След нашествието на англичани по време на възхода на пазара на недвижими имоти, в годините на криза руснаците са чуждестранните граждани, на които най-много разчитат инвестиралите в недвижимости. Руските купувачи обаче са притеснени от внесените на 13 януари тази година предложения за поправки в Закона за чужденците в Република България. Много от тях са реализирали инвестиции в българската икономика на базата, на което са получили и разрешение за продължително пребиваване у нас.
С направените поправки дребните руски предприемачи няма да имат право на продължително пребиваване. По този начин им се отнема възможността да управляват от място (т.е. от България) своя бизнес. Вариантите за тях са два – или да започнат дълга процедура за оформяне на продължително пребиваване, или да се оттеглят. При втория вариант много от руснаците ще прибягнат до продажба не само на своя бизнес, но и на купените имоти. Логично възниква въпросът как ще се отрази подобна мярка при затруднен пазар на какъвто сме свидетели в момента, особено като надеждите на много инвеститори в имоти са насочени именно към руските клиенти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 varna
ние незаслужаваме да имаме държава.
унищожихме я преди 600 години, сега ще ни отнеме много по-малко.
има само един начин да запазим българия, по начина по които я познаваме, а това е чрез емиграция.
развитите държави затова са развити, защото имат непрекаснат приток на емигранти.
но те имат специялна политика и подбор, които ние за съжаление нямаме.
българия трябва да използва единствения коз които има, а това е че е член на ЕС, и да изпрати аташета в страни като армения, грузия,беларус,молдова и други, и да привлече славянското и православно население да емигрира в българия.
това ще има огромно позитивен демографски и икономически ефект, и ще гарантира оцеляването на българския народ - защото техните деца ще са по големи българи от нас.
но разбира се това е много малко вероятно да стане, ние вече сме се преварнали в ориента на европа.
на 95% от българите ако им пуснеш чалга започват да щракат с пръсти и да хвърлят гюбеци.
това го е нямало по време на робството, нямашего дори през комунизма.
сега с новата вълна на емиграция, която се задава след 50 години в българия, българите ще са само 10% и жените ни ще трябва да се забулват преди да излязат на вън,а за да си намериш работа ще трябва да говориш
арабски.
само да си спомним, какво каза жреца на тангра на хан аспарух;ДЪРЖАВАТА КОЯТО ЩЕ СЪЗДАДЕШ, ЩЕ БАДЕ ПРОКЪЛНАТА И НЕ Я ОЧАКВА ДОБРО БАДЕЩЕ, не си спомням точните думи, но беше нещо в този сорт.
18:43 08.09.2011
2 Или Европа или монгола азиатския съюз
18:43 08.09.2011
3 БРАВО
18:43 08.09.2011
4 ха ха ха, алоо, varna
18:43 08.09.2011
5 Надя
Коментиран от #27
18:43 08.09.2011
6 gloub
18:43 08.09.2011
7 АХХХ
-------------------
Според Вера Мутафчиева, този е шарлатанин:
„Не! - безмилостно отсече ханът. - Ти уби не само Пагане, но и моите две деца, двете първи!
Но вместо да се снижи от угризения... Онегавон (първожреца) впери кръвясали очи в Аспаруха.
- Това е прокоба! - кресна той. - Тангра ни сочи, че ти не можеш да създадеш нещо трайно - ни човек, ни държава!... Когато разнесеш българските кости от река Таис до края на света... ще останеш да бродиш сам! Самичък конник без племе, без земя, без челяд!”
==========
„- Разбрах! ... - тихо каза ясновидката. - Ти искаш Тангра да посочи път на народа ти... Тангра иска от тебе да разтроиш българите според най-големите им племена и да ги отправиш накъдето той ти сочи.
- Нещо такова премислях много нощи - призна ханът. - Българите трябва да си търсят нова родина! Защитена сигурно от самото велико естество.
...
Конете ходом изкачиха върлото крайбрежие. Пред нас - в подзвездната кротка синева - се простря Мизия.
- Тангра, каква земя!...
Тихи и кротки бяха думите, които разменяхме през първата си нощ на юг от Истъра. Все още не бяхме се оборавили от чара на тая приказна земя - подир година на мъчително еднаква безбрежност пред нас сега се раздипляше като чеиз на самовила неизчерпаемо многообразие.
Бе така омайващо прекрасно, та двамата занемяхме, превърнати в зрение - пиехме с очи хубостта на божия свят.
Минаха дълги мигове преди ханът с усилие да обърне към мене унесен поглед.
- Познавам тази земя - каза той почти несвястно. - Тя е!... Нея съзираше във виденията си Пагане ...”
Аспарух стигнал там, където вярвал, че отива:
„Най-трудното изкуство - мисленето, осмислената отговорност... Ханът беше го наследил заедно с кръвта на великия род Дуло.”
18:43 08.09.2011
8 АХХХ
-------------
Според Вера Мутафчиева, този е шарлатанин:
„Не! - безмилостно отсече ханът. - Ти уби не само Пагане, но и моите две деца, двете първи!
Но вместо да се снижи от угризения... Онегавон (първожреца) впери кръвясали очи в Аспаруха.
- Това е прокоба! - кресна той. - Тангра ни сочи, че ти не можеш да създадеш нещо трайно - ни човек, ни държава!... Когато разнесеш българските кости от река Таис до края на света... ще останеш да бродиш сам! Самичък конник без племе, без земя, без челяд!”
„Разбрах! ... - тихо каза ясновидката. - Ти искаш Тангра да посочи път на народа ти. Тебе те мъчи черна грижа: що ще бъде с българските племена след...кончината ти.
- Тангра иска от тебе да разтроиш българите според най-големите им племена и да ги отправиш накъдето той ти сочи.
- Нещо такова премислях много нощи - призна ханът. - Българите трябва да си търсят нова родина! Защитена сигурно от самото велико естество.
...
Конете ходом изкачиха върлото крайбрежие. Пред нас - в подзвездната кротка синева - се простря Мизия
- Тангра, каква земя!...
Тихи и кротки бяха думите, които разменяхме през първата си нощ на юг от Истъра. Все още не бяхме се оборавили от чара на тая приказна земя - подир година на мъчително еднаква безбрежност пред нас сега се раздипляше като чеиз на самовила неизчерпаемо многообразие.
Бе така омайващо прекрасно, та двамата занемяхме, превърнати в зрение - пиехме с очи хубостта на божия свят.
Минаха дълги мигове преди ханът с усилие да обърне към мене унесен поглед.
- Познавам тази земя - каза той почти несвястно. - Тя е!... Нея съзираше във виденията си Пагане ...”
Аспарух стигнал там, където вярвал, че отива:
„Най-трудното изкуство - мисленето, осмислената отговорност... Ханът беше го наследил заедно с кръвта на великия род Дуло.”
18:43 08.09.2011
9 varna
не може да си роден от българска маика и да празиш руснаците.
руснаците които дадоха повече жертви за освобождението на българия от колкото ние българите.
след кланетата на априлското вастание никои от вропеиските държави, не беше готов да жертва соите грайдани, за освобойдението на българите.
а през последните 200 години почти няма създадена държава без намесата на някои от великите сили.
дори и един руснак ако иска да купи или се засели в българия тои трябва да бъде да се чуства добре дошал.
твърдението че руснаците били комунисти и колхозници, ми показва че нито един от вас не е срещтал и общувал с руснаци и не знае нищто за русия.
само проверете какви световно признати личности, е саздала руската нация, за наше съжеление ние от велика бъгария можем само да мечтаем.
както ще изтървем руснаците, така изтарвахме и западно европеиците.
само като си спомня колко много англичани и ирландци се отказаха да купуват в българия, като разбраха, че трябва да отварят фирми,но уви алчните български управници искаха да изкупят земеделските земи на безценица.
ако бяхме използвали това време като трябва, сега селяните щяжа да се занимават с охрана и подръжка на имотите на чужденците и щяха да работят на полето с нова техника, и за добро заплаштане, а не за без пари на българските земевладелски беиове.
и за какъв БЪЛГАРСКИЯ ДЪРЖАВЕН ИНТЕРЕС говорим,че те не останаха българи в дърържавата, освен ако нямаш предвит някои от малцинствата, което след десетина години ще стане мнозинство.
18:43 08.09.2011
10 хохо бохо
Aми те секнаха,та чак се изсекнаха на тях.
18:43 08.09.2011
11 bubblehead
18:43 08.09.2011
12 ДаКупяИлиДаЧакам
PS. bubblehead i AXXX, на вас някой плаща ли ви да коментирате всяка тема, убеждавайки хората, че цените на имотите ще се повишат? Другите са ми ясни. Всеки мрънка че е скъпо - нормално. Предлагане > Търсене = цени надолу докато не се изравнят. Формула без емоционален заряд :)
18:43 08.09.2011
13 Иво
Превеждам: "Българино, ако не бе Русия, сега това щеше да бъде твоя роден език!"
18:43 08.09.2011
14 glupavnouporit
18:43 08.09.2011
15 тангра
18:43 08.09.2011
16 varna
а като разберат че си от българия, те приемат като свои.
а в 10-20,000 апартамента ще настаним твоите пра роднини от пакистан.
18:43 08.09.2011
17 до № 9 - varna
18:43 08.09.2011
18 Всъщност
18:43 08.09.2011
19 bubblehead
18:43 08.09.2011
20 varna
Коментиран от #22
18:43 08.09.2011
21 Пфу
18:43 08.09.2011
22 varna
До коментар #20 от "varna":
поздравления много оргинално, аиде сега си сипи една ракия, и седни да гледаш шоуто на слави като всеки подобен неудачник.18:43 08.09.2011
23 варненка
Коментиран от #26
18:43 08.09.2011
24 pushkin
18:43 08.09.2011
25 АХХХ
По закон, за да придобият правото да живеят постоянно у нас, руснаците трябва да декларират, че ще вложат в новооткрити фирми в България не по-малко от 500 хил. долара. И го правят.
Редица дребни инвеститори са членове на Асоциацията “Альоша”. Затова по тяхно искане още на етапа подготовка на проекта за промяна в Закона, Анисимов е написал писмо до министъра на вътрешните работи на България с молба да се промени редакцията на проекта за Закон за чужденците, като се запази възможността за получаване на разрешение за продължително пребиваване в Република България за дребните инвеститори.
Асоциацията е получила отговор, че правата на вече работещите в България инвеститори няма да бъдат накърнявани в частта възможност за пребиваване в България. На 15 октомври
Вдох глубокий, руки шире!
Не спешите... три, четыре!
18:43 08.09.2011
26 USA-BG До #23 от варненка
До коментар #23 от "варненка":
Мъка, мъка...Руснаци е имало винаги и в New York...
По-добре да ходя пак на kitesurfing... отколкото да обсъждамe тука руcнаците
18:43 08.09.2011
27 do Nadya
До коментар #5 от "Надя":
Nadya ima mnogo rayoni i obekti kydeto nqma rusnaci vse oshte a skandinavci ili smeseno samo 3apadnqci ili sa mnogo malko rusnacite. Ima celi norvejki obekti. Ili obekti koito sa na top lokacii ra3prodadeni predi 2007 kydeto ima preprodajbi v momenta. ako iskat da kupqt. ako imat oshte interes shte im pomogna.18:43 08.09.2011
28 СТРАТЕГИЯ
Коментиран от #31
18:43 08.09.2011
29 да бе
Коментиран от #32
18:43 08.09.2011
30 bg
18:43 08.09.2011
31 varna
До коментар #28 от "СТРАТЕГИЯ":
за съжаление само тези които емигрирахме от бългаиря ги разбираме тези нешта.сам виждаш от коментарите какви нехранимаиковци са останали в БГ.
18:43 08.09.2011
32 СТРАТЕГИЯ
До коментар #29 от "да бе":
Не знам защо си така черногледо настроен срещу руснаците. Те са една велика страна с много умни и интелигентни хора с широки души, от които ние можем много да се учим. Руснаците са водеща сила в много научни области. Не може моща на тяхната нация да се крепи на проститутки и пияници, кокто пишеш ти. Ако не бяха руснаците, то сега щяхме да сме част от Турция. Макар, че въпреки, че ние се мислим за нещо повече от турците, то и това не е така. Защото икономиката и на Турция е много по-напред от нашата, както и по-културните взаимоотношения помежду им. Според мен е крайно време да спрем със сплетните, да спрем да играем на дребно и да погледнем по-широко на света за да тръгнем в правилната посока. Дори и в емиграция ми прави впечатление, че другите народности, като, евреи, руснаци, турци и т.н. много повече си помагат отколкото нас, като съответно достигат и много по високи цели от нас. Вместо да се правим на много знаещи и отворени е добре да взимаме пример от по-успелите от нас народи.18:43 08.09.2011
33 Питерски
Имам сериозни опасения, че с влизането ни в Шенген, българските граници, особенно турската, ще бъдат атакувани мощно от емигрантски потоци от Близкия Изток. Естествено,че целта им ще бъде Западна Европа, но една част от тях за съжаление ще останат тук.
18:43 08.09.2011
34 айде кой от къде е
Коментиран от #35
18:43 08.09.2011
35 СТРАТЕГИЯ
До коментар #34 от "айде кой от къде е":
Всеки чужденец, инвестирал пари в България трябва да бъде третиран, като български гражданин.Когато някой ти дава и 5 лева трябва да го уважаваш. Уважението е и една добра реклама на страната ни пред света от която ние се нуждаем много. По времето на комунизма правехме евалата на всеки чужденец за сметка на българите, а сега ги гониме. Не е правилно нито, едното нито другото. Време е да се мисли и действа по-мащабно, за да просперира БГ.Коментиран от #38
18:43 08.09.2011
36 бре стратег бил
Коментиран от #37
18:43 08.09.2011
37 СТРАТЕГИЯ
До коментар #36 от "бре стратег бил":
Ти си срам за България. Такива като теб ни излагат пред света. Не се ли виждаш колко си жалък, за кой се мислиш? Опитай се да се промениш! Така ще бъдеш по-добър и за себе си и за околните.18:43 08.09.2011
38 babata
До коментар #35 от "СТРАТЕГИЯ":
Бравос, европеецо!Я да видим сега , какво мислят всички българи-емигранти по света. Леле, ако местните ги посрещат като теб.....
18:43 08.09.2011
39 babata
18:43 08.09.2011
40 БГ
Имай за съсед прост, арогантен дебилен мужик - да ти обърне живота в ад и тогава ще говорим.
Още повече че от всички боклуци - най-големите идват да купуват имоти тук. Понеже не знаят други езици и имат мизерни пари а си мислят че ние сме им все още подопечни и ще им лакействаме за мизерните им конвертирани рубли.
Руснаци не ни трябват! Нито мангали и резани от изтока!
Трябва политиците да се замислят как да направят страната ни привлекателна за големите инвеститори, без това да ограбва държавата и как да привлекат купувачи на имоти от западните страни, САЩ и Канада.
Не трябва да се гледа само на парите, но и на културата която тези хора носят след себес си.
САЩ се прецакаха много яко с огромните емигрантски потоци които ги заляха и вече не са същите.
Да не допускаме същите грешки!
Коментиран от #42
18:43 08.09.2011
41 baggio
18:43 08.09.2011
42 Руснак.
До коментар #40 от "БГ":
Прав си братко. Като руснак ти казвам. Ако искате да запазите държавата си като европейска а не като мутринска Русия, моля ви вземете към себе си найдобрите от всички. Няма значение кои са тези - руснаци, американци или англичаните. Имам предвид тези чужденци които имат пари, добри семейства, уважават българска култура и т.н. Закакво ви трябва мизерници, алкохолици и др. подобни хора? Ще ви кажа още повече - и аз съм (като руснак) не искам да видя тук (във България) някои от своите сънародници. Имам предвид бивши мутри, членове на партия "Едина Русия", бивши членове на КГБ и т.н. Вижте какво сега е станало със Русия. Нормален човек вече не може да живее във тази шибана държава. Искате ли това да стане и тук - в България?Може би за това и приет този нов закон ЗЧРБ? ;-)
Извинявам се за грешките. :-)
Коментиран от #43
18:43 08.09.2011
43 СТРАТЕГИЯ
До коментар #42 от "Руснак.":
България е умалено копие на Русия. Приличаме си , а и живяхме един и същи живот. И на двете места бившите комунисти и Държавна сигурност ограбиха държавата и я управляват с техните мафиотски организации, партии и фирми. Но това е една сравнително малка част непочтени граждани. Не всички руснаци и българи са лоши. За съжаление западния модел на живот в нашите страни не проработи. Не трябва заради малка част пияници и мафиоти да отричаме целия руски народ. Русия е велика държава, като САЩ.18:43 08.09.2011
44 Руснак.
Затова ви казвам - избирайте съседите си по най добрия начин. Избирайте ги като избирате приятели. :-)
Коментиран от #45
18:43 08.09.2011
45 bubblehead
До коментар #44 от "Руснак.":
Освен това в момента България има много повече шансове (от Русия) да стане нормална европейска държава.----------------------------------------------------------
България по всички критерии E нормална европейска държава. Тоя руснак май представите му са от 1995 ...
18:43 08.09.2011
46 до руснак
18:43 08.09.2011
47 varna
разбирам че не знаеш нищо за родината си, а иначе даваш съвети тук на на моите сънародници, повече от които си мислят че българия е центъра на света, и че всички се натискат да живеят тук.
руснаците нямат нищо от какво да се срамуват, те са един от наи - изтрадалите народи в света, в повечето случаи от собсвените си управници, и русия пак е остала и ще бъде една от водещите икономическо и военно страни в света.
само да ти 'напомя' че в русия са разкрити само 25% от залежите на петрол, газ, злато, уран, платина и всички други полезни изкопаеми които са от изклучително важно значение за развитието на останалия свят.
интересното е друго че от тези 25% само 5% са разработени и се добива нещо, така че потенциала е огромен.
всички развити държави гледат към русия и искат да развиват добри и приятелски отношения - само ганио не иска.
китаи които е наи големия консоматор на суровини в света вече се сварза с русия с трабояровод, защото знае че без суровини няма да има бадеще на велика сила.
бъдещето е на страни като русия, австралия, канада и някои други богати на суровини и полезни изкопаеми.
а тези руснаци които купуват в българия, са обикновени хора. тези от които ти се стахуваш, си купуват на други по толи и развити места.
и да незабравяме, че парите не миришат.
18:43 08.09.2011
48 varna
Коментиран от #50
18:43 08.09.2011
49 СТРАТЕГИЯ
Коментиран от #51
18:43 08.09.2011
50 varna
До коментар #48 от "varna":
маика ми не е рускиня, и нямам нищо общо с русия, а да когато бях студент и работех на златни пясъци имах вразка с няколко рускини, които трябва да отбелейа са наи - красивите жени на света.а иначе с останалото сам сагласен.
18:43 08.09.2011
51 varna
До коментар #49 от "СТРАТЕГИЯ":
въпроса стои така, дали искаме нашите внуци да си играят с русначета родени в българия и да общуват с тях на български, или искаме да си играят с арабски деца и да общуват с тях на арабски.а в по лошия случаи на пакистански.
18:43 08.09.2011
52 varna
18:43 08.09.2011
53 varna
18:43 08.09.2011
54 Руснак.
Не мога да ти кажа как изглежда България през 1995. Обаче имам представа за 1998. И мога да ти кажа със сигурност че има сега голяма разлика от 1998. И тази разлика е във посока на повече ред и сигурност. Това е гледната ми точка. Ако това ти интересно....
За сожаление не мога да кажа за Русия същото....
18:43 08.09.2011
55 varna
русия с поредицата от воини които води с турция успя да освободи всички славянски и православни народи.
18:43 08.09.2011
56 тоя па
Коментиран от #57, #58
18:43 08.09.2011
57 varna
До коментар #56 от "тоя па":
прав си за турците, от моите патувания по света единствено турците, от всички народи на на балканите са полужително настроени към нас.но турското правителстово има съвсем други планове за балканския полуостров, а и за европа.
само си задаи въпроса, защо през турция безпрепятствено си минават две трети от нелегалните емигранти за европа.
целта на турция е да наводни европа с мюсилмани и така да си осигори влизането в европа или по скоро европа да влезе в турция.
и аз искам българия за истинските българи но сам виждаш че не става, вече сме 7 000 000 по голяма част от първокласниците тази година, българския не им е първи язик.
а и все още не сме се зблъскали с емиграцията, както тази която тепарва ще напуска страната, така и тази която ще я замести.
надявам се че ако се замислиш ще ги разбереш тези неща, за съжаление, повечето българи не могат.
е да не забравяме че европа е още много разтегливо понятие, саздадено от народи които още се гледат със самнение едни на други а в много случаи и с презрение.
аз живейа от много години в западна европа, и мога да ти кажа че отношението към балгария е по скоро негативно в наи добрия случаи неутрално.
18:43 08.09.2011
58 СТРАТЕГИЯ
До коментар #56 от "тоя па":
Истинските българи уважават руснаците поради много причини. А такива като теб предатели на Българските интереси говорят или действат срещу руснаците. Хубавото е че такива като теб са малцинство, но ако са на високи постове в държавата могат да направят много поразии, напр. бившия премиер Костов. Искрено се надявам такива като него и теб да стоят далече от власта, защото това не е пътя за просперитет на България. Евала на такива хора, като varna за твърдата подкрепа за руснаците! Така трябва. Ние имаме общи корени. Да мразиме руснаците е все едно да се мразим сами себе си. Даже в САЩ американци са ни казвали, че сме от Червената армия. И американци ни имат за едно и също нещо.Коментиран от #61
18:43 08.09.2011
59 не си прав Саше
18:43 08.09.2011
60 mama
Много умно нали?
18:43 08.09.2011
61 varna
До коментар #58 от "СТРАТЕГИЯ":
за много така наречени истински българи, българин е този които мрази сърбите, гърците, ромънците, турците и от няколко години и руснаците а наи много мрази другите българи.тези същите българи затриха капитан петко воивода един от наи големите българи, а ако левски ботев и другите велики българи бяха оцелели освобойдаването на българия щяха да затрият и тях.
това самоонищожително чуство на омраза към всичко и всеки води два пати българия да ичезва от картата на европа.
за сажеление трития път ще е последен.
а за костов си много прав тои е 100% подкупен от американското правителство, но интересите на америка се разминават с българските национални интереси.
и преди съм го писал, без русия няма силна българия, а след събитията от последните месеци без русия изощо няма българия.
Коментиран от #62, #63
18:43 08.09.2011
62 СТРАТЕГИЯ
До коментар #61 от "varna":
Много си прав, че на някои българи омразата им стана като национален спорт.По кръстовищата на големите градове е често срещана гледка да се засекат две коли и да излезнат водачите от колите и да се бият. Ако на сфетофар на жълто още не си потеглил то отзад някой започва вече да ти свирка. А пък в САЩ дори и да заспиш на светофар никой няма да ти свирне, най-много някой може да дойде да види да не би да ти е станало лошо. Още преди години в САЩ нямах кредитна история и никой не се навиваше да ми помогне, но една рускиня, която въобще и не познавах добре, както и тя мене се нави и ми разписа за една покупка на кредит. Тя рискуваше, защото ако аз не изплащах парите за моята покупка, то тя щеше да си развали собствената кредитна история и да плаща заради мен. Това може да го направи само човек с голяма душа, защото тя никак не беше глупава. Прав си всяка държава си има интереси, а наште със сигурност са в добрите отношения с Русия. Ние българите сме малко дребнави хора, а който печели на дребно, то той губи наедро.Коментиран от #64
18:43 08.09.2011
63 СТРАТЕГИЯ
До коментар #61 от "varna":
Ако Левски и Ботев бяха живи, както и другите ни революционери нямаше никак да им хареса една антируска политика. Някои българи водят антибългарска политика. Дори и сега правителството ни подучвано от външни сили води антируска политика. Да се надяваме , че няма да успеят да направят големи поразии. Русия ни предлага да станем Европейски енергиен център , а правителството се дълпа. Че стойноста на всяка стока тръгва от енергията, без енергийни източници няма икономика. Лошото е че не могат до властта да се доберат хора , които наистина милеят за България.18:43 08.09.2011
64 varna
До коментар #62 от "СТРАТЕГИЯ":
случаите на руснаци да помакат на българи са многоброини и в историята и в сегашно време.интересно, нещо подобно се случи на бащами в ню иорк преди години.
през годините на робството хиляди българи са намерили убежище в русия.
руското правителство ги приема и им дава земя кадето да се заселят и обработват.
Коментиран от #65
18:43 08.09.2011
65 СТРАТЕГИЯ
До коментар #64 от "varna":
Ами ето поради такива причини, които коментираме сега България си пропуска шансовете да бъде една много по развита, просперираща страна. Властите все се боричкат, нямат явна визия за години напред, всеки гледа докато е на власт да украде колкото може повече. Даже и в сегашната криза правителството и банките не правят това което трябва за да я преодолеем по-бързо. Не малко български емигранти биха се завърнали в България ако нещата в страната ни тръгнат добре. Възможност за развитие има ако се правят правилни ходове.18:43 08.09.2011
66 Миша
18:43 08.09.2011
67 Olga
Коментиран от #68, #75
18:43 08.09.2011
68 СТРАТЕГИЯ
До коментар #67 от "Olga":
Нашите закони се правят от малоумници и под чужд натиск. Аз нямам никакъв имот по морето и това го казвам за да не ме обвини някой, че имам интерес да си продам имота на руснаци. За съжаления ние обикновените хора нямаме възможност да въздействаме на управляващите. Единствено което мога да направя е да се извиня от името на бългорския народ за простотийте на нашите законодатели. Ако продължават така и ние българите ще напуснем България и ще емигрираме някъде другаде. На руснаците мога да кажа, че по-голямата част от българския народ ги уважава.18:43 08.09.2011
69 до Olga
18:43 08.09.2011
70 Браво Миша
18:43 08.09.2011
71 ТАКТИКА
Коментиран от #76
18:43 08.09.2011
72 Миша
18:43 08.09.2011
73 Л.С.
Коментиран от #74
18:43 08.09.2011
74 varna
До коментар #73 от "Л.С.":
Они не болгары,Они цигани.18:43 08.09.2011
75 Руснак
До коментар #67 от "Olga":
Ольге, Мише и Л.С.Чтобы вас уважали в чужой стране, попробуйте для начала избавиться от своих имперских амбиций. И научитесь сами уважать людей, к которым вы приезжаете в гости.
Не следует так же думать, что покупая квартиру в Болгарии или Чехии, вы тем самым можете осчастливить эти народы. И приняв поправки к закону (ЗЧРБ) вам просто мягко намекают на это.
18:43 08.09.2011
76 СТРАТЕГИЯ
До коментар #71 от "ТАКТИКА":
Ами ако български политици-неудачници приемат такива тъпи закони, с които да гонят руснаци, англичани и свестни чужденци, то България ще стане страната на циганите и турците. Може би и ти си резан и затова не ти харесва да идват руснаци в БГ? Бъди сигурен, че с тази политика България ще стане част от Турция и ще може вие фесовете да се кефите, че сте успяли заради българи-предатели.18:43 08.09.2011
77 Така-Тука
18:43 08.09.2011
78 Хайде на купона!!! Ще дойде и Марадона!!!
18:43 08.09.2011
79 до русофила
18:43 08.09.2011
80 освободен
18:43 08.09.2011
81 ха ха ха
Коментиран от #83
18:43 08.09.2011
82 Освободен
18:43 08.09.2011
83 varna
До коментар #81 от "ха ха ха":
след този твоя коментар, те саватвам да отидеш и запюеш родителите си в лицето, те знаят защо - утрепка такава.вече не се самнявам че един ден пак ще ни колят турците, или арабите а може и пакистанците.
но знам че като заколят теб и твоята рода, със сигурност алах ще ги изпрати в рая -дяволско изчадие такова.
ти не заслужаваш да се наричаш българин, неблагодарно копеле.
ъбеден сум че произхождаш от голям предателски род, които се турчееха по турско после бяхте русофили след това русофоби, фашисти, комунисти, и сега демократи.
а истината е че си едно зависливо и малко мургаво човече, без образувание и никакво бъдеще, чакашто да доидат еропеските турци да го оправят както те си знаят.
18:43 08.09.2011
84 до varna
18:43 08.09.2011
85 хо хо хо....
18:43 08.09.2011
86 Освободен
Коментиран от #87
18:43 08.09.2011
87 Руснак
До коментар #86 от "Освободен":
Рад, что в Болгарии нахожу своих единомышленников. :-)Думаю, что нужно сказать спасибо болгарским братьям, которые приняли этот новый закон (ЗЧРБ). Может теперь в Болгарии станет поменьше российского быдла.
18:43 08.09.2011
88 bubblehead
18:43 08.09.2011
89 за bubbleheadа
ЗАКОНИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА ЗА ВСИЧКИ И НА КОЙТО НЕ МУ ИЗНАСЯ ДА СЕ МАХА. А за руснаците това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
18:43 08.09.2011
90 някой си
18:43 08.09.2011
91 дима та руснака
18:43 08.09.2011
92 Този коментар е премахнат от модератор.