Last news in Fakti

20 Ноември, 2013 14:09 1 073 0

Профон и Дарик се разбраха за хитовете

  • профон-
  • дарик-
  • права-
  • музика

Постигнатото разбирателство е в рамките на добрите конкурентни практики, съобщи изпълнителният директор на сдружението Ина Килева


Профон и Дарик радио постигнаха дългоочакваното от цялата българска аудитория съгласие относно използването на музиката, представлявана от дружеството, в програмата на Дарик радио и Дарик 18. Любимите хитове на слушателите отново звучат в ефира и на двете радиа, съобщиха от Профон.

След конструктивни преговори беше постигнато съгласие за най-важното - уникалният бранд на Дарик се нуждае от качествената музика, представлявана от Профон, и обратното - чрез Дарик музиката на членовете на дружеството достига до все повече хора. Дарик е важен партньор на музикалната индустрия в България, предвид дългогодишното му присъствие на българската медийна сцена като емблематично радио с национално покритие и силната му връзка с гражданското общество, доколкото е пространство за дискусии по наболели и актуални теми и проблеми.

„Радваме се, че постигнахме разбирателство в рамките на добрите конкурентни практики и че отново си партнираме с визия за бъдещето”, каза изпълнителният директор на Профон Ина Килева.

Профон e творческо сдружение с нестопанска цел, което защитава и управлява права, сродни на авторското право – тези на продуцентите на звукозаписи и артистите-изпълнители. От 1998 г. до момента Профон се превърна в най-представителната музикална организация в България за колективно управление на сродни права, като представлява 90% от българския и световен музикален репертоар у нас.

Сдружението е част от клуба на Световните организации за колективно управление на права в Международната федерация на звукозаписната индустрия (IFPI) и има директни договори за взаимно представителство с лицензиращи организации от цял свят.

Сдружението управлява най-големия музикален каталог у нас, като представлява  звукозаписите на трите мейджър музикални компании в световен мащаб (Universal Music Group, Sony Music Entertainment и Warner Music Group), наред с над 30 000 независими чуждестранни лейбъли, както и репертоара на повече от 180 изявени български изпълнители, групи, музикални компании и продуцентски къщи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА