Бизнесът, който Ани Цолова започна след раздялата си с журналистиката, може би не е толкова оригинален, колкото тя твърди, пише таблоидът "Уикенд".
Бившата водеща на Би Ти Ви и Нова разкри миналата седмица, че ще води обучения по публично говорене. Проектът бе обявен като „авторски“. Идеята за него обаче, поразително напомня на вече съществуваща дейност, която развива нейна колежка с 25-годишен стаж в националното радио.
Вестникът пише, че сходствата с конкурентката ѝ са както в сайта, така и в рекламния клип, с който Ани Цолова обяви новото начинание, в което се впусна, също има сходство с конкуренцията.
Бившата радиожурналистка Радомира Михова споделя директно на страницата на новоизлюпената си конкурентка:
„Здравейте, Ани! Пиша ви, защото се почувствах неловко, когато видях цели изрази във Вашето видео, които смущаващо са еднакви с тези от сайта (Радомира посочва собствения си сайт — б.а.). И правя уточнение, че моят проект „Успешен глас“ от една година е действащ. Автор на идеята и реализацията е на Евтим Чакъров".
Отговорът на Анна Цолова е: „Радомира Михова, за първи път виждам сайта ви. Очевидно и двете сме тръгнали по един и същ път. И много други хора са в тази писта. Вярвам, че не искате да спекулират с това, което сте написали на стената ми. И затова ви пожелавам успех!“.
Важен въпрос, който засега няма отговор, е откъде Анна е взела пари за новия си бизнес. Съдейки по качеството на рекламния й клип, трябва да струва поне 3000 лева. Зад рекламната кампания също трябва да стои сериозна сума, а в същото време Цолова месеци наред не е ходила на работа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Копие
11:15 01.11.2018
2 Радо
11:23 01.11.2018
3 Коментар
11:47 01.11.2018
4 БЕНЗИНДЖИЯ
12:06 01.11.2018
5 гад
14:25 01.11.2018
6 гощо
08:43 03.11.2018
7 Анонимен
13:41 03.11.2018