ФАКТИ.БГ

Китайски учени с интересно откритие за коронавируса

Публикувана: 4 Юли, 2020 18:36
Китайски учени с интересно откритие за коронавируса

Маймуни, заразени с новия коронавирус, са били защитени от реинфекция до 28 дни по-късно. Това показва китайско проучване, публикувано в списание Science. Докато маймуните са проявили първоначален имунитет, все още не е ясно колко дълго ще продължи той при хората - ще е необходимо да се изчакат месеци или дори години, за да се знае дали милионите заразени в началото на пандемията са защитени от повторно заразяване, твърдят китайските учени.

Изследователите от Пекинския медицински колеж извършиха експеримент с макаци - често използвани при медицински експерименти заради приликите им с хората, за да установят дали имат краткосрочен имунитет към вируса, уточнява БГНЕС.

Шест маймуни са били заразени с доза от вируса SARS-CoV-2. Те са развили леки до умерени симптоми и им е отнело около две седмици, за да се възстановят напълно. 28 дни след първата инфекция четири от шестте маймуни са получили още една доза вирус, но този път, въпреки краткото повишаване на температурата, те не са показали признаци на повторно заразяване, пишат авторите на изследването.

Чрез вземане на чести проби изследователите откриват, че пикът на пораженията от вируса е достигнат три дни след заразяването на маймуните.

психо
учени от Магадан правили изследвания с мисирки и установили че заразят ли се е доживотно няма лек

2
Този коментар е премахнат от модератор
Мао
А комунистически вирус хващат ли китайските маймуни?

Макаци
Хахаха

67777789
Що на маймуни правите опити правете ги върху китайци и без това сте прекалено много трябва да паднете доста под милиард. Да ги ева и чайниците да ги ева, унищожиха света с вирусите си. Има един лек срещу коронавируса и той се казва бомба от химически произход.Доказано е че при такава атака никой вирус не е оцелял дори и най-смъртоносният.

Алексей Навални