горивна система е в пъти по-чиста и евтина.Ама тези дет крякат най много от т.н. ЕС си правят трилитрови и повече кубици мотори апък всъщото време загрижени за екологията - дрън дрън.
    Дизеловите двигатели за автомобили е най-голямата глупост сътворявана от човечеството - генерират освен СО2 и серни окиси - що не бием камбаната за това - този серен окис в комбинация с вода - киселина - саждите които сами по себе си представляват термично преобразувано гориво в отсъствие на кислород - ще го лекуваме чрез изгаряне в ДПФ-а ами да премерим СО2 по време на т.н. регенерация - ще се окаже че се равнява на 60км каране с пълна мощност - е питам аз кави изводи ще си направиш драги ми смехурко пардон читателю или потребителю на тази услуга................

    Коментиран от #59, #63

  • 52 Пенсионирано ченге

    12 2 Отговор
    Ще отрази утре... на сигурността.
    Нови спънки, нови възможности пунктовете за ГТП и сервизите да мародерстват с цени
    Сътворихте голяма глупост, дизелите замърсяват повече
  • 53 Гара Буново

    15 2 Отговор
    нато накара България да произвежда оръжие за чужди битки.... само че сащ е далеко Бог високо, а предателите са тук и си ги избирате
  • 54 Гошо

    8 10 Отговор
    А защо отно пушещите изтърбушени дизели нямат проблем? ЗАЩО???
    Това е най-канцерогенното нещо. Направо ми се повдига като видя такава кола. Такъв индивид не бих и поздравил, който кара такава гробница и се бие в гърдите колко върви!

    Коментиран от #71

  • 55 РАБОТЕЩ -БЕДЕН

    24 0 Отговор
    ДА ПОПИТАМ ПО-ЗАПОЗНАТИТЕ, В СЛЕДНИЯТ ЦИТАТ ИМА ЛИ ГРЕШКА:
    "
    - Първата група от автомобили са много нови автомобили, които заради некачествени горива, не могат да преминат преглед;"

    МНОГО НОВИТЕ АВТОМОБИЛИ!?!?!?!

    А ПРОБЛЕМИТЕ С КАЧЕСТВОТО НА ГОРИВАТА И ПЪТИЩАТА НЕ СА ЛИ ПРОБЛЕМ ...?
    А ПРОБЛЕМЪТ С ци ган ски те ПЕЧКИ ПРОБЛЕМ ЛИ Е?
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Пор

    15 0 Отговор
    Протести ще има. И тояги.
  • 58 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 0 Отговор

    До коментар #50 от "Фройд":

    На никого не му е прилошавало от старата течност за чистачки, ама я забраниха и сега вместо да е стотинки ни дерат с левчета като за ракия, Етилов алкохол ❗

    Коментиран от #74

  • 59 Само

    6 6 Отговор

    До коментар #51 от "АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.":

    да ви светна инжИнере, че в дизеловото гориво, поне от 20 години, че може и повече да са, няма СЯРА. Пък за карбуратора, една лада 1500 си докарваше по 15 на сто, пък един голф 1600 моно, не може да прескочи 6,5 на сто. Само това е достатъчно като показател.

    Коментиран от #62, #64

  • 60 Русофилчо

    6 5 Отговор
    За всички тук, които критикуват новите правила - елате в русията. Тук всички 50+ годишни
    автомобили минават годишния преглед.
  • 61 Дуньо простия

    8 1 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Ами не ви е ясно, щото колите не се проверяват за това дали са екологични, или не, ами за това дали са технически изправни. Освен това, новите са толкоз икономично събрани, че за едни 200 000 пробег, може да са пълен сдух. Пък има хора, дето това го навъртат за 2-3 години.

    Коментиран от #65

  • 62 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 3 Отговор

    До коментар #59 от "Само":

    Само са беше уточнил -
    Лавата 15 нагоре от Габрово към връх Шипка, а Голфа- обратно от Шипка към Габрово ли ги засича❓
    Щото и Лада съм карАл и Гоуф ❗
  • 63 Тошо

    18 2 Отговор

    До коментар #51 от "АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.":

    Всичко е твърде относително. Дизелов двигател Евро 6 = бензинов Евро 4, като цяло дизела замърсява малко повече ако вземем 1 л нафта и 1 л бензин, но с този 1 л. дизеловият автомобил ще измине поне 30% по-голямо разстояние, така че нещата са едни и същи. Да не забравяме, че спрат ли дизелите, спира доставката на храни. Тежък транспорт на бензин има само в руската армия.

    Коментиран от #66

  • 64 АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.

    9 3 Отговор

    До коментар #59 от "Само":

    Не мислех да ти отговарям но те виждам че ти е елементарно мисленето затуй ша ти отговоря така-туй дет ти люти на зъркелите кат застанеш зад немски дизел са вика сяра - за самарата само си чувал, пък гоуфу с пиербургу 2 моа да ти го напрая на 5/100- 1600см3 мутор знам че ще ти е трудно да го проумейш ама може и нещо да понаучиш пък ........

    Коментиран от #84

  • 65 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "Дуньо простия":

    Ти тротинетка ли караш ❓
    Точно за ЕКОНОРМИ се проверяват‼️

    Коментиран от #77

  • 66 АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.

    4 2 Отговор

    До коментар #63 от "Тошо":

    Тошо - горивната ситема не е настроена на литри а на килограми гориво към килограми въздух - един летър бенз.е 750гр един лит дизел 830-850гр - туй е първата измама - втората - един турбобензинов мотор с директно впръскване снижава още повече тази разлика - айде да отчетем и горивото и добавките за процеса на ДПФ и какво стана
  • 67 ФЕЙК - либераст

    17 0 Отговор
    Най - екологично чисти са Тировете и тежките самосвали с дизелови двигатели от 500 кс. и нагоре. Следнат служебните баничарки - дизеларки над 300 000 км. за 3 години и камиончетата на разни малки строителни фирми на възраст над 25 години. Най- замърсяващи са бензинките с газова уредба. Преди 2 години Йордан Цонев /Данчо Ментата/ се изцепи при обсъждането на този закон : "От къде да знаем, че тези коли с газови уредби няма да карат на бензин! ".
  • 68 георги димитров

    4 1 Отговор
    Някой техници / на които им стиска / ще направят много пари! Най важното е като отидеш на пункта да изговорите нещата правилно още преди да влезеш. На 25.07. отидох със стария дрънгоч- 27 годишен със махнат катализатор . Преди да вляза говорихме "право куме та в очи и за 50 лева "отгоре" МИНАВАШ.

    Коментиран от #91

  • 69 Мдада...

    8 0 Отговор
    Не знам кой и какво, но аз с 13-годишен Форд фокус на бензин си минах ГТП-то без проблем онзи ден и казаха, че газовете й са перфектни.

    Коментиран от #92

  • 70 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    МИ ТО НОВИТЕ ГОРЯТ ПОВЕЧЕ МАСЛО ОТ СТАРИТЕ Б4Е НЕЩАСТНИК ПИСАЧ . И ТОВА ИМ ГО ПИШЕ В ИНСТРУКЦИЯТА ПРИ КОПУВАНЕТО ИМ
  • 71 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    2 6 Отговор

    До коментар #54 от "Гошо":

    ГО ШО СМОТЛ ..ВЪГЛЕРОДНИЯ ОКИС НА БЕНЗИНКИТЕ КОЙТО СТАВА ВЪГЛЕРОДЕН ДИОКСИД НЕ ГО ВИЖДАШ АМА Е 1000 ПЪТИ ПО ОТРОВЕН ОТ САЖДИТЕ НА ДИЗЕЛИТЕ ...СЪЩИТЕ САЖДИ СЕ ОТДЕЛЯТ И ОТ ИЗНОСВАНЕТО НА ГУМИТЕ В ПО ГОЛЯМА СТЕПЕН НО НИКОЙ НЕ ВИЖДА ТОВА ..НАЛИ
  • 72 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    2 2 Отговор
    РАЗБРАХ ОТ ПИШМАН ПИСАЧА ЧЕ АКО КОЛАТА НЕ ПУШИ Е ПО БЕЗОПАСНА ЗА КАРАНЕ И ПО МАЛКО КАТАСТРОФИ ЩЕ ИМА ...????

    Коментиран от #76

  • 73 Българин

    9 0 Отговор
    Преди 5 дена минах с Вартбурга на преглед.Никакви проблеми.
  • 74 Фройд

    7 0 Отговор

    До коментар #58 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Не разбрах за какво е примера но , има ли лошо колата да е в техническа изправност?
    А какво правим тогава с мотористите с изтърбушените кюнци ? Ами с патрулките ?! Ааа , сетих се , ще им купим нови БеЕнВета....

    Коментиран от #78

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Хихихих

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ":

    Е те така казаха и за пуснатите през деня светлини!
  • 77 Дуньо простия

    4 0 Отговор

    До коментар #65 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ами като ги проверяват за еко норми, що не ходиш до пункта за преглед само с талона, ами ще разкарваш и колата. Нали еко нормата дето отговаря на някае си ЕВРО, е писано в талона. Хем ще станеш и по-екологичен.

    Коментиран от #80

  • 78 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 0 Отговор

    До коментар #74 от "Фройд":

    Ами преди време дълги години в казаното за чистачките зимната течност беше с евтиния метилов алкохол, ама ЕсеС го забраниха и вече слагаме ракия, МЕТИЛОВ АЛКОХОЛ, който е впъти по-скъп❗
    Така сега завишават нормите за СО² с гледане в тавана и хоп , даже НЕмного стари коли биват списани от движение❗
    ЕКОТАЛИБАНИТЕ дори сложиха норма на максималния обем вода в .... тоалетните казанчета 🥸

    Коментиран от #79

  • 79 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    .... В КАЗАНЧЕТО ЗА ....
  • 80 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Дуньо простия":

    Ти верно пишеш без да разбираш по темата‼️
    Няма преглед по документи❗ А и ЕВРО нормата и нашите стикери НЕ СА РЕЛЕВАНТНИ ‼️
  • 81 БгТопИдиот🇧🇬

    5 0 Отговор
    Нал скачахте кат мамуни 89 за банани !

    Честито на БГ мамуните вече са в играта !

    Ще плащат и ще мълчат,дермокрацията е скъпо удоволствие .
  • 82 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    Единствените сегменти, сдали багажа, са тия в главата ти.
  • 83 А дизелите?

    4 0 Отговор
    Хубаво да са високи изискванията обаче за дизела защо са занулени??
  • 84 Ко ще

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "АВТОМОБИЛЕН ИНЖ.":

    направиш бе инжИнере. В карбуратора си има въздушни и горивни жигльори, дето отределят състава на горивната смес. Количеството зависи от положението на дроселовата клапа, т.е. как натискаш педала. Единственото дето може да се регулира е нивото на горивото в карбуратора (това в поплавъковата камера). Има и един винт за състава на сместа, ама и той не е кой знае какво. Обикновено фабриката препоръчва да се завие докрай, и след това да се развие на 2-2.5 оборота. Вземи да туриш една газова, та да падне разхода на 4-4.5 на 100 км.
  • 85 Отговор

    3 0 Отговор
    Имам МПС на бензин и си минаваше на преглед, обаче сега ме знам. Като гледам какви дизеларки карат пред мен и ме душат д кълбата си не мога да повярвам, че минават на преглед, а аз ще артисам до година.
  • 86 Самара

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Самара 2108 на LPG":

    Твоята рускиняима изключително добре проектиран двигател от Порше ,карал съм такава 9о те години на миналия век. 1.5 страхотен мотор, тих,пъргав, еластичен .Не може да не те пуснат на преглед. Успех!
  • 87 Щом трябва

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Последния Софиянец":

    Да се спират. Мен ме интересуват няколко други въпроса:
    Искам публикувана таблица с допуските за замърсяване от производителя на автомобилите ползвани в БГ.
    При ГТП да има в документа сравнителна таблица на замерените стойност и допустимите за моя автомобил.
    Искам новите автомобили да се продават само след замерване на стойностите за замърсяване.
    Искам месечен отчет за направени проверки на горивата в бензиностанциите. Колко са проверени, колко са с некачествено гориво и поради каква причина е некачествено.
    Също и за маслата.
    Омръзна ми от полвинчати мерки не водещи до нищо добро.
  • 88 Бягай впягай

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    Явно колко разбираш от ДБГ.
  • 89 Е като мине теста

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Пълни Глупости!":

    на бензин значи и на газ няма да му е проблем. Ако е проектиран да работи само на газ тогава ще се тества само на газ.
    То и аз може да си карам дизеловия автомобил само 2000км на година и един с автобус да замърсява в стотици пъти повече от мен на година но това е играта.
  • 90 Че кои ти е казал

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Празни приказки":

    Че кои ти е казал, че по някакъв начин ти въздействат пряко? Те предимно въздействат на останалите участници в движението. Най - вече тези които за зад теб, в детските колички и по тротоарите.
    Та затова е този ГТП.
  • 91 Опитай пак

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "георги димитров":

    Това драги не върви. Щото данните се получават в сървъра на агенцията и се обработват там. Има начин да се мине със подменени данни ама няма да ти струва 50 кинта. Пък и за подобна измама се лежи на топло.
  • 92 И аз така

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Мдада...":

    С 28г. Мерцедес и оригиналните катализатора, че са 2.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове