През 2007 г. фондът обяви планове да продаде мола, който е единственият му актив в България. От тогава насам той разгледа редица предложения, никое от които не удовлетворяваше неговите изисквания за продажба.
Към края на 2008 г. бе направена актуална оценка на Мол Велико Търново, едновременно и независимо от SHM Smith Hodgkinson и от Jones Lang Lasalle. Според тях стойността на мола е намаляла с 3,7 млн. евро от предишната оценка, в резултат на ефекта върху инвестиционния пазар на търговски имоти в България, вследствие на настоящото ограничено кредитиране и икономически условия в глобален план, казват от фонда.
Според новата оценка стойността на мола е 28 млн. евро, в сравнение с 31,7 млн. евро към края на септември 2008 г. и 32,5 млн. евро към края на януари 2007 г.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА