Last news in Fakti

26 Октомври, 2021 17:32 13 102 22

Камериерките искат да ви кажат това, но не могат

  • камериерка-
  • хотел-
  • гости-
  • хотелска стая

Няколко неща, които камериерките искат гостите на хотелите да знаят

Камериерките искат да ви кажат това, но не могат - 1
Снимка: Shutterstock

На камериерките в хотелите им се налага да се справят с какво ли не – от мръсни стаи до нагли клиенти. И се оказва, че има доста неща, които им се иска да кажат на гостите си. Но нямат възможност да го направят.

Бивши служители в хотели повдигат завесата на въпроса какво тайно им се е искало да кажат на гостите, за да улеснят живота им, пише pochivka.blitz.bg. Те разкриват тайните пред „Бизнес инсайдър“ като всеки от тях е пожелал анонимност от страх бившите им работодатели да не поискат обезщетение за нарушение на поверителността.

10-те неща, които камериерките искат да кажат на гостите на хотели:

При напускане изключвайте всичко в стаята си

„Не оставяйте включен телевизора, когато излизате или напускате стаята. Така не можем да знаем дали сте вътре или не и ни оставяте да се чудим докато не се наложи да се свържем в рецепцията, където обикновено са много заети през цялото време. Също така, моля ви не оставяте знака „Не безпокойте“, когато напускате стаята.“

Не си боядисвайте косата в мивката в хотела

„Моля ви, не си боядисвайте косата в хотела. Отнема повече от час мивката да се изчисти с белина и повече „магически гъби“, отколкото ми се иска да си призная.“

Ако искате да бъдете мили, оставете почерпка на камериерката

„Работим много и (особено на горещите места) няма нищо по-хубаво от това да намериш студена напитка или сладолед по време на смяната си. Ако искате да бъдете мили с камериерката си, оставете сладолед в хладилника, когато си тръгвате, или неотворена напитка.“

Съберете на купчина използваните кърпи, чаршафи и покривки

„Не е необходимо или задължително, но е много мило, когато гостът си разчисти леглото, когато си тръгва, защото трябва да се чистят толкова много стаи за толкова кратко време. Това помага много. Освен това натрупайте на пода използваните кърпи.“

Не си оправяйте леглото преди да напуснете

„Ако сте спали в леглото, няма нужда да го оправяте, когато напускате. Ако си помислим, че не сте го използвали изобщо, може да не сменим чаршафите. Така че е по-добре да изглежда, че в него някой е спал.“

Не се притеснявайте да искат допълнителни торби за боклук и пране

„Много хора бързо пълнят боклука и след това изхвърлят отпадъците си на пода, вместо просто да помолят за допълнителна торба. Нямаме нищо против да ви помогнем да запазите стаята си чиста и не искаме да ходим през всичките ви мръсни дрехи на пода.“

Почиствайте след себе си и дръжте боклука на едно място

„Ако искате да ни направите услуга, сложете всичкия боклук на едно място, така че да не се налага да обикаляме из стаята да го прибираме. Това всъщност ни спестява време.“

Изхвърляйте правилно медицинските изделия за еднократна употреба

„Много често намираме игли от инсулин от гости с диабет, хвърлени в боклука без капачка. Лично аз се убодох на една игла и прекарах шест месеца в кръвни тестове и вземане на лекарства, за да се предпазя след такава грешка.“

Използвайте табелката „Не безпокойте“

Използвайте табелката „Не безпокойте“, ако не искате да ви безпокоим. Много пъти са ми крещели гости за това, че не са искали рум сървис, но и не са си слагали табелката на вратата.“

И най-важното, отнасяйте се човешки към камериерките

„Знам, че сме обслужващ персонал. Някои от нас не говорят добре езика, а друго го говорят. Знам, че е неловко, когато идваме да чистим стаята ви, докато вие сте там. За нас също е неловко. Имаме работа за вършене и да се погрижим за вас и вашата стая е точно тази работа.“


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Подли камериерки

    6 8 Отговор
    Нещо нецензурно.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Хамстер

    16 9 Отговор
    Аз посрещам младите камериерки със една стотачка на корема и леко гол, познайте какво следва :)

    Коментиран от #7, #12, #17, #18

  • 4 Врачка

    26 0 Отговор
    За съжаление самите работодатели третират персонала си като роби.Да работиш в хотел е най—неблагодарната работа освен ако не си едно стъпало над камериерките и да им обираш бакшишите оставени от клиентите под възглавницата.
  • 5 Сатана

    8 6 Отговор

    До коментар #2 от "КОТарАК":

    Ако си мераклия мога да ти завия една 500€врова Борисовка на моя ,а ти да я вземеш без ръце ,като внимаваш да не ме оцапаш? А ,тарикатче?
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Селяндур

    27 3 Отговор

    До коментар #3 от "Хамстер":

    В нормалните държави следва обвинение в изнасилване и твоята стотачка ще си я завреш в кафявото място

    Коментиран от #9

  • 8 свидетел

    7 18 Отговор
    камериерките да се държат приветливо и да извършва дейността, за която им се плаща ! бонусите - не от клиента , а от работодателя ! като не им харесва - на борсата !

    Коментиран от #15

  • 9 Див cеляндур

    12 3 Отговор

    До коментар #7 от "Селяндур":

    Обвинение в изнacилвaне ще имa caмо aко cтотaчкaтa е фaлшивa. Другото е пито-плaтено.
  • 10 МАЛКА пенсИЯ

    6 7 Отговор
    Ако ние клиентите,вършим гореописаните неща,ЗА КАМЕРИЕРКИТЕ,КАКВО ОСТАВА.
  • 11 ИНТЕРЕСНО .....

    10 5 Отговор
    ЗАЩО СТЮАРДЕСИТЕ СА ХУБАВИ И ЗНАЯТ ЕЗИЦИ,А КАМЕРИЕРКИТЕ СА ПОЛУ ХУБАВИ И НЕ ЗНАЯТ ЕЗИЦИ🤔
  • 12 Излагаш се

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "Хамстер":

    Само селяндурите бъркат камериерка =пр.. тутка и сервитьорка=на същото.

    Коментиран от #14

  • 13 Jeep

    13 3 Отговор
    Кaк я измиcлихте тaя cтaтия и зa кои хотели говорим? 1.Кaртaтa зa доcтъп пaли и гacи вcичко без хлaдилникa... е в БГ и него в някои хотели. 2. Тaбелкa Не безпокойте cе cлaгa и когaто не иcкaш дa ти влизaт в cтaятa вcеки ден. Ковид върлувa. Един пaрцaл мие 20 cтaи. 3. Не знaм нормaлнa женa дa отиде нa хотел зa дa cе боядиcвa, aмa може де. 4. В нормaлните хотели aко иcкaш нещо дa cе cмени...кърпa, хaвлия и т.н, то cе хвърля във вaнaтa или пред нея. Имa укaзaния, че хиляди тонове перилни препaрaти cе хaрчaт нa ден. Който иcкa cе cъобрaзявa. 5. Легло cе опрaвя от блaгоприличие нaй-мaлкото. Не е нормaлно дa оcтaвиш кочинa, a при нaпуcкaне вcичко cе cменя, не знaм кaк кaмериеркa решaвa, че нещо не е ползвaно.6. Бaкшиш дaвaм caмо лично, a по нпреценкa и c инcтрукция кaкво иcкaм или ме иcкaм. Тaзи годинa кaмериекaтa нa Дюни получи бaкшиш c укaзaние дa не влизa непрекъcнaто в cтaятa и дa не пипa нищо. Веднъж нa 3 денa aко имa боклук -изхвърля и до тaм. Тя доволнa, ние cпокойни. Кърпи и хaвлии cи ползвaме нaши. Тaкa cе прaви в иcтинcките хотели. У нac...кaкто дойде
  • 14 Cтигa бе

    8 3 Отговор

    До коментар #12 от "Излагаш се":

    Те у нac повечето ca от племенaтa нa комaнчите и cиукcите. Cтaвaт грешки.
  • 15 гттнс

    15 0 Отговор

    До коментар #8 от "свидетел":

    Дали ще дадеш бакшиш, си е твоя работа. Въпрос на възможност, култура и на първо място- реакция на доброта обслужване. Това за борсата е комплексарско.
  • 16 Нагли същества, са

    5 2 Отговор
    Тези в БГ...знам ги, всичките правила, но много неприятна и,, мръсна,, професия...!
  • 17 един от многото

    2 8 Отговор

    До коментар #3 от "Хамстер":

    И от камериерка , става куромерка!
  • 18 Ром ама кубински

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Хамстер":

    Говори се,че камериерът бай Асан бил голям майстор.Така и никога не се престраших.
  • 19 На тези, по чиято инициатива

    9 1 Отговор
    днес ми нашибаха 17 стаи с по три легла искам да кажа: Работила съм и с по-големи отрепки и затова, че ми трошите краката медал няма да получите, просто един прекрасен ден ще ви заменят с друга подобна утайка. А към гостите изисквания нямам, едни са възпитани и на ниво, други са пътуващи мърлячи, няма да ги променя. Но за достойни условия на труд винаги ще настоявам.
  • 20 АМИ ДОБРЕ

    0 10 Отговор
    АМА КАМЕРИЕРКИТЕ тогава какво ще правят, ще им съкратят бройката,Нали за това се ползува хотел, да правиш каквото си искаш щом си платил

    Коментиран от #21

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Баца Гелуша

    6 0 Отговор
    Нищо от горе написаните изисквания не се спазват.аз съм камериерка от 3 години.и съм виждала ужасии в хотелските ми 10 стаи..и никой не остава бакшиш.