ППДБ пък връхлитат като бик срещу плаща на тореадора, а бат Бойко пак ще каже "Оле!" - и пак ще е на власт, пък макар и временна. Най-постоянната власт е временната. Горчивият опит от изменението на конституцията би трябвало да е научил тази нещастна коалиция, че не може да надхитри нито Борисов, нито Пеевски, така че по-добре да не се впуска в нестанздартни изпълнения от типа на "санитарен кордон". То е все едно някой музикален далтонист да се опитва да пее с извивки като Ела Фицджералд.
Първо овладейте майсторски най-простите инструменти в политиката и чак след това експериментирайте, тъпи копелета. Сега ППДБ нарочно въртят, сучат и протакат, та дано междувременно Конституционният съд да върне служебното правителство на президента Радев. Само че според мен трябва да се запитат - а кой може по-дълго да протака - ние или КС, ако пожелае? И чии хора са в КС? Наши или на нашите противници? И кой управлява докато трае протакането? И как ще се отрази протакането на следващите избори? И накрая, дали ако си върне временната власт, този път Радев ще играе пак с тях, както направи през 2021 г.? Той още тогава им се обиди. Може да се окаже, че са много по-добре под крилото на Пеевски. Казвам го от грижа и състрадание за нещастния син електорат, който все на такива попада.
Искайте мажоритарен вот, тъпи копелета! При партийно-листовия все на такива недоизпечени хитреци ще попадате
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 пламен
Коментиран от #29, #53, #59, #82
16:06 30.11.2024
3 ТаУмВзе
16:08 30.11.2024
4 Турбо
Коментиран от #30
16:10 30.11.2024
5 Докато
Коментиран от #14
16:15 30.11.2024
6 не били МАФИЯ
16:16 30.11.2024
7 гост
Коментиран от #31
16:21 30.11.2024
8 И сега кво?
Коментиран от #34
16:23 30.11.2024
9 Мафията си има дьржава
16:25 30.11.2024
10 Фен
Коментиран от #16, #80
16:27 30.11.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Тоз пък
16:41 30.11.2024
13 Когато ти липсва поглед
Не знаеш Какво Правиш !
16:42 30.11.2024
14 Глупости,
До коментар #5 от "Докато":
Другите са убави, нали разбра кой се е приготвил да го затрие, доган има опит16:42 30.11.2024
15 Павел пенев
16:43 30.11.2024
16 Е, той си е
До коментар #10 от "Фен":
Решетников избор16:43 30.11.2024
17 Мажоритарния вот също не еперфектен !
Но някои хора явно си нямат представма за какво Говорят !
Просто събират думи в една Създарма !
Нещо като Тюрлю Гювеч !
Коментиран от #37
16:45 30.11.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 реру
P.S. Опростачването с чалга и пропутинските партии и клакьори са заплаха за националната сигурност!
16:53 30.11.2024
23 Дядо Ванго
Коментиран от #39
16:55 30.11.2024
24 НА ПЪРВИТЕ ИЗБОРИ
ЖЕЛЕВ НАПРАВИ КРЪГЛА МАСА
И НА ВТОРИТЕ ГЛАСУВАХ ЗА СДС
И ПОСЛЕ ПАК И ДОЙДЕ ИВАН КОСТОВ
И РАСИПА СДС
СКЪПИ СЪНАРОДНИЦИ ОТ ТОГАВА НЕ ГЛАСУВАМ ЗА СДС ОЩЕ ПО МАЛКО ЗА ДСБ СЕГА СЕ КАЗВА ДБ
НИЩО НЕ СТАВА ОТ УМНОКРАДЛИВИТЕ СОФИИСКИ БОКЛУЦИ
17:00 30.11.2024
25 Анонимен
17:04 30.11.2024
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 хем съгласен , хем несъгласен
17:06 30.11.2024
28 ха ха
Коментиран от #35
17:10 30.11.2024
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Край
До коментар #4 от "Турбо":
Точно така. И аз тъпи масовки не участвам.17:16 30.11.2024
31 Край
До коментар #7 от "гост":
При мажоритарен вот Шиши няма да стане даже и домоуправтел на вход. Може ли да купи 50+ 1 избирател в един район с 20 хил избиратели. Повече мислете по-малко пишете.17:18 30.11.2024
32 краси
17:18 30.11.2024
33 Шаран БГ
Сегашната държавна структура е погрешна , сбъркана ,неправилна за едно демократично общество. То и за това Симеон Борисович се юрна в "царството " на дядо си. Първо каквото може да заграби от "царските "имоти на Републиката и второ – белким го сторят ЦАР !! Уви....курдисаха го ПрЪдсъдател-Премиер и той, без пита никого ни направи евроатлантици и натовци с идея да сме шенгенци да дрънкаме евро-центове.
Стадото не може да иска нищо от овчаря, още по-малко нещо от сивия вълк !! Показаха на народа среден пръст при Референдума на С.Трифонов и това , което бе прогласувано, не го изпълниха "народните избраници" !! От едно такова състояние на безизходност и антибългарско управление може да се излезе само при намеесата на силовите структори – т.е. тези, които имат оръжие !! В случай , че "цялото стадо заблее" ....ще го обявят за заразено с / руски, китайски, корейски/ бацили и същите тези силови органи ще го унищожат ...без компенсации !!
НЕ С
17:18 30.11.2024
34 Край
До коментар #8 от "И сега кво?":
Този човек от 15г. сочи изхода от политическата криза за България. Нормално е като празноглавците не могат да го открият да им се издразни.17:19 30.11.2024
35 Бай Ганьо
До коментар #28 от "ха ха":
А военни отде ще внесем? Нашите фатмаци ли ще правят военно положение? Те ако имаха топки щяха да идат пред Народния театър, когато беше постановката на Бърнард Шоу. Щот тяхната воинска чест поругаха.Коментиран от #41
17:20 30.11.2024
36 Защо не
17:21 30.11.2024
37 Край
До коментар #17 от "Мажоритарния вот също не еперфектен !":
Ако има нещо от което да го е страх политическия ни "елит" това е МАЖОРИТАРНИЯ избор в 2 тура. За това всички телевизии и социолози ще се правят че не съществува или че е ужасен - а сме го направили а сме пропаднали.17:22 30.11.2024
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Край
До коментар #23 от "Дядо Ванго":
От къде изпълзявате некадърни хора с празни глави да сеят глупост из нета.17:23 30.11.2024
40 Отстрани
Коментиран от #77
17:27 30.11.2024
41 ха ха
До коментар #35 от "Бай Ганьо":
това наистина е проблем , тия от запаса поне са се клели за народа , а не за нато17:28 30.11.2024
42 Браво
Коментиран от #47
17:28 30.11.2024
43 Експерт
17:44 30.11.2024
44 кучетата си лаят......
В повечето партии има, знаем ги.
Да надмогнат партийното его и да запретват ръкави. Има много пресечни точки. Там където няма мост , ще заобиколят, ще намерят брод и ще преминат.
Да заключат временно крайните си партийни опорки. Да се завърти колелото, а след това ще спорят по партийни теми.
17:55 30.11.2024
45 розово
До коментар #29 от "Край":
В България по лесно е да купиш 120 депутати отколкото хиляди гласоподаватели.Просто се огледай.Коментиран от #54
17:58 30.11.2024
46 А50
Коментиран от #50
18:00 30.11.2024
47 Знайко
До коментар #42 от "Браво":
Освен твърдението за нужда от мажоритарен вот, с нищо друго от твърденията не съм съгласен. Всички медии се надпреварват да плюят по ПП-ДБ. Единствено Сашо Диков наорави няколко поредни интервюта и каза, че го прави, не защото ги харесва, а защото вижда как всички други нападат ПП. В медиите, по ТВ ... нито една критична думичка за Борисов, Пеевски, Слави Трифонов, Тошко Йорданов, Костадинов, БСП-Зафиров... В медиите не се коментират изказвания и действия на Слави Трифонов, коментира се маловажна съмнителна информация, че щял да се върне в БТВ. Но не се коментира на какви "пици с кристали" е в момета Дългия. В тази статия и Найденов прави същото, даже прави повече, хвали Борисов какъв опитен бил, как измамил за пореден път ПП ... Найденов изкарва измамата позлвана от Борисов, като някакво геройство.Как пък не се намери един истински журналист да критикува искренно вулгарния език на Пеевски, Тошко Йорданов, Костадинов... Струва ми се, че всички журналисти, политолози, социолозио и ХАРАЛАНолози "седят в скута" на Пеевски и не смеят да гъкнат по негов адрес или по адрес на Бийко, Тошко ... , за да не трябва да сменят професията.
Някой журналист може ли да напише статии на теми:
Сарафов "седи ли в скута" на Пеевски?
Слави Трифонов "седи ли в скута" на Пеевски?
Бойко Борисов "седи ли в скута" на Пеевски?
Костадиниов "седи ли в скута" на Пеевски?
Коментиран от #58
18:00 30.11.2024
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Знайко
До коментар #46 от "А50":
Не бе пич, видя се че със стабилен лидер Живков начело на Живкова република не става, България катастрофира при Живков.Тодор Живков стабилно еднолично управлява цели 35 години без прекъсване и България фалира при него. И това не са мои думи, това са факти написани от Андрей Луканов в секретен доклад за икономическото състояние на България към 1989 г. Трябва ли да оставим и шофьора на Живков да управлява 35 години, та чак тогава да ни дойде акъла.
Коментиран от #60
18:10 30.11.2024
51 Каквото и да искаме
18:12 30.11.2024
52 Българин🇧🇬
Така,че този който го предлага е най обикновено напазарено мекере на шиши и боко
Мажоритарни избори може да има само когато Пеевски и Борисов бъдат прибеани в затвора дето им е и мястото .
Коментиран от #61, #63
18:17 30.11.2024
53 я се дръж поне малко
До коментар #2 от "пламен":
Айде сега да ни светнеш и каква е разликата! Вече 30 години, включително и сега не купува ли един бандит колкото си иска гласове?Коментиран от #76
18:23 30.11.2024
54 Весело
До коментар #45 от "розово":
"В България по лесно е да купиш 120 депутати отколкото хиляди гласоподаватели.Просто се огледай."Видя се, че не е нужно да купуваш 120 депутати, нужно е да купиш само един, двама. Защото се видя, че всички други 235 депутати са роби на Борисов, Петков, Атанасов, Пеевски, Костадинов, Зафиров, Доган, Слави Трифонов ... Видя се, че когато робовладелеца на депутатите им заповяда как да гласуват и ги заплаши, че ако не го направят ще бъдат УВОЛНВЕНИ от партията, само двама депутати не се подчиниха Божанков и Лорер. А в предишния парламен, при гласуването на променит на конституцията не се подчини Бойко Рашков, ама този път се подчини на Петков.
Та защо плащаме милиони за заплати на 240 тиквеника, като можем да дадем златни депутатски карти с по 69 гласа на Бойко Борисов, с 35 гласа на Кирил Петков, с 35 гласа на Костадинов, с 30 на Пеевски, с 20 гласа на Зафиров, с 19 гласа на Доган, с 18 гласа на Слави Трифонов ... и две обикновенни депутатски карти с по един глас на Явор Божанков и Даниел Лорер.
Коментиран от #68
18:24 30.11.2024
55 Как
18:25 30.11.2024
56 Калоян
Коментиран от #65
18:28 30.11.2024
57 Айде
18:30 30.11.2024
58 Лазо
До коментар #47 от "Знайко":
И на мен ми прави впечатление, че откакто се появи ПП се води непрестанна медийна кампания плюс активни ченгераски мероприятия. Изтъкват се хиляди пъти само грешките, нищо не се споменава за положителните неща. Един пример - отстъпката за горивата по време на голямото поскъпване. Всички тръгнаха да плюят, че била никаква, че нямало значение. Ама не съм видял никой на бензиностанцията да се откаже и да си плати 30 ст. допълнително на литър.Коментиран от #66
18:30 30.11.2024
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 А50
До коментар #50 от "Знайко":
Пич, ти явно не си живял по времето на Живков. Номенклатурата още краде от наследството от живковото време. Демографския прираст е ясен индикатор как вървят нещата в една държава за даден период, а за по-елементарните стига да погледнат равнището на спортните ни отбори, изключват се индивидуалните успехи, за които държавата и без това няма никакъв принос.Коментиран от #72
18:33 30.11.2024
61 Знайко
До коментар #52 от "Българин🇧🇬":
"Мажоритарен вот означава местните дерибеи на тиквата и дпс прасето да си напазаруват всичките 240 депутата."Да това означава, само че демокрацията не е спринт, демокрацията е маратон година след година мандат след мандат и няма финал. Да това означава, но само първия път, след един мандат, ще има местни бунтове и голяма част от дерибеите ще изпокапат като гнили ябълки от клона.
Аз също не съм ривърженик на 100% мажоритарна система, според мен най-добре е да е смесена. Според мен трябва да се намали броя на депутатите, за да се вдигне кчеството им. Дори бих искла да е като в САЩ, мандата на депутатта да е 4 години, но на всеки 2 години да има избори за смяна на половната депутати. Само не знам какво да се прави в този случай, ако се получи блокиране като сега и депутатите не могат да изберат председател и правителство.
Друга моя идея е, депутати като сегашните, които не искат, не могат ил иса некадърни да излъчат правителство, при предсрочно разпускане на парламент. Да нямат право в следващите 5 години да се кандидатират за депутати, общински съветници, кметове, министри, премиер, президент ... Така, ако сегашния парламент се разпусне предсрочно, самозабравилите се Бойко Борисов, Кирил Петков, Костадин Костадинов, Делян Пеевски, Зафиров, Тошко Йорданов ... В следващите 5-8 години ще гледат парламента ама отвъншната страна.
18:37 30.11.2024
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Айде
До коментар #52 от "Българин🇧🇬":
Мисли, преди да пишеш! Най лесно се купуват гласове за партии! За личности просто не е възможно! А като сложим и крайна мандатност в държавните власти и институции и в партиите, както и разделение на властите, всички крадци и демагози изчезват!18:43 30.11.2024
64 Исторически парк
Коментиран от #67
18:44 30.11.2024
65 Зевзек
До коментар #56 от "Калоян":
"За какви ,,избори" говориш,бе Валерка."Хората гласуват, а накрая някоя даскалица, фелдшерка, чиновничка, хигиенистка ... назначена от партията на кмета в избирателната комисия. Изхвърля бюлетините, спомня си какво и е казал кмета да напише в протокола. Кмета който я е назанчил на работа в училището, болницата, университета, детската градина ... Кемта, който дава парите за ДМС на училището, болницата, уноверситета ...
18:46 30.11.2024
66 Айде бе
До коментар #58 от "Лазо":
Я се скрий бе манипулатор, били му дали отстъпка за горивата!?А защо горивата тогава станаха по 3,50 без причина, с повече от лев над пазарните цени!?
Първо ти вдигат цените драстично без мотив а после ти дават отстъпка и от това се впечатляват само кухари като теб без да мислят.
ПП и ДБ са агенти на американското и английското посолства които нанесоха невъобразими щети на държавата, когато и да се разкарат от политиката все ще е късно.
Ти се радвай на твоите 30 стотинки отстъпка!
18:50 30.11.2024
67 Знайко
До коментар #64 от "Исторически парк":
Пропуснал си, че 0,5% кметски места на избори печелят ПП най-вече в гардовете София и Варна.Но това, че сега печелят ГЕРБ и ДПС, не означав, че догодина или по догодина пак ще е така. Със сигурност се видя, че сегаршната пропорционална система вече 25 години възпроизвежда статуквото. Но може и да си прав, може би пък българите трябва да седнем да се почешем по празните кратини и да измислим някаква друга система различна от пропорционална и мажоритарната или пък някаква смесена система.
18:51 30.11.2024
68 розово
До коментар #54 от "Весело":
Всички изброени лица са лидери на партии с изключение на изключените и Рашков.Те ли са лицата които трябва да следваме?? Те ли са лицата на които трябва да се доверяваме? Те ли са лицата които нямат зависимости и компромати? Те ли са лицата зад които трябва да застанат тези 70% не гласуващи?Коментиран от #74
18:51 30.11.2024
69 3.14К
18:52 30.11.2024
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Валери
19:00 30.11.2024
72 Знайко
До коментар #60 от "А50":
"Демографския прираст е ясен индикатор как вървят нещата в една държава за даден период."Точно така, виж демографските данни за България. Коефициента на плодоитост/брой родени деца от една жена/ започва да спада още от 1980 г., това е 10 години преди падането на Живков. И така чак до 2021 г. когато започва да расте. През 1980 г. една жена ражда - 2,05 деца, през 1985 - 1,97 деца, през 1989 - 1,90 деца... 1997 г. година е минимума 1,07 деца, това е точно една години след началото на управлението на БСП-Виденов .
Населението на България запова да намалява през 1985 г., когато е пика малко под 9 млн население.
19:02 30.11.2024
73 реру
P.S. Опростачването с чалга и пропутинските партии и клакьори са заплаха за националната сигурност!
Коментиран от #75
19:08 30.11.2024
74 Весело
До коментар #68 от "розово":
Не съм казвал да ги следваме, казвам че няма нужда да плащаме 240 депутатски заплати. Казал съм, че можем да постигнем абсолютно същия резултат като сегашния, само с плащане на десетина депутатски заплати. И съм изброил кои са десетината депутата, които решават какви да се резултатите от гласуването. За това предлагам само на тях да се плащат депутаски заплати. А останалите 230 скъпо платени натискачи на копчета, са излишни и трябва да се съкратят и да отидат на борсата за безработни.19:09 30.11.2024
75 Знайко
До коментар #73 от "реру":
"НАЙ-ВАЖНОТО /според мен/ - кой ще определя кандидатите?"Кандидатите трябва да се определят от местни избиратели. Не е демократично Софиянците Бойко, Пеевски, Зафиров, Слави Трифонов и Кирил да казват кой да е кандидат за депутат от Варна, Пловдив, Стара Загора ....
Коментиран от #78
19:11 30.11.2024
76 Весело
До коментар #53 от "я се дръж поне малко":
"вече 30 години, включително и сега не купува ли един бандит колкото си иска гласове?"Не купува колкото си иска, има списак, лимита е малко под 7 млн глас, коиот може да се купят.
Пък и се вижда, че има едни 4%, които са гласували с "не подкрепям никого". Тези 4% явно не си продават гласа, може пък причината да е, че цената не ги устройва. Изчакват да се вдигне цената до няколко милиона и тогава ще продадат гласа си.
19:18 30.11.2024
77 Знайко
До коментар #40 от "Отстрани":
"Ами той Пеевски в момента е мажоритарно в парламента, напазарува си колкото хора му трябват и хоп вътре. При мажоритарна система даже ще му е още по-лесно."Не е вярно, само в Кърджали си напазарува достатъчно, че да спечели мажоритарен вот, може би и в някъде в Блаогоевградско. Никъде другаде нямаше да спечели мажоритерен вот. ПП щяха да имат 4-ма депутати от София и Варна. И всичко останали щяха да са тикводепутати на ГЕРБ и щяха да управляват еднолични, да катастрофират България за 2 години и после никой няма да иска да гласува за тях.
19:25 30.11.2024
78 реру
До коментар #75 от "Знайко":
"Кандидатите трябва да се определят от местни избиратели..."Естествено от местните, но КАК - гласуване в общината, кръчмата, в интернет... След това трябва да се брои и всички да са СИГУРНИ и СПОКОЙНИ, че резултатите не са манипулирани и т.н.
P.S. Опростачването с чалга и пропутинските партии и клакьори са заплаха за националната сигурност!
Коментиран от #81
19:26 30.11.2024
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 СЕГА
До коментар #10 от "Фен":
"Е Радев бе избран мажоритарно. И що простотии натвори...."Да така е, но не е заради мажоритарния му избор, а заради едноличната му власт. Глупостите Радев ги сътвори, защото Конституцията му дава едноличната власт да прави, каквото си иска при служебно правителство, без никави ограничение.
Когато има множестов мажоритарни избирателни района, все някъде ще спечели някой Радев, Бойко, Пеевски ... но няма да спечелят във всички райони. И няма да е еднолична власта. Както е доказала историята, все някога идва момента, когато властниците не могат да разделят власта и се хващат за гушите. Пресен пример е това, което правят Доган и Пеевски един на друг. Блокират се и ДПС вече не може да е балансьор на България, защото Доган и Пеевски са винаги опозиция и взаимно се неутрализират.
19:39 30.11.2024
81 Айде
До коментар #78 от "реру":
Районите трябва да са едно мандатни! Всеки кандидат за народен представител предварително задължително да представи пред избирателите си портфолио с доказателства за образование, професионален опит и обществен морал. За невярна информация - съд. Без участие на партиите! Предварително се събират подписи за участие в изборите. Примерно, първите 20 участват в изборите в два тура. Класират се след втория тур тези, за които има над 50% по предварителна квота според броя на потенциалните избиратели! Просто е, но мутрите не искат, а народът не разбира!Коментиран от #83
21:02 30.11.2024
82 Баце,
До коментар #2 от "пламен":
Що бе, сегашното е много готино, така ли? Няма нито един купен глас, така ли? Всички в България си мислим,че корупция е град в Китай, а? Изборите са абсолютно честни и народните избраници не спят щото денонощно работят на ползу роду, това ли ми казваш?21:25 30.11.2024
83 реру
До коментар #81 от "Айде":
"... Всеки кандидат за народен представител предварително задължително да представи пред избирателите си портфолио...Предварително се събират подписи за участие в изборите..."На повечето хора, тези хубави работи са ясни... дори на мен /колкото и да е странно/... ама само на теория и без това "Предварително се събират подписи..."... кой, къде, как и т.н.
После идва реалността... Някои явно си представят как се самопредлагат за кандидат-депутат, САМИ /семейството ще помага безкористно/ си организират предизборната кампания, обикалят избирателния си район по градове и села /големите градове са изключение/, правят срещи /някъде/ и омайват хората с речи, печатат и разлепват материали и т.н. Финансовата страна не я споменавам, защото държавата ще финансира, а кандидатите ще си водят счетоводството и т.н.
P.S. Опростачването с чалга и пропутинските партии и клакьори са заплаха за националната сигурност!
Коментиран от #84
22:00 30.11.2024
84 Ами да
До коментар #83 от "реру":
Точно така! Ще обикалят, ще обясняват и убеждават, за да бъдат опознати и одобрени от избирателите си! Ако искат да бъдат избрани! А сега гласуваме за непознати мошеници!22:17 30.11.2024
85 Най интересното е!
02:33 01.12.2024
86 МАЛКО НИ ОСТАВА ДО ИСТИНСКИЯ ,
10:00 01.12.2024
87 БОКО КИР,ЛЬО И ШИШКО ,ДОКОГА СМЯТАТ ,ДА
10:03 01.12.2024
88 СМРАЗЯВАЩ
10:09 01.12.2024
89 КОГА БЪЛГАРИЯ Е ВИЖДАЛА ПОЛИТИК ДА
10:21 01.12.2024
90 Ахил
22:31 02.12.2024