Last news in Fakti

16 Септември, 2015 09:37 5 399 17

Тайванска Tesla изминава 650 км с едно зареждане

  • thunder power-
  • tesla-
  • model s-
  • франкфурт 2015

Младата тайванска компания Thunder Power избра автосалона във Франкфурт за представянето на електрически седан, който ще се бори за купувачи с хегемона в този сегмент Tesla Model S.



Електромобилът, чието име все още не се съобщава, тежи около 2 тона и ще се предлага в две версии с мощност 308 и 428 к.с. По-скъпата модификация ускорява до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.



И двете модификации на тайванската Tesla ще се оборудват с акумулаторен блок с капацитет 125 кВтч. Според производителя батериите са по-евтини, по-леки и с по-дълъг живот от съществуващите аналози. Позволяват автономен пробег от 650 км, а в случай на нужда могат да бъдат заредени до 80% за половин час, което е достатъчно за изминаването на 300 км.



Серийното оборудване на тайванския електромобил включва ABS, стабилизираща програма и системи за следене на слепите зони и контрол върху движението в лентата.



На щанда на Thunder Power може да се види и състезателна версия на седана. Технически характеристики на модификацията Race обаче не се съобщават.



Новият тайвански конкурент на Tesla ще се произвежда основно в Китай. Thunder Power смята да сглобява електрическия седан и в Европа. Продажбите започват през 2017 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 абв

    0 0 Отговор
    жалко че в България ще струва майка си и баща си
  • 2 Електрик

    0 0 Отговор
    Електромобила изглежда доста добре и седалките изглеждат широки. Този интериор предполагам, че ще е най-скъпия за версията. Заради евтината им работна ръка дано го пуснат на достъпна цена и значителна гаранция на батерията.
  • 3 инженер

    0 0 Отговор
    Това са скъпи коли. Но ползата от тях за масовия купувач у нас е , че те смъкват цената на акумулатора. Прогнозите са за 160 долара на киловатчас , а се смята че за да бъдат напълно конкурентноспособни на бензиновите , тази цена трябва да е 100 долара. Е то всичко зависи от цените на горивата и тока. Но след 15 години една такава кола на старо може и да е на сметка. Кой знае?
  • 4 Guest

    1 0 Отговор
    Няма да струва майка си и баща си, просто ние сме бедни
  • 5 незнайко

    1 0 Отговор
    БЪДЕЩЕТО ДОЙДЕ ПО СКОРО ОТКОЛКОТО ПРЕДПОЛАГАХА НЕФТЕНИТЕ МАГНАТИ.
  • 6 Скруджо

    1 0 Отговор
    чисти сметки:
    80% = 300 км
    100% = 650 км

    Коментиран от #8

  • 7 гост

    0 0 Отговор
    Дизаина на белия електрокар много ми харесва, само решетката малко товари, но като цяло е много свеж.

    Коментиран от #9

  • 8 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Скруджо":

    Добре си забелязал неточността. Намерих официалната информация от Thunder Power: Thunder Power Sedan will deliver a class leading range of over 650 km on a full charge - or over 300 km on a mere 30-minute charge. The fast charging mode can add 300km range in under 30 minutes or provide an almost full charge in one hour.
  • 9 Отговарящ

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Проблема, е че тези автомобили нямат нужда от решетка и се чудят какво да направят отпред
  • 10 Електрик

    0 0 Отговор
    Отпред е радиатора за охлаждане на батерията, контролера, електромотора и за климатика. То и през 80-те аеродинамичните прототипи с ДВГ не са имали решетки отпред, но на хората явно не им харесват остри предници.
  • 11 тяоа

    0 0 Отговор
    Красота! Започна ерата на електромобилите!
  • 12 Вуте

    0 0 Отговор
    Беги от тука бе , нема скростен лост, и нема и мигачи май, освен тва нема и дръжки на вратите!!! Къ ше отвориш да си влезнеш, ако завали?!!

    Коментиран от #13

  • 13 Ваньо

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Вуте":

    зДръжките изглеждат същите като на тесла, буташ единия края за да се появи дръжката. Само че на тесла са хромирани и се виждат, тук са с цвета на колата
  • 14 Туньо

    0 1 Отговор
    Екстра...макарата с кабела в багажника и всичко е на 6...:)
  • 15 Дядо поп

    1 0 Отговор
    Хората дето знаеха само да садят ориз са направили чудна
    кола,а ние със законодателство,пъкащо от ограничения
    лицензи,наредби и кво ли не правим само печки на твърдо
    гориво,а и печка тип,,циганска любов,,.

    Коментиран от #17

  • 16 ддд

    1 0 Отговор
    не става
    как да влезеш вътре сега по
    потника и шорти и джапанки
    я едно дърто БМВ
    и си си на мястото
  • 17 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Дядо поп":

    И ние можехме да сме на тяхно място, ако не ни спряха развитието. 25 години тъпчем на едно място. На някого може да е смешно, но за времето си ние произвеждахме електрокари и компютри.