Както мнозина очакваха, втората част на хитовия сериал „Игра на калмари“ покори върховете на успеха за броени дни. Новият сезон дебютира с 68 милиона гледания само за първите си четири дни в Netflix – повече от всеки друг сериал на платформата, регистриран през премиерната си седмица. Така „Игра на калмари“ задмина досегашния рекорд, поставен от „Wednesday“ през 2022 г. с 50,1 милиона гледания.
Още с първите си епизоди Сезон 2 се нареди директно под номер 7 в класацията на най-популярните неанглоезични сериали на Netflix за всички времена. Тази класация се формира на базата на гледаемостта през първите 91 дни от излизането на всеки сериал. Най-високо място в нея все още заема Сезон 1 на „Игра на калмари“ с 265,2 милиона гледания, но новият сезон все още има достатъчно време да достигне (или дори задмине) този резултат.
Сезон 2 на „Игра на калмари“ логично грабна приза за най-гледано съдържание в периода 23-29 декември. Интересното е, че и Сезон 1 отново набра скорост, заемайки трето място сред неанглоезичните сериали с 8,1 милиона гледания.
На втора позиция сред най-популярните заглавия за този период се нареди филмът „Carry-On“ с участието на Тарън Еджъртън (34,9 милиона гледания), следван от режисирания от Тайлър Пери „The Six Triple Eight“ с 23,3 милиона гледания.
„Игра на калмари“ – Сезон 2 продължава да доказва, че глобалният интерес към корейските продукции не е мимолетна тенденция, а все по-сериозно и трайно явление в света на шоубизнеса и стрийминга. Сега остава да видим дали новите епизоди ще поставят нови рекорди и ще потвърдят статута на сериала като един от най-успешните в историята на Netflix.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Някой
15:53 02.01.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Мдааааа...
17:16 02.01.2025